بازدید 9232

خط مترو کرج به تهران بازگشایی شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن بیان آخرین وضعیت خط ۵ مترو گفت گزارش اولیه علت حادثه امشب اعلام می شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲ 23 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد: با تلاش شبانه روزی مسیر حرکت قطارهای مترو از کرج به سمت تهران بازگشایی شد.

عبدالمطهر محمد خانی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: با تلاش همکاران شرکت بهره برداری مترو تهران و سایر همکاران در شهرداری تهران مسیر حرکت قطارهای مترو از شهر کرج به سمت صادقیه تهران بازگشایی و آماده مسافرگیری است و امیدوارم تا صبح فردا مسیر تهران به کرج نیز بازگشایی شود.

شایسته اصل، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز ساعتی پیش گفته بود: هم‌اکنون همه اقدامات لازم برای آزادسازی خط مترو تهران کرج در حال انجام است تا بتوانیم امشب خط شمالی را آزاد کنیم و اولین سرویس از صادقیه به کرج برود.

شایسته اصل با بیان اینکه همکاران ما تا صبح برای آزادسازی خط جنوبی تلاش می‌کنند، افزود: با تلاش همکاران و به امید خدا خط جنوبی تا صبح آماده و فردا پس از مناسب‌سازی راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در رابطه با دلیل حادثه نیز گفت: همان‌طور که قول داده بودیم گزارش اولیه را امشب اعلام می‌کنیم اما گزارش نهایی پس از بررسی‌های نهایی اطلاع‌رسانی می‌شود.

صبح امروز چهارشنبه اول دی ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۰ دقیقه صبح، قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) در حرکت بود با قطار عادی در ایستگاه چیتگر برخورد کرد. این حادثه ۲۲ مصدوم داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار