بازدید 5955

تحقق ۷۵ درصدی نسخه الکترونیک در کشور

کد خبر: ۱۰۹۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 15 December 2021

سازمان بیمه سلامت از تحقق ۷۵ درصدی این طرح در کشور تا ۲۳ آذر ماه خبر داد و اعلام کرد: نسخه نویسی الکترونیک در ۱۲ استان بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد و در ۱۰ استان بین ۸۰ تا ۹۰ درصد در حال اجراست.

به گزارش تابناک، شاخص درصد تحقق نسخه الکترونیک به صورت تجمعی در آذر ماه به ۷۵ درصد رسیده است.

در حال حاضر ۲۲ استان بیش از ۸۰ درصد تحقق نسخه الکترونیک را داشتند که از این بین، ۱۲ استان بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد و ۱۰ استان بین ۸۰ تا ۹۰ درصد این طرح را اجرایی کردند.

شاخص روزانه درصد تحقق نسخه الکترونیک از ابتدای آذر ماه تا ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۰ در استان سمنان از ۵۶ درصد به ۸۶ درصد رسیده است.

تحقق ۷۵ درصدی نسخه الکترونیک در کشور

در همین بازه زمانی در استان فارس از ابتدای ماه جاری، شاخص روزانه از ۳۴ درصد به ۷۴ درصد و در استان مازندران از ۴۵ به ۶۱ درصد رسیده است.

استان‌های تهران و البرز و سیستان و بلوچستان و گیلان و خراسان رضوی و اصفهان، شاخص در طول ماه تقریبا ثابت و در حد یک الی دو درصد افزایش و کاهش داشتند.

استان خراسان رضوی از ابتدای ماه جاری، شاخص روزانه از ۷۱ درصد به ۶۸ درصد، استان اصفهان از ابتدای ماه جاری، شاخص روزانه از ۶۱ درصد به ۵۹ درصد رسیده و در استان سیستان و بلوچستان از ابتدای ماه جاری، شاخص روزانه از ۶۲ درصد به ۶۱ درصد رسیده است.

شاخص روزانه در استان گیلان از ابتدای ماه جاری، از ۵۰ درصد به ۴۶ درصد رسیده است.

در استان تهران از ابتدای ماه جاری، شاخص روزانه از ۴۳ درصد با اندکی افزایش به ۴۹ درصد و در استان البرز از ابتدای ماه جاری، شاخص روزانه از ۴۸ درصد به ۵۵ درصد رسیده است.

طرح نسخه نویسی الکترونیک توسط شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان به عنوان کارگزار سازمان بیمه سلامت ایران در حال اجراست.

بر اساس قانون، از اول دی ماه ۱۴۰۰ نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک باید به طور کامل اجرایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار