بازدید 4613
۳

پیشرفت ۶۵ درصدی طرح فاضلاب اهواز تا سه سال آینده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: امیدواریم با همدلی، حداقل طرح جامع فاضلاب اهواز تا دو سه سال آینده به ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برسد.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 16 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سعید دشتی‌زاده در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (۲۴ آذرماه) با دستور کار ارائه گزارش عملکرد و اعلام برنامه‌های راهبردی خروج شهر اهواز از چالش‌های مربوط به مشکلات فاضلاب و ارائه گزارش عملکرد پیشرفت پروژه دفع آب‌های سطحی برگزار شد، با اشاره به مشکلات فاضلاب اهواز اظهار کرد: چه کسی است که نداند مشکلات زیرساختی آب و فاضلاب چه میزان است و از سال‌های گذشته وجود داشته است؟ چه کسی می‌تواند منکر این تلاش شبانه‌روزی شهرداری، آبفا و حتی پلیس راهور شود؟

وی افزود: امیدواریم این همکاری ادامه یابد تا کار به جایی برسد. باید از این نگاه ویژه مسئولان به عنوان یک فرصت استفاده شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به اجرای طرح فاضلاب اهواز، گفت: اگر همکاری شهرداری در صدور مجوز حفاری نبود، کار این میزان پیشرفت نداشت. امیدواریم با همدلی، حداقل طرح جامع فاضلاب اهواز تا دو سه سال آینده به ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
چرا اینجوری سر خرمن آمار می دید. بگید الان میزان پیشرفتش چقدره و نسبت به برنامه در چه وضعیتی هستید.
یعنی از این خنده دارتر نمیشه
دو سال یا سه سال؟ فرقش خیلی زیاده
چجوری با این تخمین داغون دو سال تا سه سال بعد عدد 65 درصد رو هم اورده؟
کلا مدیرا عادت کردن وعده و آمار آینده رو بدن بجای اینکه بگن الان طرح تو چه وضعیتیه و چند برابر بودجه اولیه خرجش شده
جناب دشتی وقتی شما بگید تا سه سال آینده ۶۵ درصد پیشرفت می کنیم اولا معلوم میشمه الان‌زیر ۱۰ درصد هستیم یعنی در حد تجهیزکارگاه یا کمی بیشتر ودوما وقتی برای سه سال آینده وعده ۶۵ درصد می دهید یعنی اینکه توی ۱۰ سال هم تمام نخواهد شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست