بازدید 5585

کی‌روش به عیسی مسیح متوسل شد!

کد خبر: ۱۰۹۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 19 December 2021

تیم ملی فوتبال مصر شب گذشته در بازی رده بندی جام کشورهای عربی در ضربات پنالتی مغلوب قطر میزبان شد تا به رده چهارم این تورنمنت اکتفا کند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مصر بعد از این ناکامی به شدت از سوی رسانه ها و هواداران مورد انتقاد قرار گرفت ولی این مربی سرشناس پرتغالی مثل همیشه پاسخ های جذابی را ارائه داد و مقابل منتقدانش سکوت نکرد.

کی روش بعد از این بازی در پاسخ به منتقدانش، گفت: به من بگویید فردی در تاریخ 7 هزار ساله جهان است که همه راضی کرده باشد؟ همه مورد انتقاد قرار می گیرند و هیچکس در جهان بدون عیجب و نقص نیست.

سرمربی سابق ایران در ادامه با آوردن مثال های عجیب به دنبال تبرئه خود از این ناکامی بود و گفت: حتی حضرت عیسی مسیح(ع) هم بدون تایید شدن از سوی همه درگذشت. بسیاری از حالت ها در جهان مشابه این موضوع وجود دارد. نلسون ماندلا در انتخابات شکست خورد. این طبیعت زندگی است و مشکلی وجود ندارد.

البته کی روش در ادامه مثل بازی گذشته که به علیرضا فغانی داور ایرانی حمله کرده بود به داور بازی با قطر هم انتقاد کرد و گفت: فوتبال در درونش اشتباهات زیادی دارد. داور بازی با قطر از حد گذراند. وقتی با او صحبت کردم به من گفت: ساکت شو! در طول دوران مربیگری ام چنین چیزی ندیده بودم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل