بازدید 12324

وعده محسن رضایی برای دو برابر شدن یارانه‌ها عملی می‌شود؟

در حالی که برخی رسانه‌ها به نقل از محسن رضایی زمان افزایش یارانه‌ها را از ابتدای دی ماه عنوان کرده بودند، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در واکنش به این خبر عنوان کرد که تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده است.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸ 21 December 2021

وعده محسن رضایی برای دو برابر شدن یارانه ها عملی می شود؟

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور روز دوشنبه در خبری اعلام کرد که قرار است از دی ماه مبلغ یارانه افزایش دو برابری داشته باشد.

به گزارش تابناک، محسن رضایی با تبیین خبر‌های خوش اقتصادی که پیشتر وعده انتشارش را داده بود، گفت: طبق لایحه بودجه قرار بود یارانه‌ها را برای سال آینده دو برابر کنیم، اما آقای رئیس جمهور تأکید کرد که افزایش یارانه‌ها برای سه ماه باقی‌مانده سال نیز اعمال شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تاکید کرد: مسئولان اجرایی تلاش خواهند کرد، در سه ماه باقی‌مانده سال نیز یارانه‌ها را دو برابر کنند و اگر این طرح به‌خوبی انجام شود، هر خانوار ۴ نفره ۸۰۰ هزار تومان کالا و پول دریافت خواهند کرد.

رضایی گفت: البته قرار بود این طرح از آذر اجرا شود، اما به‌ علت بروز مشکلی به دی موکول شد و طبق این طرح بن‌کارتی در اختیار خانوار‌ها قرار می‌گیرد که بخشی از یارانه‌ها به‌شکل کالا به مردم ارائه می‌شود، اما به‌علت این‌که این بن‌کارت آماده نشد به دی موکول شد.

در حالی که برخی رسانه‌ها به نقل از محسن رضایی، زمان افزایش یارانه‌ها را از ابتدای دی ماه عنوان کرده بودند، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در واکنش به این خبر عنوان کرد که تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده است.

احسان خاندوزی به خبرگزاری دولت اظهار داشت: در خصوص زمان تغییر یارانه‌ها و افزایش میزان پرداخت یارانه‌ها، هیچ تاریخ دقیقی تعیین نشده است.

این در حالی است که رضایی نیز در اظهارات خود زمان را ابتدای دی ماه اعلام نکرده بود. بلکه آنچه معاون اقتصادی رئیس جمهور تاکید کرد این بود که این تصمیم قرار است در دی ماه اجرایی شود.

اما فارغ از بحث ابتدا یا انتهای دی ماه، به نظر می‌رسد وعده محسن رضایی برای افزایش یارانه در دی ماه قطعی است و دولت تصمیم خود برای اجرای آن را گرفته است. کما اینکه، خاندوزی نیز در واکنش خود به این خبر، تلویحا افزایش یارانه‌ها را تایید کرده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۵
داداش چه خبره یکی میگه میدن یکی میگه نمیدن اون یکی میگه میدن اما وقت گل نی
با اعصاب و روان مردم بازی نکنید
چرا یک دولت صدها سخنگو داره !؟!؟!؟؟
نظری ندارم
معلوم اقای ریسی اقای رضای یارانه هدف میخواهند اجراکننداول دی وزیز اقتصاد دلش نمیخوا د بابا بخودت میمونه اقا فکر مردم فقیر بیچاره باش
بیچاره مردم ایران همه مواجب بگیر شدند
هزاران وعده عملی نشده داریم،اما هیچ مسئولی تا کنون بروی خودش نیاورده که خالی بسته،اصلا کسی گوشش به این وعده وعیدها نیست چون کسی این اقایان را باور ندارند
با پول پاشی بنزین بر این آتش نپاشید انگار قرار نیست از تجربهای شکست خورده قبلی درسی بیا موزید زنجیره ای از تباهی بدنبال خواهد آورد
تمام کارگران بخش ساخت و ساز افغانی هستند.یارانه نخواهند گرفت.پس قیمت ساخت و ساز بیشتر خواهد شد.
گدا پروری دیگر بس است
کار به یارانه اش نداریم
سلام یارانه ها متناسب با نزخ تورم حداقل بایستی پنج برابرشودونه دوبرابر ای عزیز
نمی خواهد شما یارانه ها را دو برابر کنی بهتر است بجای اینها جاماندگان از ثبت نام یارانه ها را مجددا ثبت نام کنید تا حقی از کسی ضایع نشود
امیدوارم نشود
ابتدا کسانی که یارانه بگیر بی درد هستند رو حذف کنید من آدم میشناسم که ماشین رفت و آمد روزانه اش لکسوس سواری هستش ولی یارانه میگیره که پول سیگار روزانه اش هم نمیشه!!!!
خودشون هم با خودشون نمی دونن چند چند هستند
بنده خدا محسن رضایی اینقدر دلش واسه ملت سوخته که دنبال کوچکترین فرصتیه که بتونه یه جورایی دل مردم رو خوش کنه، واسه همین خیلی عجولانه خبرهای خوش رو اعلام می کنه.
خدا رو شکر
خدا به داد این مردم برسد که تصمیمات یک شبه و بدون تحلیل نتایج آن بر زندگی مردم و اقتصاد گرفته می شود روزی که نفت به بشکه 10 تا 15 دلار رسیده بود باید قیمت ها را ازاد می کردند ولی گذاشتند جراحی اقتصادی را زمانی انجام دهند که اقتصاد ایران دچار بیماری سرطان تحریم ها شدید و تورم دورقمی شده است
صحبت با عمل خیلی فرق دارد کاکو در انتخابات بلدروم بلدروم میکردی چی شد دو برابر شدن یارانه به چه قیمتی
با افزایش یارانه مردم بیچاره تر نکنید قیمتها رو کاهش دهید
وعده های اقای رضایی فقط بار تبلیغاتی دارد و اگر عملی شود مانند یارانه های اقای اخمدی نژاد بار بسیار سنگیتی بر دوش اقتصاد ایران دارد.
یعنی با دوبرابر شدن یارانه مشکلات مردم حل می شود ،هرگز !!!!!!!
تابناک حال هدفت از توضیح این موضوع چیه!!
جناب. رضای. انصافا حقه که. کالا های اساسی ده برابر گرون بشه. اونوقت. شما. یارانه رو دو برابر کنید ..
خیر چون فقط و فقط مبنای شعار دارد و بر اساس عقل و منطق نیست
این همه هماهنگی عجیبه
با سلام ، چرا دولت مردان تلاش در گدا پروری دارند بجای این کارها تورم و قیمت ها کنترل شوند تا ملت ایران با سربلندی و عزت نفس زندگی کنند.
آقای دولت، با گداپروری نمی‌شود این اقتصاد ورشکسته را نجات داد!
ببینید..ایناهیچ کاری نمی کنند..
وعده ای که با افزایش دلار 25هزار تومنی به بالای 30هزار تومن و بی ارزش شدن پول ملی انجام می شود .
وعده ای که با افزایش فیمتها و توروم انجام می شود.
وعده ای که با خالی شدن هرچه بیشتر سفره مردم انجام می شود.
وعده ای که .........
چقدر مردم را گوسفند حساب می کنند
مگر وزیر اقتصاد تکذیب نکرد ؟
بعضیا همچین اخباره اقتصاد رو دنبال میکنن انگار تمام داراییشون تو بانکای سوییس بلوکه شده.یارانتو بگیر بابا.
خداوکیلی میشه به محسن رضایی اقتصاد دان گفت.
وقتی دولت ‌وزیر اقتصاد داره، معاون‌ اقتصادی دیگه چه ‌معنی میده!؟ ۴۳ سال تجربه کافی نیست که بفهمید موازی کاری کارها را خراب‌تر و‌فساد را بیشتر میکند؟!؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست