بازدید 11744
۱

قیمت دلار در بازار امروز شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰/ شاخص ارزی اندکی رشد کرد

فعالان بازار ارز در اولین روز هفته شاهد نوسان محدود دلار و یورو در صرافی‌های مجاز بودند. این در حالی است که امروز بانک مرکزی نیز نرخ رسمی انواع ارز را اعلام کرد که بر این اساس،  بهای ۱۱ واحد پولی کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۹۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 18 December 2021
فعالان بازار ارز در اولین روز هفته شاهد نوسان محدود دلار و یورو در صرافی‌های مجاز بودند. این در حالی است که امروز بانک مرکزی نیز نرخ رسمی انواع ارز را اعلام کرد که بر این اساس،  بهای ۱۱ واحد پولی کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۶۸۹۸ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۷۴۴۱ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز پنجشنبه، ۲۰ تومان گران‌تر شده است.

همچنین امروز هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت ۳۰۱۹۸ تومان از مردم خریداری و در مقابل با ۵۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، به نرخ ۳۰۸۰۸ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (شنبه، ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰) اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۱ واحد پولی کاهش و قیمت ۷ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۲۸ واحد پولی دیگر ثابت ماند.

امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۵ هزار و ۷۱۸ریال و یورو ۴۷ هزار و ۳۵۸ریال ارزش‌گذاری شد. برپایه این گزارش، امروز هر فرانک سوییس ۴۵ هزار و ۵۰۹ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۶۶۱ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۶۶۱ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۶۹ریال، روپیه هند ۵۵۲ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۴۶۲ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۳ هزار و ۵۶۲ریال، یکصد ین ژاپن ۳۶هزار و ۹۸۳ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۳۸۴ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین هر دلار کانادا ۳۲ هزار و ۷۳۳ریال، دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۳۶۵ریال، راند آفریقای‌جنوبی ۲ هزار و ۶۴۹ریال، لیر ترکیه دو هزار و ۵۸۱ریال، روبل روسیه ۵۶۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ریال، لیر سوریه ۱۷ ریال، دلار استرالیا ۳۰هزار و ۱۷ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۷۸۸ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۱۳۹ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۷۸ریال، کیات میانمار ۲۴ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۴۷۸ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۶۹ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۱۱۰ریال تعیین قیمت شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۸۹ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۶هزار و ۳۰ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۹۵۵ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۳۷۸ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۵۹۳ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۶۰۶ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۲۴ریال، افغانی افغانستان ۴۱۱ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۵۸۹ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار ۷۱۹ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۴هزار و ۱۷۸ریال، سومونی تاجیکستان سه‌هزار و ۷۲۲ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱هزار و ۹۸۲ریال قیمت خورد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این قیمتها قیمت بازاردولتی است ونه بازارآزادوواقعی قیمت دلار همان قیمت دلارازاداست که اگرآزادانه بشودخریدوقیمت اجناس دربازار براساس آن مشخص میشود یعنی تقریبا تمام مایحتاج حتی ارزاق عمومی هم باآن دلارمحاسبه میشودبزبان ساده قیمت آن دلار ارزش پول ملی مارامشخص میکند ونه دلارترجیحی یابانکی وانواع واقسام قیمتهای دیگرارزش پول مابا دلاربازارازادسنجیده میشود ولاغیر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار