بازدید 8258
۱
تاوان افشاگری علیه رفیق سابق

منتقد عزیزی خادم ۵سال از فوتبال محروم شد!

کد خبر: ۱۰۹۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 14 December 2021

معاون سابق و جنجالی باشگاه استقلال که در پی افشاگری علیه فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق احضار شد و با انتشار احضاریه اش در فضای مجازی اعلام کرد به هیچ وجه به این کمیته که فعالیتش مطابق اساسنامه فدراسیون، غیر قانونی است نمی رود، با حکم کمیته اخلاق 5 سال از حضور در فوتبال، فوتسال و حتی فوتبال ساحلی! محروم و به پرداخت 100 میلیون تومان جریمه محکوم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال تنها چند روز پس از معرفی علی خطیر به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور، معاون سابق استقلال را از حضور در فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی محروم کرد. حسن کامرانی فر این محرومیت را به بهاروند اعلام کرده تا به صورت محرمانه به خطیر اطلاع داده شود و همچنین تاکید کرده خطیر می توالند ظرف یک هفته به کمیته اخلاق (یعنی همان کمیته ای که او را محروم کرده) درخواست تجدید نظر بدهد.

از آن جایی که آخرین بار رییس فدراسیون فوتبال علیه علی خطیر مصاحبه کرد و در این نامه هم هیچ اشاره ای به دلیل محرومیت خطیر نشده، اینگونه به نظر می رسد که معاون سابق باشگاه استقلال و عضو جدید هیات مدیره تراکتور بخاطر افشاگری علیه رییس فدراسیون فوتبال حذف شده است.

علی خطیر چندی پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی تخلفات اداری فدراسیون فوتبال را برملا کرد که در پی این افشاگری، کمیته اخلاق حکم به احضار او داد. کمیته اخلاق پیش از این وحید صالحی را هم به واسطه افشاگری علیه فدراسیون فوتبال و افشای فساد در داوری و نفوذ دلال در تشکیلات داوری احضار کرده بود.

علی خطیر در پی احضار کمیته اخلاق، اعلام کرد چون هیچ منصبی در فوتبال ندارد و این کمیته هم طبق اساسنامه با پایان دوره فدراسیون قبلی، به دلیل معرفی نشدن از سوی مجمع و هیات رییسه جدید فدراسیون فوتبال، غیرقانونی تلقی می شود، حاضر نیست به کمیته اخلاق برود.

منبع: مهر
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ازین کیسه ای ها هرچی بگب برمیاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر