بازدید 5055

اومیکرون به چین هم رسید

چین از شناسایی اولین مورد مبتلا به سویه جدید کرونا موسوم به امیکرون در این کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 14 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گلوبال‌تایمز روز دوشنبه از شناسایی اولین مورد سویه امیکرون کرونا در شهر «تیانجین» چین خبر داد و اعلام کرد این مورد در مسافران از خارج آمده دیده شده است.

فرد مبتلا در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده از سوی دولت چین بستری و در حال درمان است.

مسئولان تیانجین شامگاه دیشب اعلام کردند نمونه‌های امیکرون را در تست تنفسی یک بیمارِ بدون علامت یافته‌اند که پنج‌شنبه هفته گذشته از خارج از کشور به چین بازگشته است. این فرد با ملیت لهستانی است که از ورشو به تیانجین آمده است.

با شناسایی این فردِ مبتلا، مسئولان بهداشتی تیانجین از مردم خواستند تا دستورات بهداشتی را رعایت و اقدامات پیشگیرانه را اتخاذ کنند. در این اطلاعیه آن‌ها بر لزوم واکسینه شدن کودکان ۳ تا ۱۱ سال و افراد بالای ۶۰ سال تاکید کردند.

اولین مورد از مبتلایان به کرونا در حالی در چین شناسایی شد که به تازگی به دلیل آمار بالای مبتلایان به این سویه از ویروس کرونا، کارشناسان انگلیسی به دولت این کشور هشدار دادند که تا ۵ ماه آینده شیوع سویه اُمیکرون در انگلیس بین ۲۵ هزار تا ۷۵ هزار جانباخته کرونایی خواهد داشت.

روز شنبه هفته جاری ۶۳۳ مورد مبتلا به کرونا از نوع اُمیکرون در انگلیس ثبت شد و این بیشترین آمار ثبت شده روزانه از زمان شناسایی سویه اُمیکرون تاکنون بوده است.

پیشتر از این، هفته گذشته نیز «بوریس جانسون» نخست‌ وزیر انگلیس با تشدید قوانین کرونایی برای جلوگیری از شیوع سویه اُمیکرون از مردم خواست تا از خانه کار کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی