بازدید 3741
همزمان با انتشار گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)؛

سایپاشاهین در نخستین ارزیابی کیفی چهارستاره شد

شاهین محصول گروه خودروسازی سایپا در نخستین ارزیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با چهارستاره کیفی وارد لیست محصولات مورد ارزیابی این شرکت شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 23 December 2021
سایپاشاهین در نخستین ارزیابی کیفی چهارستاره شد
 
به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، در آخرین گزارش منتشره شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، با تست‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف سایپاشاهین نظیر فنربندی و تعلیق فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الكتریكی، تزئینات داخلی و خارجی، بدنه، رنگ، صداهای غیرعادی و نفوذ آب، این خودرو توانست چهارستاره كیفی را كسب كند.
 
كسب چهارستاره كیفی خودرو شاهین در حالی صورت گرفته كه این محصول گروه سایپا برای نخستین‌بار مورد بررسی قرار گرفته و با كسب این چهارستاره وارد لیست محصولات مورد ارزیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران شده است.
 
باتوجه به قابلیت‌ها، امكانات و آپشن‌های منحصربه‌فرد خودرو شاهین در میان تولیدات داخلی و افزایش نظارت‌های كیفی شاهین و ارتقای كیفیت روزافزون قطعات و فرایندهای تولید و مونتاژ این محصول، بی‌تردید در ارزیابی‌های آتی با بهبود نمرات كیفی و كسب نمرات بهتر در آزمون‌ها، این جایگاه در میان محصولات تولید داخل حفظ و ارتقا خواهد یافت. 
 
تولید محصولی در سطح شاهین با مجموعه‌ای از امكانات و آپشن‌های روز جهانی كه در هیچ‌یك از خودروهای داخلی هم‌رده آن وجود ندارد، در شرایط دشوار تحریم و محدودیت‌های بین‌المللی جهت تأمین قطعات و مواد اولیه مورد نیاز تولید، از جمله موفقیت‌ها و دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها