بازدید 4973

واکنش کریمی به ادعای سراجی: به دروغ متوسل شدی

کد خبر: ۱۰۹۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 18 December 2021

در میان تمامی حواشی این چند وقت اخیر، دعوای رسانه‌ای علی کریمی و مهرداد سراجی را هم در چند قسمت شاهد بودیم. داستان از جایی کلید خورد که مهرداد سراجی در رابطه با موضوع تبلیغات محیطی و حواشی آن در بازی پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان، توییتی منتشر کرد و علی کریمی هم به این توییت واکنش نشان داد.

کریمی در یک استوری اینستاگرامی، خطاب به سراجی که به انتقاد از عدم شفافیت در صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال پرداخته بود، نوشت: شما یکی از باعث و بانی‌های این وضعیت هستین/ شما وقتی یه باشگاه رو نتونستین مدیریت کنین، خانواده فوتبال نباید به شما و امثال شما دلخوش باشند.

در واکنش به این استوری، سراجی مدعی شد که؛ چون در مذاکره با علی کریمی برای هدایت سایپا با او به توافق نرسیده، او چنین ادعا‌هایی را مطرح کرده است. البته یکی از اعضای هیات مدیره سایپا در یک مصاحبه اعلام کرد که سراجی در مورد کریمی واقعیت‌ها را نگفته و حتی هائت مدیره سایپا ابتدا خوش بین نبود که بتواند موافقت کریمی را جلب کند!

خود علی کریمی هم بعد از چند روز نسبت به این ادعا‌ها واکنش نشان داد. واکنشی که با صحبت‌های حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه سایپا مطابق دارد. او در این باره گفت: «درباره صحبت‌های آقای سراجی که گفتند علی (کریمی) به خاطر اینکه با او قرارداد امضا نکرده و توافق نکرده بودیم، این صحبت‌ها اتفاق افتاد. بعضی‌ها برای اینکه خودشان را مبرا کنند از یکسری مسائل و داستان‌ها متأسفانه متوسل به دروغ می‌شوند. صحبت‌هایی هم که اوایل فصل با باشگاه سایپا داشتم، با هیأت مدیره به صورت مستقیم بود که تمام مدارکش موجود است. قرارداد پیش‌نویس و تمام مکاتباتی هم که شده بود وجود دارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست