بازدید 5404

پایان سرقت های سه دزد حرفه ای

کد خبر: ۱۰۹۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ 23 December 2021

سه سارق حرفه‌ای که قصد ورود به یک خانه را داشتند وقتی خود را در محاصره مأموران پلیس دیدند با چاقو به آنها حمله کردند اما در نهایت دستگیر شدند.

به‌ گزارش ایران، چندی قبل کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران در پی رصد سارقان حرفه‌ای منازل یک باند سه نفره را شناسایی کرده و در ادامه بررسی‌ها هویت هر سه سارق را به‌دست آوردند که مشخص شد ۲ نفر از آنان دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت بودند.

کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند این باند قصد سرقت در محدوده جنوب شرق تهران را دارند که بلافاصله دستور دستگیری این باند از سوی مرجع قضایی صادر شد و هنگامی که هر سه سارق قصد ورود به یک خانه در محدوده خیابان نبرد را داشتند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این عملیات گفت: سارقان وقتی خود را با کارآگاهان رو به رو دیدند با ایجاد درگیری و استفاده از سلاح سرد قصد فرار داشتند ولی با اقدام بموقع و هوشمندانه پلیس بازداشت شدند؛ در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی اموال مسروقه و ۵ عدد سکه طلا پارسیان کشف شد.

در تحقیقات بعمل آمده سارقان جوان اعلام کردند، ما به شیوه تخریب در ورودی در ساعات اولیه شب در مناطق جنوب و جنوب غربی شهر تهران اقدام به سرقت اموال با ارزش از قبیل وجه نقد، طلا و... می‌کردیم و اموال را بین خودمان تقسیم و صرف خوشگذرانی می‌کردیم.

متهمان، تاکنون به ۱۶ فقره سرقت منزل در تهران و یک فقره در شهر کرج به ارزش تقریبی 50 میلیارد ریال اعتراف کردند و تمام شاکیان پرونده نیز شناسایی شدند و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر همدستان و جرایم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست