بازدید 8095

بازداشت یک بدنساز به دلیل فروش مکمل‌های تقلبی

ماموران پلیس فردی را که اقدام به تولید و توزیع مکمل‌های جعلی بدنسازی کرده بود، بازداشت کردند.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 13 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مدتی قبل ماموران کلانتری آزادی از فعالیت یکی از فعالان ورزش بدنسازی در توزیع مکمل‌های غیربهداشتی و جعلی با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان بررسی‌های انجام شده مشخص شد این فرد با تهیه برچسب‌های جعلی اقدام به فروش مکمل‌های تقلبی به جای مکمل‌های اصلی و خارجی کرده و در قبال آن مبالغ بالایی نیز از ورزشکاران اخذ کرده است.

در همین راستا هماهنگی‌های لازم برای دستگیری این افراد انجام شده و ماموران پلیس این فرد را به همراه ۱۲هزار عدد قرص، ۲۲۵ کیسه پودر و ۵۳۳ قوطی مکمل‌های بدنسازی در محل استقرارش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری وی‌، مقادیر زیادی برچسب و ... نیز کشف شد که مشخص شد این فرد با استفاده از برچسب‌های جعلی سعی داشته تا پودرهای تقلبی را تحت عنوان مکمل اصلی به فروش برساند.

با انتقال متهم به مقر انتظامی، او اعتراف کرد که با چسباندن برچسب سعی در فروش مکمل‌های تقلبی به عنوان مکمل اصلی داشته و این اقلام را در میان برخی از ورزشکاران در محدوده شهرک غرب تهران و شهرک اکباتان توزیع کرده است.

پلیس پایتخت با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد که برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

پیش از این نیز سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ نسبت به فروش مکمل‌های ورزشی و بدنسازی در باشگاه‌ها، عطاری‌ها و دیگر صنوف غیرمجاز هشدار داده و تاکید کرده بود که ورزشکاران حتما باید این مکمل‌ها را از داروخانه‌ها تهیه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر