بازدید 8623

مهاجرت تحصیلی با مدرک آیلتس/ موسسه ایران اروپا

کد خبر: ۱۰۹۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ 27 March 2022

مهاجرت تحصیلی با مدرک آیلتس | موسسه ایران اروپا

مهاجرت تحصیلی یکی از آسان‌ترین و بهترین روش‌های مهاجرت است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. هر ساله بسیاری از افراد به قصد ادامه تحصیل در معتبرترین دانشگاه‌های انگلیسی زبان دنیا مهاجرت تحصیلی را انتخاب می‌کنند. اما برای تحصیل در یک دانشگاه معتبر بین‌المللی به اولین چیزی که نیاز دارید مدرک آیلتس است. به جرأت می‌توان گفت مهاجرت تحصیلی با مدرک آیلتس کلید ورود شما به دنیای علمی‌ و آکادمیک بین‌المللی است.

اما بهترین و کارآمدترین روش برای اخذ مدرک آیلتس چیست و چگونه می‌توانید در کمترین زمان ممکن مدرک خود را دریافت کنید؟ آیا شرکت در دوره‌ های آیلتس خوب است؟ آیا غیر از آزمون اصلی آیلتس آزمون دیگری وجود دارد تا بتوانید در آن شرکت کنید و سطح آمادگی خود را بسنجید؟ در ادامه به همه سوال‌های فوق پاسخ خواهیم داد.

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس یک آزمون تعیین دانش زبان انگلیسی معتبر است که مهارت شما را در چهار بخش شنیدن (Listening)، نوشتن (Writing)، خواندن (Reading) و صحبت کردن (Speaking) می‌سنجد. نمرات از 10 سنجیده می‌شوند و اگر چه در این آزمون قبولی و ردی وجود ندارد اما برای اخذ پذیرش در یک دانشگاه معتبر بین‌المللی در اکثر موارد باید نمره بالای 7 داشته باشید.

دو نوع ازمون ایلتس وجود دارد که عبارتند از: آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک.

کسانی که می‌خواهند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در یک دانشگاه بین‌المللی انگلیسی زبان به تحصیل خود ادامه دهند، عموما باید مدرک آیلتس آکادمیک دریافت کنند. اما برای مقاطع پایین‌تر از کارشناسی و همچنین برای کسانی که به قصد زندگی و کار به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت می‌کنند، اخذ مدرک آیلتس جنرال نیز کفایت می کند.

تفاوت آیلتس جنرال و آکادمیک در بخش‌های Writing و Reading است و در دو بخش Speaking و Listening تفاوتی با هم ندارند. تفاوت آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک از این واقعیت نشأت می‌گیرد که در آزمون آیلتس جنرال مهارت‌های عمومی شامل توانایی برقراری ارتباط، انجام مصاحبه‌های شغلی، ارتباط با همکاران و کارکنان و اطلاعاتی از این دست سنجیده می‌شود و در آزمون آیلتس آکادمیک توانایی درک موضوعات پیچیده علمی و بیان آن‌ها به ساده‌ترین حالت ممکن مورد آزمون و سنجش قرار می‌گیرد. در هر دو حالت شما باید توانایی بالای خود را به ممتحن ثابت کنید.

کوتاه‌ترین راه برای اخذ مدرک آیلتس کدام است؟

مهاجرت تحصیلی با مدرک آیلتس | موسسه ایران اروپا

آزمون آیلتس برای بسیاری از افراد یک چالش بزرگ است زیرا ساختار امتحان نیاز به آمادگی زیادی دارد. اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد. اگر قصد مهاجرت تحصیلی با مدرک آیلتس را دارید باید یک نقشه راه درست داشته باشید و طبق آن پیش بروید و در این مسیر از استادان حرفه‌ای کمک بگیرید، در این‌صورت به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید مدرک آیلتس خود را دریافت کنید.

شما می‌توانید قبل از امتحان اصلی، با شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس یا همان آزمون ماک آیلتس آمادگی خود را بسنجید، بدین ترتیب نه تنها اضطراب شما از امتحان کاهش می یابد بلکه وقتی مطمئن شدید از هر جهت آماده هستید، برای آزمون اصلی آیلتس اقدام می‌کنید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی بسیار زیادی می‌کنید.

گفتیم که کوتاه‌ترین و بهترین راه برای اخذ مدرک آیلتس داشتن یک نقشه راه و استفاده از راهنماهای حرفه‌ای و کاربلد است. با ثبت نام در یک موسسه زبان معتبر می‌توانید به هر دو مورد فوق به راحتی دسترسی پیدا کنید.

آموزشگاه ایران اروپا یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های زبان ایران است که با داشتن اساتید بسیار مجرب و برنامه‌های منظم و اصولی راه شما به سوی دریافت مدرک آیلتس را بسیار کوتاه می‌کند. در موسسه زبان ایران اروپا کلاس‌های ترمیک، ترمیک نیمه فشرده، ترمیک فشرده و خصوصی برای دوره‌های آیلتس برگزار می‌شود. در صورتی که قصد مهاجرت تحصیلی با مدرک آیلتس را دارید با هر سطح آمادگی و هر اندازه زمان که در اختیار داشته باشید، می‌توانید در دوره‌ های آیلتس مخصوص به خود شرکت کنید و برای آزمون آیلتس آماده شوید.

در موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا مشاوره و تعیین سطح به صورت کاملا رایگان انجام می شود. همچنین می توانید با شرکت در ورک‌شاپ‌های یک روزه برای آمادگی آزمون آیلتس اطلاعات بسیار مفید و کاربردی به دست آورید که کمک زیادی به شما در آمادگی آزمون آیلتس می‌کند.

دوره‌ های آیلتس که در موسسه زبان ایران اروپا برگزار می‌شود از بالاترین استانداردهای بین‌المللی برخوردار هستند و در آن بهترین اساتید آیلتس ایران تدریس می کنند. اما شما هنوز با بهترین مزیت موسسه ایران اروپا آشنا نشده‌اید!

آزمون ماک آیلتس

مهاجرت تحصیلی با مدرک آیلتس | موسسه ایران اروپا

ماک آیلتس یک آزمون آزمایشی است که شباهت زیادی به آزمون آیلتس اصلی دارد و محیط آن کاملا مطابق با آزمون اصلی شبیه‌سازی شده است. همانطور که می‌دانید آزمون آیلتس بسیار گران است و بهتر است زمانی در آن شرکت کنید که به قبولی خود اطمینان کامل دارید. در غیراین‌صورت مجبور هستید این هزینه گزاف را مجددا پرداخت کنید.

ماک آیلتس هزینه‌ای بسیار کمتر از آزمون اصلی دارد و شما می‌توانید بارها در آن شرکت کنید. از آنجا که این آزمون کاملا مطابق با آزمون اصلی است، با شرکت در آزمون ماک آیلتس می‌توانید بر اضطراب ناشی از شرکت در یک آزمون بین‌المللی غلبه کنید و آمادگی بیشتری برای آزمون اصلی داشته باشید.

بهترین مکان برای شرکت در آزمون ماک ایلتس به قصد مهاجرت تحصیلی با مدرک ایلتس کجاست؟

موسسه ایران اروپا یکی از معتبرترین مراکز برگزاری آزمون ماک آیلتس است. آزمون ماکی که در آموزشگاه زبان ایران اروپا برگزار می‌شود بیشترین شباهت را با آزمون اصلی آیلتس دارد. محیط آزمون کاملا مطابق با آزمون آیلتس و زمان‌بندی، نوع سوالات و غیره همگی بالاترین شباهت را به آزمون اصلی آیلتس دارند.

به تمام دلایل فوق، اگر می‌خواهید در یکی از بهترین و مشابه‌ترین آزمون‌های ماک آیلتس که در ایران برگزار می‌شود شرکت کنید، موسسه زبان ایران اروپا را انتخاب اول خود قرار دهید. کسانی که به صورت مستقل برای ازمون ایلتس آماده می‌شوند می‌توانند در ازمون ماک که توسط اموزشگاه زبان انگلیسی ایران اروپا برگزار می‌شود شرکت کنند و آمادگی خود را برای آزمون اصلی بسنجند.

سخن پایانی

اگر قصد مهاجرت تحصیلی با مدرک ایلتس را دارید و می‌خواهید مسیر زندگی خود را با مهاجرت و تحصیل در بهترین و معتبرترین دانشگاه‌های بین‌المللی تغییر دهید، به یک برنامه درست و اصولی برای شرکت در آزمون آیلتس نیاز دارید. موسسه زبان ایران اروپا تمام نیازهای شما را برای دریافت مدرک آیلتس برطرف می‌کند و در طی این مسیر شما را یاری می‌رساند.

موسسه ایران اروپا، دوره‌های آیلتس را به صورت ترمیک، فشرده، خصوصی و غیره، برگزار می‌کند؛ به این ترتیب سطح زبان شما هر اندازه‌ای که باشد و هر میزان زمان در اختیار داشته باشید می‌توانید دروه آیلتس مناسب خود را پیدا کنید و در آن ثبت نام نمایید. همچنین آموزشگاه زبان ایران اروپا مجری برگزاری آزمون ماک آیلتس است که به شما امکان شرکت در یک آزمون کاملا مشابه آزمون اصلی آیلتس را می‌دهد. هزینه آزمون ماک آیلتس بسیار کمتر از آزمون آیلتس است و شما می‌توانید هر چند بار که بخواهید در آن شرکت کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست