بازدید 15851
۷

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۵ آذر/ شناسایی ۲۵۰۰ بیمار دیگر در کشور

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۱۲ میلیون و ۲۷۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۹۷۵ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 16 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۸ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۵۷۳ دوز اول و ۴۹ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۱۱۴ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۹۹۷ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۱۲ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۶۸۴ دوز واکسن در ایران که ۳۹۱ هزار و ۷۷۰ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۳۵۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۴۵۴ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۶۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۰ هزار و ۹۴۶ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۸۹۸ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۲۹۷۵ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۰ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۵۶۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد و ۳۲۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
اگر از حق نگذریم امسال باید مخبر، نمکی، عین اللهی جایزه نوبل پزشکی را ببرند! اولی بخاطر اختراع و تولید واکسن برکت که جان بشریت را نجات داد دومی بخاطر مدیریت بی نقص بیماری و سومی بخاطر اینکه مردم را به واکسن زدن تشویق کرد و اصلا مخالفتی با واردات واکسن نکرد!! اینها حق بزرگی به گردن جامعه بشری علی الخصوص مردم خودمان دارند
بودجه های بهداشتی در هیچ جای دنیا امر محرمانه ای نیست خوبست برادرانمان اعلام کنند برای پروژه‌های که هر روز رونمایی می‌کردند مثل برکت، نورا، فخرا...... مستعان و غیره چقدر بودجه صرف شده و لطفا نگویید که چیزی صرف نشده یا صد هزار تومان بوده آن را هم از جیب خودمان داده ایم که باور نمی‌کنیم!!
خداوند باعث و بانیان اینهمه مرگ بیهوده و نابجا را که با سهل انگاری عده قلیلی به وقوع پیوست در این عصر پنجشنبه نیامرزد
مدیریت فشل وناکارامد در این بیماری خودش را به وضوح نشان داد
در آلمان راست‌های افراطی در آمریکا مسیحی‌ها متعصب ودر ایران مردم قم کمترین میزان واکسیناسیون را به خودشان اختصاص داده اند
حالا فهمیدید تنها رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از سفرهای غیرضروری است که می تواند از شیوع این اپیدمی جلوگیری کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
و البته واکسیناسیون به موقع که در کشور ما دیر انجام گرفت
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی