بازدید 4247

گاز پنج اداره پر مصرف در لرستان قطع شد

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: با اجرای مصوبه دولت در خصوص صرفه‌جویی و کنترل و مدیریت بهینه مصرف، گاز طبیعی پنج اداره پر مصرف در استان قطع شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 19 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت گاز لرستان ، "کرم گودرزی" افزود: از ابتدای آذرماه سال جاری بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم به ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی این اماکن پرداخته و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه (دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) ، از سرویس خارج ننمودن سیستم های گرمایشی خارج از وقت اداری و تعطیلات ، عدم استانداردسازی موتورخانه ها در مرحله اول اخطار کتبی و در مراحل بعدی اقدام قانونی انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: یکهزارو۴۹۳ مورد بازدید در این مدت از ادارات و اماکن دولتی به عمل آمده که از این تعداد ۱۲۹ مورد اخطار و گاز پنج اداره نیز به علت عدم رعایت الگوی مصرف منطبق بر بخشنامه قطع شده است.

گودرزی افزود: ادارات و سازمان ها ملزم به رعایت کردن دمای رفاه و بهینه نمودن سیستم های گرمایشی خود می باشند و نسبت به روشن کردن سیستم گرمایش یک ساعت قبل از شروع به کار اداره و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری باید اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد : با ورود به فصول سرد سال و افزایش مصرف گاز طبیعی در چند ماه آینده؛ رعایت الگوی مصرف بهینه و صرفه جویی بسیار حائز اهمیت است و از کلیه مشترکین گاز طبیعی در استان می خواهیم تا با رعایت الگوی مصرف بهینه شرکت گاز استان را در ارائه خدمات گازرسانی همراهی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی