بازدید 7893

مروری بر سریال خسوف

سریال خسوف، یکی از جدیدترین سریال‌های ایرانی به کارگردانی مازیار میری است که از شبکه‌ی نمایش خانگی درحال پخش بوده و این روزها توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. در این یادداشت، شما را با سریال خسوف آشنا می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 25 December 2021

مروری بر سریال خسوف

نشستن پای فیلم و سریال، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سپری کردن اوقات فراغت است. شاید هیچ لذتی در دنیا، با لذت روشن کردن تلوزیون و غرق شدن در دنیای یک داستان شگفت‌انگیز برابر نباشد.

به خصوص این روزها که دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌ها به دشواری گذشته نیست، تنها چیزی که لازم دارید یک اتصال اینترنتی و یک سایت مناسب است و بعد به دریایی از آثار دیدنی دسترسی خواهید داشت.

در این مقاله، قصد داریم یکی از جدیدترین سریال‌های ایرانی را به شما معرفی کنیم. سریالی که این روزها بینندگان بسیاری را به خود مشغول کرده است و هر روز به تعداد هوادارانش افزوده می‌شود. سریال خسوف، که تازه‌ترین اثر مازیار میری، کارگردان نام‌آشنای سینما و تلوزیون است.

سریال خسوف، یک درام عاشقانه

سریال خسوف، یک درام اجتماعی و عاشقانه است که در بستر یک روایت مهیج، گروهی از ستارگان سینما و بازیگران خوب اما کم‌تر شناخته‌شده را گردهم آورده است.

این سریال، به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان برای پخش در نماوا ساخته شده است و قسمت جدید آن، هر جمعه ساعت 8 در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

گروه تولید این اثر، گروهی‌اند که بارها در سریال‌های تلوزیونی توانسته‌اند مخاطب را با داستانی که پرداخته‌اند درگیر کنند. نویسندگی این سریال را، «حسین تراب‌نژاد» با همکاری «مهدی شیرزاد» و «همایون اسعدیان» برعهده داشته‌اند.

تراب‌نژاد پیش از این، نویسندگی فیلم‌ها و سریال‌های موفقی همچون: ماجرای نیمروز 2، دارکوب، شوق پرواز، پرده‌نشین و معراجی‌ها را برعهده داشته است و به دلیل شناخت ذائقه‌ی مخاطب، انتظار می‌رود اثر تازه‌ی او نیز مورد توجه بینندگان قرار گیرد.

مروری بر سریال خسوف

خسوف، یک داستان پرفراز و نشیب خانوادگی است که در خلاصه‌ی آن آمده است: «قصه‌ای درباره امیر که برخلاف قول و قرارهایی که با دختردایی خودش گذاشته دل به دختر دیگری می‌بازد. آشکار شدن این عشق خانواده امیر را به تکاپو وا می‌‌دارد.»

این داستان ساده، به تدریج پیچیده‌تر می‌شود و تلاش می‌کند در بستر یک روایت عاشقانه به معضلات و مشکلات جوانان امروز و چالش‌های آن‌ها با خانواده‌هایشان بپردازد.

بازیگران زیادی همچون امین تارخ، علی عمرانی، پوریا رحیمی‌سام، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، مینو شریفی، سجاد بابایی، المیرا دهقانی، شمسی فضل‌الهی و... در سریال خسوف هنرنمایی کرده‌اند.

در حقیقت، این سریال، در کنار استفاده از ستارگان سعی در معرفی چهره‌های جدید داشته و به همین‌خاطر مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفته است.

تیتراژ سریال خسوف را محسن چاوشی خوانده است. «کجا بودی» با ترانه‌ای از حسین غیاثی نام قطعه‌ی تیتراژ آغازین این سریال است. «باب دلمی» نیز نام موسیقی تیتراژ پایانی است که ترانه‌اش توسط پدرام پاریزی سروده شده.

اگر علاقمند شده‌اید سریال خسوف را ببینید، ولی نمی‌دانید از کدام سایت برای تماشای آن استفاده کنید ادامه‌ی این یادداشت را از دست ندهید. در این بخش قصد داریم یکی از بهترین سایت‌های ایرانی برای تماشای این سریال را به شما معرفی کنیم.

سایت نکس وان مووی

پیشنهاد می‌کنیم برای تماشا و دانلود سریال خسوف از سایت نکس وان مووی استفاده کنید. این سایت، یکی از بهترین سایت‌های ایرانی برای دانلود جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌هاست که امکان دانلود با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها را در اختیار شما می‌گذارد.

برای تماشای جدیدترین قسمت سریال خسوف، کافی است جمعه‌ی هر هفته و به محض انتشار قسمت جدید، وارد سایت نکس وان مووی شوید و با پرداخت هزینه‌ای بسیار ناچیز آن را با کیفیت مدنظر خود دانلود کنید.

چرا از سایت نکس وان مووی استفاده کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که ما را ترغیب می‌کند استفاده از سایت نکس وان مووی را به شما پیشنهاد دهیم. برای نمونه، این سایت از سرورهای ایرانی برای ذخیره‌سازی فایل‌های خود استفاده می‌کند و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ی اینترنت شما خواهد شد، زیرا امکان دانلود با اینترنت نیم‌بها را در اختیارتان می‌گذارد.

به‌علاوه، در این سایت به آرشیو غنی و جامعی از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی دسترسی خواهید داشت. کافی است روی گزینه‌ی مدنظر خود در منوی سایت کلیک کنید یا نام اثر دلخواه‌تان را در قسمت جستجو بنویسید.

اگر تصمیم گرفته‌اید فیلم تازه‌ای ببینید ولی چیزی به ذهن‌تان نمی‌رسد نیز جای نگرانی نیست؛ نکس وان مووی فکر شما هم بوده است. نگاهی به قسمت پیشنهادات ویژه بیندازید و براساس توضیحاتی که برای هر فیلم نوشته شده است، اثری را که بیشتر می‌پسندید انتخاب کنید.

در کنار بخش‌های سریال ایرانی، سریال خارجی، سریال کره‌ای، فیلم ایرانی، فیلم خارجی، فیلم هندی و فیلم کره‌ای، بخش مخصوصی نیز برای دانلود انیمیشن‌ها پیش‌بینی شده است تا سر بچه‌ها نیز بی‌کلاه نماند و بتوانند به اندازه‌ی بزرگ‌ترها از سایت نکس وان مووی لذت ببرند.

همه‌ی این موارد در کنار هم، نکس وان مووی را به یکی از بهترین سایت‌های دانلود فیلم، سریال و انیمیشن تبدیل کرده است که می‌تواند توجه تمام مخاطبان را به خود جلب کند.

سخن پایانی

در این یادداشت، تلاش کردیم شما را با سریال خسوف، اثر تازه‌ی مازیار میری آشنا کنیم. اگر به سریال‌های عاشقانه و اجتماعی علاقمندید و دوست دارید پای یک روایت مهیج با بازی شمار زیادی از ستارگان سینمای ایران بنشینید، این سریال می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

برای تماشای این سریال، کافی است همین الان وارد سایت نکس وان مووی شوید و آخرین قسمت این درام عاشقانه را دانلود کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست