بازدید 9718

هتل های نزدیک فرودگاه اصفهان

ما می‌خواهیم 2 مورد از نزدیک‌ترین هتل‌های اصفهان و سایتی برای رزرو پرواز تهران اصفهان را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 18 December 2021

هتل های نزدیک فرودگاه اصفهان

همه هتل‌های اصفهان تقریبا با فاصله کمی از یک‌دیگر و در مرکز شهر ساخته شده‌اند. فرودگاه با مرکز شهر فاصله زیادی ندارد و حدود 20 دقیقه بعداز این‌که سوار تاکسی شدید به هرکدام از هتل‌های اصفهان که بخواهید برسید. همچنین در مدت زمان کمی می‌توانید از هتل‌ها در زمان کمی به جاذبه‌‌های گردشگری بروید. ما در ادامه می‌خواهیم 2 مورد از نزدیک‌ترین هتل‌های اصفهان و سایتی برای رزرو پرواز تهران اصفهان را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

هتل پیروزی

هتل پیروزی هتلی لوکس بوده و از امکانات بالایی برخوردار است. این هتل سال 1354 در مرکز شهر ساخته شد و از آن سال تا حالا به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. مسئولان هتل فکر آسایش گردشگران بوده‌اند و به‌همین‌دلیل سال 1396 برای افزایش امکانات و بهبود وضعیت هتل، ساحخمان آن را بازسازی کردند. به‌غیراز امکانات فوق‌العاده، هتل پیروزی با جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم این شهر هم فاصله کمی دارد. هتل پیروزی ساختمانی 5 طبقه دارد که شامل 95 واحد اقامتی لوکس می‌شود.

امکانات هتل

این هتل 4 ستاره است و امکانات فوق‌العاده‌ای در آن تعبیه شده است. در هرکدام از واحدها روم سروسی، صبحانه رایگان، یخچال، مبل، دراور، آّباژور، میز تحریر، چای‌ساز، آب معدنی رایگان، بالکن، آویز لباس، کمد، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانت، اینترنت، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سشوار، سرویس بهداشتی و... وجود دارد.

بخشی از ساختمان هتل پیروزی به فضاهایی مانند لابی، نمازخانه، فروشگاه، اتاق سیگار، رستوران، سالن همایش، فضای سبز، گیم‌نت، استخر و پارکینگ اختصاص داده شده. با رفتن به لابی می‌توانید به امکانات و خدماتی مانند آسانسور، کتابخانه، آژانس مسافرتی، دستگاه‌های فتوکپی، پرینتر، فکس و واکس کفش، تاکسی سرویس، گشت نیم‌روزی، صرافی، روزنامه، کافی‌نت، گیم‌نت، محل کرایه اتومبیل، اتاق پزشک، خدمات معلولین، محل رزرو بلیط، پرداخت ویزا و مسترکارت، مینی‌بار، اینترنت، مبل، تلویزیون، لاندری، سرویس بهداشتی و... دسترسی داشته باشید.

هتل های نزدیک فرودگاه اصفهان

رستوران چهل ستون در طبقه همکف این هتل پیروزی واقع شده و 250 نفر ظرفیت دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و فست‌فود سرو می‌شود. اگر با پرواز تهران اصفهان به این شهر آمده‌اید، می‌توانید این هتل را برای اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز رزرو کنید.

موقعیت مکانی

هما‌ن‌طور که گفته شد، این هتل در فاصله کمی از جاذبه‌های گردشگری و ارگان‌های مهم اصفهان واقع شده و می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی یا چند دقیقه نشستن در تاکسی به این مکان‌ها بروید. هتل پیروزی در نشانی میدان امام حسین (ع) و ابتدای خیابان چهارباغ واقع شده.

هتل کاوه

نزدیک‌ترین هتل به فرودگاه اصفهان، هتل کاوه است. این هتل در ترمینال کاوه واقع شده و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مهمانان قرار نمی‌دهد. اگر برای سفری کاری به اصفهان می‌روید و می‌خواهید فقط یک شب را در هتل بمانید، هتل کاوه بهترین پیشنهاد برایتان به‌شمار می‌رود. ابن هتل ساختمای 2 طبقه داشته و در طبقات آن 28 واحد اقامتی ساخته شده. کادر مجرب هتل سعی می‌کنند اقامتی خاطره‌انگیز را برای گردشگران به ارمغان بیاورند. هتل کاوه سال 1368 افتتاح شد و برای بهبود امکانات، سال 1392 بهسازی‌هایی روی ساختمان آن صورت گرفت.

اگر قصد سفر به اصفهان دارید به هتل کوثر اصفهان و هتل عباسی اصفهان در علی بابا هم سر بزنید.

امکانات

همان‌طور که گفته شد، این هتل 2 ستاره است و امکانات قابل قبولی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در ساختمان و لابی هتل امانات، خدمات و فضاهایی مانند لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، تلفن، پارکینگ، خدمات خانه داری، اینترنت، مبل، تلویزیون، لاندری، سرویس بهداشتی و... وجود دارد.

ازجمله امکانات واحدهای هتل کاوه می‌توانیم به روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبل، دراور، آب معدنی رایگان، آویز لباس، کمد، تلفن، تلویزیون، حمام، لوزم بهداشتی، دمپایی، اینترنت، سیستم سرمایش و گرمایش و... وجود دارد. در بعضی از واحدها هتل کاوه امکاناتی برای آشپزی تعبیه شده که بتوانید خودتان غذا بپزید.

هتل های نزدیک فرودگاه اصفهان

موقعیت مکانی

همان‌طور که گفته شد، هتل کاوه در ترمینال کاوه ساخته شده. در زمان کمی می‌توانید از این هتل به مهمترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان بروید. این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار نگرفته و همین موضوع یک ویژگی برای آن محسوب می‌شود. این هتل در خیابان کاوه واقع شده است.

روشی برای رزرو بلیط

بهترین روشی که می‌توانید برای رزرو بلیط، تور، هتل و... انتخاب کنید، مراجعه به سایت‌های اینترنتی است. شرکت‌های زیادی تاسیس شده‌اند که خدمات گردشگری را به کاربران ارائه می‌دهند که معتبرترین آن‌ها علی بابا است. این شرکت فعالیت خود را سال 1393 آغاز کرد و توانست در مدت کوتاهی به بهترین وبسایت گردشگری کشور تبدیل شود. ابتدا در این سایت فقط امکان رزرو بلیط وجود داشت، اما رفته‌رفته خدمات دیگری مانند رزرو تور، هتل، ویلا و اقامتگاه هم به آن اضافه شد.

اگر می‌خواهید پرواز تهران اصفهان را رزرو کنید به این سایت بروید. علی بابا با تعداد زیادی از آژانس‌ها و هتل‌های سراسر ایران طرف قرارداد بوده و به‌همین‌دلیل قیمت کمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ما در این مطلب دو مورد از هتل‌های نزدیک به فرودگاه اصفهان و وبسایتی برای رزرو هتل، بلیط، تور، ویلا و اقامت‌گاه را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه اقامت در هتل کاوه یا هتل پیروزی را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی