بازدید 12467
۶
بازتاب

نوشدارو بعداز مرگ استقلال و پرسپولیس؛ عرضه سهام تا بهمن

این بار حتی در صورت صحت ادعا، نوشدارو بعداز مرگ سهراب است چرا که استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اند و یکی از اصلی ترین دلایل این فاجعه، تاخیر در جدایی آنها از یک مالک مشترک یعنی دولت است.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵ 26 December 2021

یک مقام مسوول از عرضه اولیه سهام استقلال و پرسپولیس در بورس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، این خبر و وعده طی سالیان اخیر برای مخاطبان فوتبال و هواداران دوتیم تکراری است اما این بار حتی در صورت صحت ادعا، نوشدارو بعداز مرگ سهراب است چرا که استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اند و یکی از اصلی ترین دلایل این فاجعه، تاخیر در جدایی آنها از یک مالک مشترک یعنی دولت است.

نوشدارو بعداز مرگ استقلال و پرسپولیس؛ عرضه سهام تا بهمن

به گزارش تابناک ورزشی، حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی در گفتگو با شبکه خبر در خصوص وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، گفت:

سالیان سال است که این موضوع مطرح بوده و در مقاطعی به مزایده گذاشته شده و به سطح فروش هم رسیده اما این اتفاق نیفتاده است. لازم است قبلش بگویم که ما فقط این دو باشگاه را نداریم و قصه پر غصه ای داریم از خصوصی سازی در کشور و پارادایم ذهنی مان را باید شفاف و روشن کنیم نسبت به اصل خصوصی سازی که طبیعتا مصادیق متعددی دارد از جمله این دو باشگاه. خود خصوصی سازی فی نفسه مطلوب نیست بلکه بهبود کیفیت حکم رانی دارای دولت مطلوب است. خصوصی سازی ابزاری است که در حالت پیش فرض مناسب است به بخش خصوصی سپرده شود اما در مواردی این حوزه نیاز به تامل دارد و تعجیل در آن اتفاقاتی رقم می زند که بعضا شاهد هستیم در خصوص برخی شرکت ها به ویژه در خصوص این دوباشگاه که میراث سرزمین ما هستند و هوادارانی دارند که در قلب میلیون ها ایرانی جای دارند و این مسئله اهمیت این موضوع را دو چندان می کنند. الان چون ایراد AFC و کمیته حرفه ای سازی وجود دارد در خصوص مالکیت واحد دو باشگاه در لیگ و موضوع دولتی بودن آنها باید تامل صورت بگیرد و امروز صبح با وزیر اقتصاد صحبت کردم و با وزیر ورزش در در تماس بودم و در حال رایزنی برای حل این مشکل هستیم چون سه روز دیگر مهلت وجود دارد برای معضل این دو باشگاه اما پرسش شما را اینجور پاسخ می دهم که حتما ما به دنبال بهبود کیفیت اداره دو باشگاه از طریق واگذاری هستیم و تا پایان بهمن ماه هم عرضه اولیه اینها را در بورس اگر مشکلی نباشد، خواهیم داشت ولی این لزوما به معنای اینکه کل دو باشگاه خصوصی شوند، نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بی تدبیری و سو مدیریت بخصوص در ۸ سال گذشته مثل سلولهای سرطانی همه جا پخش شده
پاسخ ها
رضا بخششی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
هشت سال گذشته تمام شده و بی تدبیری ها همچنان ادامه دارد و خواهد داشت.
اینا فیلمه که بدهی هایشان را دولت صاف کند
حالا صبر کنید ببینید هر مسئولی تقصیر رو گردن اون یکی می ندازه.
حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی ; این اقا مسئول ویران سازیه مثل نیشکرهفت تپه - هپکو ماشین سازی اول شرکتها رو ورشکست میکنه بعد واگذار میشن ولی این دوباشگاه عملن ورشکستن هیچ نفی برای سازمان خصوصی سازی یا همان ویران سازی ندارن چه جوری میخاد واگذار کنه جزء عجایب هفتگانه هست
کشور ما در مراودات بین المللی و تجزیه و تحلیل مسائل جهان ،همیشه چند سال عقب هست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار