بازدید 4528
۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

وزیر صمت در خودرو سیاست درستی در پیش گرفت/ فاطمی‌امین وزیری موفق خواهد بود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صمت برای حفظ تولید و جلوگیری از زیان خودروسازان چاره‌ای جز پذیرش اصلاح قیمت خودرو نداشت و تصمیم درستی گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 12 December 2021

وزیر صمت در خودرو سیاست درستی در پیش گرفت/ فاطمی‌امین وزیری موفق خواهد بود

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصادنامه؛ محمدحسین فرهنگی با بیان این مطلب افزود: مشکل صنعت خودرو در ایران این است که نه کاملا خصوصی‌ست که مدیران عامل بر اساس قواعد بازار و شرایط رقابتی محصول خود را عرضه کنند نه کاملا دولتی‌ست که بتوانند از حمایت دولت برخوردار شوند و در میانه دولت و بخش‌خصوصی گیر افتاده‌اند.
او افزود: در چنین شرایطی صنعت خودرو ایران نیازمند جسارت در تصمیمات مدیریتی‌ست که این اقدام در موضوع اصلاح قیمت خودرو خود را نشان داد و وزیر صمت با توجه به واقعیت‌های اقتصادی کشور، تحریم‌ها، نرخ تورم و فشار افکار عمومی مجبور شد قیمت خودرو را اصلاح کند تا جلوی زیان تولید‌کننده و مصرف‌کننده واقعی خودرو را بگیرد.
فرهنگی افزود: معتقدم که آقای فاطمی‌امین در مدیریت بخش تولید و تجارت موفق خواهد شد چرا که ادراک بالایی از بازار و شرایط واقعی اقتصاد کشور دارد و می‌تواند همانند مدیریتی سریع و به موقع که در عرضه مناسب سیمان و تنظیم بازار آن به خرج داد و بازار را به آرامش رساند در سایر بخش‌ها نیز سیاستگذاری درستی انجام دهد.
او گفت: وزیر صمت به عنوان سیاستگذار اصلی بخش تولید مجبور می‌شود با توجه به منافع بنگاه تولیدی و مشتریان دست به اصلاح قیمت بزند که به نظرم این اقدام وزیر صمت به‌موقع بود و تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خواهند دید که این تصمیم به نفع آنها خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کوتاه از تاتاموتورز هندوستان

بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی کشور هندوستان تاتاموتورز است که در سال 1945 و در بحبوحه جنگ جهانی دوم تأسیس شده و شروع به فعالیت کرده است. برای درک امپراتوری تاتاموتورز همین‌قدر کافی است که بدانید، این کمپانی در حال حاضر مالک و سهامدار اصلی شرکت‌های جگوار و لندروور انگلستان است و یکی از مالکان اصلی تاتا دوو نیز به شمار می‌آید. هشتمین خودروساز بزرگ دنیا به ساخت خودروهای ارزان‌قیمت مشهور بوده و نامدارترین محصول این شرکت تاتا نانو است که به دلیل قیمت بسیار پایین آن، در جهان به‌عنوان ارزان‌ترین خودرو شناخته می‌شود. جالب است بدانید که ارزان‌ترین خودروی جهان در حدود 10‌هزار روپیه و معادل 2500 دلار قیمت دارد.




تولید خودرو در هندوستان ازسال 2012

شرکت تاتاموتورز هند در کشور هندوستان خودروهایی نظیر تیاگو با قیمت های ذیل تولید و عرضه می کند.
تیاگو با قیمت 4700 دلار
بولت با قیمت 6800 دلار
زست با قیمت 7500 دلار
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی