بازدید 10132

افزایش اختلاف رئال‌مادرید در صدر لالیگا به لطف بارسلونا

کد خبر: ۱۰۹۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 23 December 2021

رئال مادرید با پیروزی سخت مقابل بیلبائو، اختلافش را با تیم دوم جدول رده‌بندی افزایش داد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم های فوتبال رئال مادرید و بیلبائو بامداد پنجشنبه در هفته نوزدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود مادریدی‌ها به پایان رسید.

در این دیدار سخت و دشوار برای رئال مادرید، ابتدا شاگردان کارلو آنچلوتی در دقیقه ۴ با شوت زیبای بنزما از پشت محوطه جریمه به گل نخست رسید. سه دقیقه بعد بنزما گل دوم رئال مادرید را در موقعیت تک به تک با آریزابالاگا به ثمر رساند.

در این شرایط که رئال مادرید خیلی زود با دو گل پیش افتاده بودند، سانست در دقیقه ۱۰ با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه اختلاف را به حداقل رساند.

افزایش اختلاف رئال‌مادرید در صدر لالیگا به لطف بارسلونا

پس از ۲ بر یک شدن بازی بازی تقریبا پایاپای پیگیری شد تا نیمه دوم بازی که بیلبائو فشار حداکثری به روی دروازه رئال مادرید وارد کرد و بارها تا آستانه باز کردن دروازه کورتوا پیش رفتند اما این اتفاق نهایتا نیفتاد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

با این نتیجه رئال مادرید ۴۶ امتیازی شد و توانست از هدیه‌ای که بارسلونای ژاوی با متوقف کردن سویا به آن‌ها داده بود، استفاده کند و اختلافش را با تیم دوم به هشت امتیاز افزایش دهد. بیلبائو هم با ۲۴ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی ایستاد.

ساعتی پیش از این دیدار هم اتلتیکو مادرید با نتیجه ۲ بر یک مقابل گرانادا شکست خورده بود تا سیمئونه و شاگردانش متحمل چهارمین شکست پیاپی‌شان در لالیگا شوند و در بحرانی‌ترین زمان ممکن قرار بگیرند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که اتلتیکو مادرید بازی را خیلی خوب شروع کرده بود و گل نخست بازی را توسط فلیکس به ثمر رسانده بود، اما در ادامه بازی دو گل دریافت کرد و در نهایت شکست خورد.

اتلتیکو با این نتیجه با ۲۹ امتیاز در رده پنجم باقی ماند و هم‌اکنون بارسا را در یک قدمی خودش می‌بیند. گرانادا هم با ۲۲ امتیاز به رده دوازدهم جدول رده‌بندی صعود کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی