بازدید 7448

توضیحات مدیر راه آهن تهران درباره مجروح‌شدن مامور

مدیر کل راه آهن استان تهران گفت:برخورد قطار باعث آسیب جدی به پای این مامور فنی شد اما در زمان حادثه پا جدا نمی شود و به همین جهت تحت عمل جراحی قرار گرفته و ما امیدواریم سلامتی پای ایشان با عمل جراحی بازگردد.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۲ 25 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، کاظمی منش مدیر کل راه آهن استان تهران گفت: صبح امروز در یکی از خطوط فرعی راه آهن تهران مامور فنی شرکت جوپار به دلیل عدم توجه به حرکت قطار‌ها که در حال انجام مانور و حرکت به سمت پارکینگ قطار‌ها بودند به دلیل بی توجهی به علائم هشدار دهنده که توسط ماموران راهنما داده می‌شد دچار حادثه شد.

او بیان کرد: متاسفانه این مامور از ناحیه پا دچار صدمه می‌شود و توسط آمبولانس به بیمارستان اعزام شده و در حال حاضر در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

کاظمی منش بیان کرد: برخورد قطار باعث آسیب جدی به پای این مامور فنی شد، اما در زمان حادثه پا جدا نمی‌شود و به همین جهت تحت عمل جراحی قرار گرفته و ما امیدواریم سلامتی پای ایشان با عمل جراحی بازگردد، اما متاسفانه برخورد قطار باعث آسیب جدی شده و تحت عمل قرار گرفته است.

مدیر کل راه آهن استان تهران گفت: این حادثه در خطوط فرعی رخ داده و معمولا در این بخش قطار‌های مسافری اعزام می‌شوند و بخش پشتیانی است و هیچ مشکلی در حرکت قطار‌ها نداشته ایم و در حال حاضر حرکت قطار‌ها به موقع انجام می‌شود.

او همچنین درباره این موضوع که گفته می‌شود آمبولانس دیر به محل حادثه رسیده است هم گفت: به ماموری که با آمبولانس تماس گرفته گفته شده ساعت تماس را نگاه کند و اگر بیش از زمان معمول آمبولانس دیر رسیده باشد در این زمینه با وزارت بهداشت مکاتبه‌ای خواهیم داشت، اما هنوز به ما ساعت دقیق تماس را نگفته اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی