بازدید 3762

امباپه دبل کرد، مسی فقط پاس گل داد

شمار گل های ام باپه مقابل موناکو دو رقمی شد؛ همان تیمی که در آن مطرح شد و هوادارانش به خاطر شباهت او با یکی از شخصیت های کارتون «لاک پشت های نینجا» به او لقب دوناتلو دادند.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵ 13 December 2021

در آخرین شب از هفته هجدهم لوشامپیونه، شب گذشته (یکشنبه) دو بازی انجام شد که در مهمترین آنها پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس میهمانش موناکو را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، هر دو گل این بازی را کیلیان امباپه در دقایق 12 (از پنالتی که آنخل دی‌ ماریا گرفت) و 45 برای پاریسی‌ها به ثمر رساند. این نهمین بازی بدون باخت متوالی پاری‌سن‌ژرمن در رقابت‌های لوشامپیونه بود که شامل شش برد و سه تساوی می‌شود.

روند ناکامی‌‌های لیونل مسی ستاره آرژانتینی PSG‌ برای افزایش شمار گل‌هایش در لوشامپیونه باز هم ادامه پیدا کرد و ستاره سابق بارسلونا نتوانست دومین گل فصلش را بزند. البته او پاس دومین گل PSG را به امباپه داد.

با این نتیجه پاری‌سن‌ژرمن چهاردهمین برد فصلش را کسب کرد و با هفت امتیاز اختلاف نسبت به مارسی رده دومی که همزمان با این بازی در خانه استراسبورگ با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید، در صدر جدول باقی ماند.

در بازی مارسی  - استراسبورگ بامبا دینگ در دقیقه 62 و دوژه کالتا کار در دقیقه 82 برای تیم تحت هدایت خورخه سامپائولی گلزنی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی