بازدید 7690

برف برق ۶۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ۶۰ روستا با بیش از ۳۰۰ خانوار بدلیل بارش شدید برف و نبوده جاده دسترسی در شهرستان مارگون و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ 19 December 2021
به گزارش تابناک، جمال معتمدی زاده در گفتگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه بارش برف در برخی از گردنه‌های ارتباطی روستا‌های شهرستان مارگون و دهستان زیلایی بویراحمد به بیش از ۵۰ سانتی متر رسیده است، افزود: برق ۶۰ روستا با بیش از ۳۰۰ خانوار در دهستان‌های زیلایی، منطقه سیلاب و کلوار، شبلیز و دلی گردو به علت پارگی شبکه و سقوط پایه قطع شده است.
برف برق ۶۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد
وی با بیان اینکه بدلیل نبود محور‌های ارتباطی مناسب امکان دسترسی پرسنل عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای برق‌رسانی به این روستا‌ها وجود ندارد و جاده دسترسی مسدود است، اظهار کرد: برای برقرسانی به این روستا‌ها نیازمند همکاری گسترده دستگاه‌های مرتبط هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش پنج تیم عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت برای اعزام به روستا‌های برف گیر جهت تامین برق آنان خبرداد و خاطرنشان کرد: بدلیل بارش شدید برف، شبکه‌های برق بسیاری از این روستا‌ها دچار پارگی و سقوط پایه شده است.

وی گفت: سه تیم عملیاتی و اتفاقاتی هم اکنون در شهرستان مارگون و بخش لوداب درحال فعالیت برای تامین برق پایدار روستا‌ها و شهر‌های این مناطق بوده و هم اکنون بارش‌ها ادامه دارد.

معتمدی زاده از مشترکین برق در مناطق برف گیر خواست تا تامین برق پایدار صبوری به خرج داده و مطمئن باشند پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان تلاش خواهند کرد در کمترین زمان ممکن برق روستا‌های بی برق را تامین و پایدار کنند.
برف برق ۶۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد
وی بیان کرد: ماشین آلات سنگین و جرثقیل‌های شرکت برق جهت انتقال و جابجایی پایه‌های برق مورد نیاز آماده هستند که از فردا به محض بازگشایی جاده دسترسی عملیات اجرای را برای وصل کردن برق پایدار اجرا خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی