بازدید 7534
۲

جیک سالیوان: مذاکرات به خوبی پیش نمی‌رود

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا که در شورای روابط خارجی صحبت می‌کرد، گفت که مذاکرات در وین به خوبی پیش نمی‌رود و این به معنای آن است که هنوز راهی برای بازگشت به برجام نداریم. وی همچنین گفت که ایالات متحده از طریق مذاکره کنندگان اروپایی "هشدار" خود را در مورد "حرکت رو به جلو" تهران در برنامه هسته ای، به ایران منتقل کرده است.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸ 17 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از انتخاب؛ سالیوان که در یک وبینار صحبت می‌کرد گفت: مذاکرات در مورد پایبندی متقابل ایران و آمریکا به برجام "به خوبی پیش نمی‌رود" به این معنا که ایالات متحده هنوز راهی برای بازگشت به توافق ندارد.

جیک سالیوان که در یک وبینار صحبت می‌کرد، همچنین گفت که ایالات متحده از طریق مذاکره کنندگان اروپایی "هشدار" خود را در مورد "حرکت رو به جلو" تهران در برنامه هسته ای، به ایران منتقل کرده است.

گفتنی است که دور هفتم مذاکرات در دولت جدید ایران دوشنبه هشتم آذر ماه با برگزاری نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام آغاز و در نهایت چهارشنبه شب دهم آذر ماه هیأت ایرانی دو سند به طرف مقابل ارائه کرد شامل رفع تحریم‌ها و موضوعات هسته‌ای. در پی درخواست طرف اروپایی برای مشورت با پایتخت‌ها تنفسی در این مذاکرات ایجاد و دوباره روز (پنجشنبه) ۱۸ آذر ماه با برگزاری نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام این مذاکرات از سر گرفته شد که در هفته گذشته در وین در جریان بود.

این مذاکرات امروز، جمعه برای انجام رایزنی گروه‌های مذاکره کننده با پایتخت‌های خود به طور موقت متوقف شده و طی روز‌های آتی دوباره از سرگرفته خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
طرف ایرانی میگه خوب پیش میره طرف امریکایی میگه خوب پیش نمیره
حرف چه کسی روباور کنیم ؟!!؟
ما اصرار داریم با اروپایی ها مذاکره کنیم که هیچ کاره هستند و حالا مشخص شده اونا از امریکائیها سخت گیر ترند!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی