بازدید 8673

طوفان با سرعت ۱۳۲ کیلومتر در خراسان شمالی

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: طوفان با سرعت ۱۳۲ کیلومتر بر ساعت مهمانک در شهرستان مانه و سملقان را درنوردید که بیشترین سرعت وزش باد ثبت شده در شبانه روز گذشته استان را داشت.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 21 December 2021

به گزارش «تابناک»، مهری هاشمی دوین روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین سرعت وزش باد سحرگاه امروز در شهر بجنورد مرکز استان ۶۱ کیلومتر بر ساعت بوده است.

طوفان موجب بسته شدن محور آشخانه به چمن بید در مسیر بجنورد- جنگل گلستان و بالعکس تا اطلاع بعدی شده است.

هاشمی در باره میزان بارندگی در ایستگاه های مختلف استان گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی استان در ایستگاه بام شهرستان اسفراین به میزان یک میلی متر و ندر ایستگاه خرق شهرستان فاروج به میزان هفت دهم میلی متر گزراش شده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: برای مناطق مختلف استان کاهش دمای هوا تا روز جمعه پیش بینی شده است و براین اساس مردم استان کاهش پنج تا هفت درجه ای دما تا صبح جمعه تجربه می کنند.

هاشمی دوین افزود: در شبانه روز گذشته سنخو است شهرستان جاجرم با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین و آشخانه با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بوده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: در این مدت کمینه دمای بجنورد هفت درجه و بیشینه دمای آن ۱۵ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

براساس این گزارش، طوفان و گرد و خاک سبب مسدود شدن محور آشخانه-چمن بید در غرب شهر بجنورد شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار