بازدید 8635

صدر اعظم سابق اتریش در آمریکا استخدام می‌شود

رسانه‌های اتریشی روز شنبه خبر دادند که "سباستین کورتس"، صدر اعظم سابق اتریش که کاملا از عرصه سیاسی کناره گیری کرده است برای همکاری با یک شرکت خصوصی به آمریکا می‌رود.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ 26 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از روزنامه "تاگس اشپیگل" آلمان، "سباستین کورتس"، صدر اعظم سابق اتریش که در پی اتهامات فساد وارد شده به او در اکتبر گذشته از سمت خود استعفا کرد، حالا می خواهد برای کار به آمریکا برود.

به گزارش رسانه های اتریشی سباستین کورتس همکاری با یک شرکت خصوصی اقتصادی را در آمریکا پذیرفته است. این خبر روز شنبه رسانه ای شد. بر این اساس وی قراردادی را با بخش خصوصی اقتصادی در آمریکا امضا کرده است.

به گزارش رسانه های اتریشی کورتس قرار است بعنوان مدیر در یکی از شرکت های اقتصادی منطقه «سیلیکون ولی» فعالیت کند. تعداد زیادی از شرکت های بزرگ فناوری پیشرفته، فناوی اطلاعات و اینترنت در این منطقه در جنوب سانفرانسیسکو دفتر مرکزی دارند.

سباستین کورتس شخصا در این باره اظهار نظری نکرده و تنها نکته قابل توجه این است که وی به صورت غیر معمول در پیامی توئیتری کریسمس را به زبان انگلیسی تبریک گفته است.

کورتس و همکارانش متهم به دستکاری در نظرسنجی‌ها و تامین مالی بازنمایی‌های مثبت رسانه‌ها با پول عمومی برای کمک به او برای بالابردن جایگاه نردبان سیاسی وی در اتریش بودند.

کورتس البته همه این اتهامات علیه خود را رد کرده است. وی ابتدا بعد از کناره گیری از صدر اعظمی اتریش همچنان در مسئولیت ریاست حزب مردم و فراکسیون این حزب در پارلمان باقی ماند، اما در اوایل دسامبر کناره گیری کامل خود از عرصه سیاسی را اعلام کرد.

وی بازگشت از عرصه سیاسی را به مسئله پدر شدنش و تغییر دیدگاه های خود نسبت داده است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار