بازدید 17819
۳
یک چشمه دیگر از تاثیر خوبان عالم در فدراسیون فوتبال؛

ماجرای رمال و حروف ابجد و ردصلاحیت یک مدیر

آیا درکنار ماجرای اقامت معاون سابق باشگاه استقلال در سوییس، باید ردپای خوبان عالم در کلاک کرج را به پشت پرده عدم بکارگیری رفیق صمیمی عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال اضافه کنیم؟
کد خبر: ۱۰۹۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 13 December 2021

تیم ملی فوتبال ایران در آستانه صعود به جام جهانی است اما سوژه‌های مطرح در سطح اول فوتبال کشور، مسائلی عجیب و باورنکردنی شبیه جادو و رمال و نیروی ماوراءالطبیعه است.

به گزارش تابناک ورزشی، شهاب عزیزی خادم دیروز درباره علی خطیر و عدم بکارگیری اش در فدراسیون به طور شفاف توضیح داد و گفت که او را به دلیل اقامت دوگانه در سوئیس برای پستی مهم در فوتبال انتخاب نکرده است.

البته بعداز این ادعای رئیس درباره رد خواسته رفیق صمیمی سابقش، برخی رسانه‌ها از اقامت حمیدرضا مهرعلی نایب رئیس فعلی فدراسیون در آلمان نوشتند که هنوز پاسخی از سوی عزیزی خادم و فدراسیون در این باره منتشر نشده است.

ماجرای رمال و حروف ابجد و ردصلاحیت یک مدیر

حالا اما زمزمه های ديگري درباره دلیل ردصلاحیت علی خطیر در فدراسیون به گوش می‌رسد. به نوشته طرفداری گفته می‌شود برای درک دلیل اين تصميم هم باید به کلاک کرج رفت و از خوبان عالم پرسید آیا حروف ابجد خطیر با مریدان او جور در می آمد یا نه چرا که دوستان خیلی خوب می دانند و خوب تر به خاطر دارند یک بار مرادشان نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد و نام مادر تمام کسانی که قرار است با آنها کار کنند را خواسته بود تا بگوید طالع آنها با مریدانش جور در می آید یا نه؟ به هرحال وقتی امیرخان بعضی ها حکم کند، نباید روی حرفش حرف زد!

الف.الف وقتی با سایپا کار می کرد هم همین داستان را داشت و بازیکنان وقت این تیم گواهی می کنند نام مادرشان پرسیده می شد تا معلوم شود طالع شان با طالع مربی تیم می خواند یا نه؟

 

علی خطیر مدیر پرحاشیه و جنجالی که سابقه درگیری با دستیار کارلوس کی‌روش و همچنین زدوخورد با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی را دارد، در باشگاه استقلال نیز دوره‌ای پرتنش را پشت سر گذاشت که مملو از دعواها و اختلافات و شکاف‌ها بود. همین مسائل در کنار ذهنیت بسیار منفی هواداران پرسپولیس علیه او کفایت می‌کرد که عزیزی خادم از او در فدراسیون فوتبال استفاده نکند و نیازی به اشاره به زندگی وی در سوئیس نداشت اما حالا رئیس فدراسیون باید درباره اقامت رفیق و نایب رییس خود در آلمان یعنی حمیدرضا مهرعلی هم توضیح بدهد و با این فرمان، او را هم برکنار کند تا عدالت اجرا شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این رمالان که ادعای برگرداندن نتیحه علیرغم شایستگی و تلاش تیم رقیب دارند آیا می توانند به عقربه قطب نما بگویند جهت شمال و جنوب را برعکس نشان دهد؟ در مقایسه با برگرداندن نتیجه (که قابل اثبات هم نیست) کار بمراتب ساده تری است
فوتبال یعنی کثافت
فوتبالیست یعنی ....
حالا اگه یکی اسم مادرش بعنوان مثال مژگان بود با حروف ابجد چه جوری حساب میکنند!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی