بازدید 6442

عارف: با شعار نمی‌توان کشور را اداره کرد

عارف گفت: وضعیت فعلی کشور را در شان مردم شریف ایران نمی‌دانم با شعار نمی‌توان کشور را اداره کرد متاسفانه نوعی سردرگمی و بی برنامه‌گی در مدیریت کشور مشاهده می‌شود و تداوم این سبک مدیریت فرجام نامطلوبی برای کشور در پی دارد.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 18 December 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: ما در جریان اصلاحات حتما نیازمند به یک تحول اساسی هستیم.

محمدرضا عارف در جمع اعضای هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان با اشاره به ماموریت‌های این بنیاد در دهه دوم فعالیت خود، اظهار کرد: بنیاد امید ایرانیان برای نیل به حکمرانی خوب در کشور حاضر است تمامی ظرفیت‌های کارگروه‌های مختلف خود را در خدمت مدیران جامعه قرار دهد، هر چند در مقطع فعلی نوعی بی نیازی برای استفاده از ظرفیت فکری نخبگان در بخش‌های مدیریتی کشور احساس می‌شود.

وی بر لزوم راه اندازی اندیشکده بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد و از اعضای هیات مدیره بنیاد خواست این اندیشکده با محوریت جوانان نخبه تاسیس شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط فعلی کشور اشاره کرد و با اظهار تاسف از احساس یاس و ناامیدی در اقشار مختلف جامعه، تصریح کرد: در ادوار مختلف بعد از انقلاب اسلامی با بحران‌ها و شرایط سختی رو به رو بودیم، اما هنر گفتمان اصلاحات حضور و انجام مسئولیت در شرایط سخت است و خوشبختانه کارنامه عملکرد جریان اصلاحات با وجود سنگ اندازی‌های فراوانی که از سوی جریان مقابل که در قدرت حضور داشتند صورت می‌گرفت نشان از تاثیر گذاری در حوزه‌های مختلف جامعه بوده است.

وی با یادآوری چگونگی بازگشایی دانشگاه‌ها در دهه ۶۰، گفت: در مقطعی که می‌خواستیم دانشگاه‌ها را بعد از حدود دو سال بازگشایی کنیم با مقاومت‌های فراوانی رو به رو بودیم، اما با ایستادگی در آن شرایط سخت و گوشزد کردن تبعات تداوم تعطیلی دانشگاه‌ها برای کشور به مسئولان، نهاد دانشگاه مجددا فعالیت خود را آغاز کرد و اگر ممارست و پیگیری ما نبود شاید تعطیلی دانشگاه‌ها برای مدت طولانی‌تر ادامه داشت.

عارف با تاکید براینکه گفتمان اصلاحات گفتمانی بن بست شکن است، خاطرنشان کرد: شخصا وضعیت فعلی کشور را در شان مردم شریف ایران نمی‌دانم با شعار نمی‌توان کشور را اداره کرد متاسفانه نوعی سردرگمی و بی برنامه‌گی در مدیریت کشور مشاهده می‌شود و تداوم این سبک مدیریت فرجام نامطلوبی برای کشور در پی دارد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به وضعیت جریان اصلاحات در مقطع فعلی، گفت: ما در جریان اصلاحات حتما نیازمند به یک تحول اساسی هستیم و برای ایجاد این تحول همه احزاب و گروه‌ها و شخصیت‌های تاثیر گذار این جریان باید با برنامه ریزی دقیق و منطبق با شرایط جامعه علی رغم تمام محدودیت‌هایی که برای این جریان ایجاد کرده اند در متن جامعه حضور فعال و تاثیر گذار داشته باشد چرا که مطمئنا شرایط فعلی بر اساس خواست و اراده مردم تغییر خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۸
این فرد رای گرفت رفت مجلس و کاملا ساکت شده بود حالا باز به حرف آمده یعنی اگر باندش ببره ساکت میشه اگر ببازن میاد بیرون و حرف میزنه!
زمان روحانی با شعار اداره کردید شد
با سکوت میشه پول و موقعیت بدست آورد و ژن برتر بود
اگه اداره کردن کشور اینه !! که فعلا دارن با شعار اداره !! میکنند
بی خاصیت ترین اتو کرده صاحب منصب.
آخه تو شعار دادن هم بلد نبودی دکترجان . برو دکتر به درس دادنت برس سیاست بلد نیستی
آدم به درد نخور و ژن خوب
آقای عارف دیگه بسه، هرچه بی برنامه گی و بدبختی سر این کشور اومده و میاد و خواهد اومد به خاطر بی مدیریت شماهاست. از هاشمی گرفته خاتمی و روحانی ختم شده بابا ملت خسته شده از سیاست نگین شما
عارف جان زود گفتی قبول نیست...!!
42 سال هست که...
به هرحال از اینا بهتر بود واقعا مزخرفند باند فعلی
چرا وقتی رفیقت حسن کلید شعار میداد از این نطقها نمیکردی راستی اون پسرت که گفته بود ژن ما برتره از عالم هپروت اومد بیرون‌ لااقل بگو جنس مرغوب استفاده کنه توهم نزنه خخخخخخ
تو یکی دیگه ببند ژن خوب
تمام متخصصین کشور سالهاست می گویند این مسئولان به درد جرز لای دیوار هم نمی خورند و کشور را نابود می کنند
نه که شماها 30 سال ، خیلی خوب کشورو اداره کردین ؟؟!!
همین اقا پسرش از رانت پدر استفاده میکرد بعد میگفت ژن من خوبه
43 ساله این وضعیت در شان مردم نیست!
این دقیقا همون کاری بود که این کبریت بی خطر در تمام مدت نماینده بودن کرد . لااقل حالا دیگه برو تو محاق محو شو
قربونت، 25سال مملکت دست شما اصلاح طلبان بود و مردم رو به نامیدی کشانده اید دیگه بسه خجالتی هم چیز خوبیه ، نمی تونید دست از این خمره پر از عسل یعنی ایران بکشید بذارید این سید حداقل کثافت کاری های شما را درست کن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر