بازدید 4428

شناسایی نزدیک به ۶۰ هزار کرونایی جدید در انگلیس

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد در شبانه روز گذشته، ۵۹ هزار و ۶۶۲ نفر دیگر در این کشور، به ویروس کرونا مبتلا شدند
کد خبر: ۱۰۹۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰ 15 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن‏، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد در شبانه روز گذشته، ۵۹ هزار و ۶۶۲ نفر دیگر در این کشور، به ویروس کرونا مبتلا شدند و شمار مبتلایان قطعی به کووید در این کشور، به ده میلیون و ۹۳۲ هزار و ۵۴۵ نفر رسید.

شمار زیاد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در انگلیس موجب شد این کشور با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفری پس از کشور‌های پر جمعیتی همچون امریکا، هند و برزیل، چهارمین کشور دارای بیش‌ترین مبتلایان به کووید ۱۹ در جهان باشد. از ابتلای سال جاری میلادی تاکنون، شمار ابتلای روزانه ۵۹ هزار نفری در انگلیس به کووید، سابقه ندارد.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس همچنین اعلام کرد در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۵۰ نفر دیگر در این کشور قربانی کووید شدند و بدین ترتیب، شمار جان باختگان کرونا در انگلیس به روایت دولت به ۱۴۶ هزار و ۶۲۷ نفر رسید. دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید ۱۹ جان ببازند، قربانی کرونا محسوب می‌کند.

به نوشته روزنامه دیلی میل، ساجد جاوید، وزیر بهداشت و درمان انگلیس هشدار داده است بزودی شمار مبتلایان روزانه به کووید در این کشور، به ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد و اومیکرون در چند روز آینده، سویه غالب در این کشور خواهد شد.

سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس هم اعلام کرد بیمارستان‌های این کشور، برای پذیرش ۲۰۰ هزار بیمار باید آماده باشند و بیمارانی که حضورشان در بیمارستان‌ها حیاتی نیست، باید ترخیص شوند و به خانه‌های سالمندان، مراکز مراقبت از بیماران و معلولان، هتل‌ها یا خانه‌های خودشان فرستاده شوند. این سازمان همچنین اعلام کرد نظامیان با هدف تسریع واکسیناسیون، فعال خواهند شد.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-۱۹، برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال ۲۰۲۰ پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی