بازدید 18228
بیشترین جست‌وجو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته

نحوه شهادت حضرت زهرا (س)؛ سوال کاربران از گوگل/ لباس بلوچی حمید سوریان را به صدر جست و جو‌ها کشاند/ گزارش رسانه ملی ماجرای گوهر عشقی را داغ‌تر کرد/ یک مصاحبه کوتاه آتنه فقیه نصیری را ترند کرد

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «حضرت زهرا (س) چگونه به شهادت رسیدند؟»، «آتنه فقیه نصیری»، «ارسلان قاسمی»، «ماجرای گوهر عشقی»، «عبدالرزاق حمدالله»، «حمید سوریان» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 20 December 2021

رضا رحیمی: روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری در جریان ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو شده و بیان دیگر ترند‌های گوگل در چهل و هشت ساعت اخیر اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «حضرت زهرا (س) چگونه به شهادت رسیدند؟»، «آتنه فقیه نصیری»، «ارسلان قاسمی»، «ماجرای گوهر عشقی»، «عبدالرزاق حمدالله»، «حمید سوریان» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

حضرت زهرا (س) چگونه به شهادت رسیدند؟

فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مدتی است که نام مبارک ایشان را به صدر جست و جوها آورده و بسیاری از کاربران در مورد فرزند پیامبر اسلام (ص) و همسر حضرت علی (ع) در پی اطلاعات بیشتر هستند.

در مورد ایام فاطمیه در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

از جمله سوالاتی که در همین رابطه جست و جو می شود، سوال حضرت زهرا (س) چگونه به شهادت رسیدند، است.

در این رابطه توضیح اینکه حضرت فاطمه (س) سرانجام پس از رحلت پدر بزرگوار (ص)، از حق خلافت همسرش که به تعیین الهی بود به شدت دفاع کرد و در جریان هجوم عمر بن خطاب (به هواداری از خلافت ابوبکر)، به خانه‌اش به گونه‌ای میان در و دیوار آسیب دیدند که علاوه بر صدمه‌های سخت، جنین ایشان نیز سقط شد و تازیانه‌های بیشماری بر جان و روح او نشست.

همه این رویدادهای تلخ و دردناک حضرت زهرا(س) را به بستر بیماری کشاند و به شهادت ایشان منجر شد. در مورد تاریخ شهادت جانگداز حضرت فاطمه زهرا (س) چند روایت وجود دارد که ‌یکی بنا بر روایتی ۷۵ روز پس از رحلت پدر گرامی شان حضرت رسول اکرم (ص) در ۱۳ جمادی الاولی است و به روایت مشهورتری در هجده سالگی و ۹۵ روز پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) مطابق با روز سه شنبه سوم جمادی الثانی است.

بنا بر وصیت خویش شبانه و پنهانی دفن شدند، به طوری که محل قبر شریفش نیز نامعلوم است.

بیشتر بخوانید

آتنه فقیه نصیری

آتنه فقیه نصیری یکی از بازیگران با سابقه و قدیمی سینما و تلویزیون ایران است. او که مدتی است به بیماری ام اس مبتلا شده در حال حاضر از کار حرفه ای خود در عرصه بازیگری فاصله گرفته است.

نحوه شهادت حضرت زهرا (س)؛ سوال کاربران از گوگل/ لباس بلوچی حمید سوریان را به صدر جست و جو‌ها کشاند/ گزارش ۲۰ و ۳۰ ماجرای گوهر عشقی را داغ‌تر کرد/ یک مصاحبه کوتاه آتنه فقیه نصیری را ترند ترند کرد

به تازگی و به دنبال یک مصاحبه کوتاه آتنه فقیه نصیری دوباره به صدر جست و جوهای مردمی بازگشته و بسیاری از کاربران پیگیر وضعیت سلامتی و احوالات او هستند.

فقیه نصیری در گفت و گوی مورد اشاره گفته است: «خداراشکر حالم خوب است و بیماری اذیتم نمی کند ولی ترجیح می دهم بخاطر شرایط جسمانی ام کار نکنم و با وجود پیشنهادها، فعلا قراردادی برای کار بازیگری نمی بندم.»

 فقیه نصیری اهل شبکه های اجتماعی نیست و گفت: «صفحه اینستاگرام ندارم و علاقه ای به حضور در هیچ یک از شبکه های اجتماعی ندارم.»

بیشتر بخوانید

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی نیز یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایرانی است که به واسطه بازی ها و نیز حواشی پیرامون خود در مقاطع زمانی مختلف به صدر جست و جوهای گوگل می آید.

ارسلان قاسمی بازیگر سریال یاور (عکس) | ساتین ⭐️

در حال حاضر نیز این بازیگر سینما به واسطه روی پرده قرار گرفتن فیلم اتومبیل و فروش کم آن مورد توجه قرار گرفته است.

توضیح بیشتر اینکه فیلم سینمایی«اتومبیل» که با کارگردانی علی میری رامشه در هفته گذشته اکران شد، فروش یک میلیون تومانی را با بازی سحر قریشی، ارسلان قاسمی و نیما شاهرخ‌شاهی برای خود ثبت کرده است.

فیلم«اتومبیل» که یک درام اجتماعی به نویسندگی سیدمهدی سجادپور است، متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود؛ اما نتوانست به این رقابت راه پیدا کند.

با وجود چهره‌های شناخته شده در این فیلم سینمای فروش این فیلم تنها یک میلیون تومان فروش داشت درصورتی که دو فیلم دیگر هم همزمان با این فیلم سینمایی اکران شدند که یکی ۶۰۰ میلیون و دیگری ۳۰۰ میلیون تومان را در گیشه خود ثبت کرده است. این فیلم حواشی خاص خود را داشت و ارسلان قاسمی، در مراسم اکران مردمی این فیلم در پردیس سینمایی ملت با چند بادیگارد حاضر شد که جنجال‌های زیادی به همراه خود داشت.

بیشتر بخوانید

ماجرای گوهر عشقی

گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی ـ وبلاگ نویسی که در سال 1391 فوت شد ـ است. او در روزهای گذشته و به واسطه ماجرایی که خودش آن را ضرب و شتم توسط موتورسوارانی ناشناس عنوان می کند، به صدر جست و جوهای مردمی در فضای مجازی آمد.

در مورد گوهر عشقی در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

حالا همین موضوع مورد سوال بسیاری از کاربران است و به صورت مشخص ماجرای گوهر عشقی چیست؟ سوال بسیاری از کاربران است.

بر اساس روایات مشهور و غالب در مورد اتفاقی که اخیراً این هموطن اهل شهرستان رباط کریم را به یکی از ترندهای مهم گوگل بدل کرده است، به دو نکته می توان اشاره کرد.

نخست اینکه به تازگی گوهر عشقی با صورتی کبود که نشانی از ضرب دیدگی در آن مشهود است تصاویر و ویدئوهایی در شبکه های اجتماعی و رسانه های خارجی منتشر کرده است و ادعا می کند که در مسیر مزار ستار بهشتی دو موتورسوار ناشناس او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

در روایت دیگر که از سوی رسانه ملی با مستندات و تصاویر و فیلم های دوربین های مدار بسته و نیز مصاحبه با شاهدان عینی انجام شد، این ادعا وجود دارد که گوهر عشقی در مسیر درمانگاه برای زدن دوز سوم واکسن کرونا تعادل خود را از دست داده و با صورت به روی میلگردهای حاشیه خیابان برخورد می کند و به همین دلیل روایت او که خوراک رسانه های ضد انقلاب شده است، صحت ندارد.

توضیح تکمیلی: 

در رابطه با دلیل درگذشت ستار بهشتی در سال ۱۳۹۱ می‌توان به این بخش از گزارش کمیسیون امنیت ملی که در دی ماه همان سال منتشر شد اشاره کرد:

«در آخرین نظریه کمیسیون پزشکی قانونی ۷ نفره متشکل از پزشکان متخصص پزشکی قانونی که با تاریخ ۳۰/۰۸/۹۱ صادر گردیده آمده است: «در حال حاضر با توجه به بررسی‌های انجام شده و با اطلاعات موجود تعیین علت قطعی فوت از لحاظ پزشکی مقدور نبوده، اما نظر به اینکه در معاینه جسد و بررسی‌های تکمیلی هیچ گونه دلایل و شواهدی از بیماری منجر به فوت احراز نگردیده است، محتمل‌ترین علت منجر به فوت می‌تواند پدیده شوک باشد که درصورت احراز ایراد ضرب یا ضربات به نقاط حساس بدن یا فشار‌های شدید روانی این عوامل می‌تواند عامل شوک مذکور باشد».

حمید سوریان

حمید سوریان کشتی گیر با سابقه و قهرمان ارزنده و سابق ورزش ایران و جهان است که به تازگی در مسابقات کشتی کشوری که در زاهدان برگزار می شد، با لباس بلوچی در محل برگزاری مسابقات حاضر شد و همین مساله او را به یکی از ترندهای گوگل تبدیل کرد.

در مورد حمید سوریان در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

توضیح بیشتر در مورد حمید سوریان اینکه او متولد ۲ شهریور ۱۳۶۴ است که در حال حاضر به عنوان نائب رئیس فدراسیون کشتی ایران فعالیت می‌کند.

نحوه شهادت حضرت زهرا (س)؛ سوال کاربران از گوگل/ لباس بلوچی حمید سوریان را به صدر جست و جو‌ها کشاند/ گزارش ۲۰ و ۳۰ ماجرای گوهر عشقی را داغ‌تر کرد/ یک مصاحبه کوتاه آتنه فقیه نصیری را ترند ترند کرد

 سوریان در دوران فعالیت حرفه‌ای خود در وزن ۵۵ ک‌گ کشتی فرنگی، قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان شش دورهٔ کشتی جهان در سال‌های ۲۰۰۵، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ است که در پنج سال او پیاپی قهرمان جهان شد. او همچنین قهرمان کشتی آسیا در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ است.

سوریان از نظر شمار و کیفیت مدال، بهترین کشتی‌گیر ایرانی تمام ادوار است و در ادبیات ورزشی ایران به سبب قهرمانی‌هایش به «ژنرال هفت ستاره» معروف شد.

بیشتر بخوانید

عبدالرزاق حمدالله

عبدالرزاق حمدالله متولد ۱۷ دسامبر ۱۹۹۰ و بازیکن فوتبال اهل مراکش است که بیش از ۲۰۳گل زده و با تیم النصر عربستان به یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی لیگ عربستان دست یافته و دوبارآقای گل لیگ عربستان شده که در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ با۳۴گل زده دریک فصل رکوردجدیدی را ثبت کرد و در ۱۰ بازی پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرده و در این زمینه نیز رکورد دار است.

 وی چهارده بار در تیم ملی فوتبال مراکش نیز بازی کرده است و پیش از خداحافظی از بازی های ملی، شش گل برای این تیم به ثمر رساند.

نحوه شهادت حضرت زهرا (س)؛ سوال کاربران از گوگل/ لباس بلوچی حمید سوریان را به صدر جست و جو‌ها کشاند/ گزارش ۲۰ و ۳۰ ماجرای گوهر عشقی را داغ‌تر کرد/ یک مصاحبه کوتاه آتنه فقیه نصیری را ترند ترند کرد

حمدالله که در سوم آذر سال ۱۴۰۰ به عنوان ستاره و بهترین گل زن تاریخ باشگاه النصر عربستان از این تیم جدا و با رقم بسیار زیاد ۸۶ میلیارد تومان راهی تیم رقیب النصر یعنی الاتحاد شد و همین اتفاق او را به یکی ترند‌های گوگل تبدیل کرده است.

عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی در انتقالی حیرت انگیز راهی الاتحاد شد. باشگاه النصر چند وقت پیش قرارداد این بازیکن را به آنچه دلایل قانونی و استناد به مقررات فدراسیون بین المللی فوتبال نامیده شده بود، فسخ کرد و حالا این بازیکن در انتقالی آزاد و یک و نیم ساله راهی الاتحاد شد.

باشگاه الاتحاد با اعلام خبر این انتقال در صفحه توئیتری خود نوشت: «به ببر جدید، عبدالرزاق حمدالله! خوش آمدید». پس از اینکه این بازیکن توانست با النصر قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان شده و ضمن کسب عنوان بهترین گلزن دو فصل متوالی، دو سوپرجام را نیز تصاحب کند، توسط الاتحاد به خدمت گرفته شد و می‌توان انتقال او را بزرگترین پیروزی باشگاه‌های عربستانی در بازار نقل و انتقالات نامید.

در همین راستا روزنامه الاقتصادیة عربستان مدعی شد، مبلغ قرارداد یک سال و نیمه حمدالله با الاتحاد ۱۰ میلیون ریال سعودی معادل با ۸۶ میلیارد تومان است و این بازیکن سالیانه دستمزدی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریالی برابر با ۵۸ میلیارد تومان دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱
دقت کردین رسانه ملی از عمق افکار و احوال اطلاع دارد!؟ علم لدنی دارند!؟
تمامی اشخاصها را دستگیر کنید
در همین چند خط نوشته شده شما چند گاف وجود داره که خودش نشان دهنده درست بودن گفته های مادر ستار بهشتی است.اول اینکه در سناریوی شبکه میلی بیان شد که ایشان گفته که برای تزریق دوز دوم واکسن می‌رفته که شما آن را به دوز سوم‌تغییر داده اید.دوم اینکه در سناریوی تهیه شده توسط رسانه میلی ما هیچگونه تصویری که نشان دهنده چهره مادر ستار بهشتی باشه را شاهد نیستیم که بخواهیم با قاطعیت بگیم که این شخص خود خانم گوهر عشقی است.سوما این خانم محترم با این سن و سال دلیلی نداره که بخواهد دروغ بگوید به مانند رسانه میلی.چهارم اینکه رسانه میلی در اینگونه سناریو سازی‌های ید طولایی دارد.و در نهایت اینکه مرحوم ستار بهشتی فوت نکرد ....
فیلم گوهر عشقی را خیلی مصنوعی بازی کرده بودند
تابناك در بي طرف نبودنت همين بس كه نوشتي ستار بهشتي فوت شد چي بگه آدم
ابهت عظمت و صلابت و خشم و انتقام در چشمان مادر ستار موج میزند
نگاهش آتش به جان انسان میزند
به نظر من مردم حرف خانم عشقی رو باور می کند نه فیلمهای صدا و سیما رو .
به نظر من مردم حرف خانم عشقی رو باور می کند نه فیلمهای صدا و سیما رو .
خوب اولافوت نشدبه قتل رسیددومافیلم سیمابقدری اشکالات فراوان داردکه یکی دوتاهم نیست ازحرکت دوربین مداربسته وکوچه ای که چنددوربین داردآنهم دررباط کریم کیفیت ۴kفیلمهادیده نشدن صورت آن پیرزن توضیحات مفصل و ‌پلیس گونه شاهدان حرفهای بی سروته ماموراورژانس درموردامام زاده ‌وزدن واکسن!خلاصه زمین وزمان رابهم دوختندکه بگویندپیرزن خودزنی کرده وای برشما!
البته این که چیزی نیست!صداوسیماچندین سناریوی دیگرهم داردکه هنوزرونکرده.اینکه احتمالااون میلگردهاروخانم عشقی خودش شبانه آورده گذاشته که روزبعدخودشوبندازه رومیل گردها!وشایدهم موتورسواری هم بوده ووقتی به محل حادثه میرسه خانم عشقی موتورسوارروهل میده ولی تعادل خودش هم بهم میخوره وشایدهم دوربینهاروخودش نصب کرده که خوراک رسانه های بیگانه تامین بشه ولی خوب باکمی تغییرات وادیت وامپکس ونودال خوراک سیماشده!!
در مورد حضرت زهرا به عنوان یک رسانه شایسته است مستند مطلب بنویسید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها