بازدید 17710

نظر شهروندان اسراییل درباره حمله نظامی به ایران

از بین شهروندان عرب اسراییل تنها ۱۸ درصد با گزینه حمله نظامی اسراییل بدون چراغ سبز آمریکا موافقت کرده اند.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 11 December 2021

به گزارش تابناک به نقل از وب سایت" سندیکای خبری یهود"، یک نظرسنجی اخیر از شهروندان اسراییل نشان می دهد که 51 درصد از پاسخ دهندگان از حمله اسراییل به سایت های هسته ای ایران بدون چراغ سبز آمریکا حمایت می کنند.


 این نظرسنجی که توسط "موسسه دموکراسی اسراییل" انجام و نتایج آن روز چهارشنبه منتشر شد، نشان می دهد 51 درصد از شهروندان اسراییل از حمله نظامی بدون پشتوانه آمریکا به ایران حمایت می کنند؛ 18 درصد از پرسش شوندگان نظری درباره گزینه حمله نظامی به تاسیسات هسته ای ایران ندارند و 31 درصد نیز گفته اند که فکر می کنند دریافت چراغ سبز از آمریکا قبل از حمله به ایران، ضروری است.

بر اساس این نظرسنجی، شکاف عمده ای بین یهودیان و شهروندان عرب اسراییل درباره گزینه حمله یکجانبه اسراییل به تاسیسات هسته ای ایران وجود دارد و در حالی که 58 درصد شهروندان یهودی اسراییل با گزینه حمله بدون چراغ سبز آمریکا اعلام موافقت کرده اند؛ تنها 18 درصد از شهروندان عرب اسراییل با این گزینه اعلام موافقت کرده اند.


از سوی دیگر در بین جناح های سیاسی نیز اکثریت جناح راست اسراییل با حمله بدون کسب رضایت آمریکا به ایران موافقت کرده اند در حالی که حدود نیمی از جناح میانه اسراییل با این گزینه موافق است و کمی بیش از یک سوم از جناح چپ اسراییل با این گزینه اعلام همراهی کرده است.


بر اساس این نظرسنجی همچنان " اکثریت معین و قابل توجهی از شهروندان اسراییل، ایران را یک خطر بزرگ وجودی برای اسراییل می‌دانند و تغییر محسوسی در مقایسه با نظرسنجی 6 ماه پیش این موسسه در این باره دیده نمی شود؛ اما در هر دو نطرسنجی میزان یهودیانی که ایران را به عنوان یک خطر وجودی برای اسراییل می بینند به طور قابل توجهی بیشتر از شهروندان عرب تبار اسراییل است.


نتایج این نطرسنجی در حالی منتشر شده که روزنامه نیویورک تایمز دیروز (جمعه) در گزارشی اختصاصی از افزایش شکاف و اختلاف بین آمریکا و اسراییل بر سر ایران خبر داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۰
وقتی کشوری برای ما مشروع نیست و رسمیت نداره، آمار و نظرات آنها فعلا و اصلا برای ما مهم نیست و طبق صلاحدید و منطق حکومت اسلامی با آنها برخورد خواهیم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
گیریم مردم رو با این حیله ها سردرگم کردی! واقعیت را که نمیتوانی پنهان کنی. در تیتر آورده شهروندان اسرائیل و در شرح آورده ای شهروندان عرب اسرائیل. در صورتی که همین نظرسنجی در سایتهای بین المللی اومده که بیش از 51 درصد از شهروندان اسرائیل موافقند. بابا دست از این کارها بردارید. چهارنفر از مردم هم که فقط خبرهای شما رو میخونند گمراه میشند به خدا خوبیت نداره.
اینا که گفتی، سرجمع جند نفر میشن؟
بیایید تا محو شوید×!
نیازی به حمله نیست مذیران بورس دارند جاده را برای ایشان صاف می کنند که بدون خونریزی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
فقط مدیران بورس ؟؟
این 18 درصد و اون 51 درصد اسرائیلی ها احتمالا اونهایی هستند که خیلی امیدی به زندگی تو این دنیا ندارند . و براشون فرقی هم نمکنه که عزرائیل جونشون را بگیره یا موشکهای ایرانی .
با این نتیجه از نظر سنجی چنانچه اسراپیل به ایران حمله کند ایران مجوز خواهد داشت در ساعت اول جنگ اسراپیل را از صفحه روزگار محو کند
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
کفگیر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بزنید محو کنید بعد خبر بدید.
این نظر سنجی حرف چرتی بیش نیست اسراییل خودش میدونه نابوده با اولین اشتباه آخرین اشتباه رو انجام میده بسم اله
یکی بزنی سه تا میخوری عزیزانم
اینو توضیح بدید که عرب های اسرائیل همان فلسطینی هایی هستند که در مناطق اشغالی ۱۹۴۸ زندگی می کنند و فرقی با فلسطینی هایی که بعضی در ایران سینه چاکشان هستند ندارند
۱۸ موافق هستند ولی با اجازه آمریکا بقیه را چرا نگفتید چه نظری دارند؟
وقتی ما زیر فشار حداکثری هستیم برای چی بمب اتم تولید نمی‌کنیم؟؟؟
مگه از حداکثر هم بزرگتر وجود داره؟؟؟؟
مردم ایران می دانند مردم اسراییل نیز بدانند که نتیجه جنگ و جنگ طلبی ویرانی و فقر است .
اینها چقدر وحشی هستن که 82 درصدشون دنبال حمله نظامی و جنگ هستن
خدا کنه هیچ جنگی در هیچ کجای عالم اتفاق نیوفته چون ضرر اصلی جنگ متوجه مردم عادی میشه
بعد جالبه اون لشگر سایبریشون میاد توی اینستا کلیپ پخش میکنه و دست مردم اسرائیل یه بنر میده که ما دوست شما هستیم!! ما ایرانیا رو دوست داریم!
ساکنان اسراییل از مدتها پیش فرستادن فرزندانشان به خارج از سرزمینهای اشغالی به بهانه تحصیل را شروع کرده اند آنان همواره در وحشت حمله ایران بسر میبرند .
الکی قمپز در نکنید. نه اسراییل اونطوری که برخی میگن کتک خور خوبی داره نه ایران ابرقدرته منطقه است. الان میدان جنگ عوض شده، تو اقتصاد که کمر مملکت ما را دارن میشکنن. الان دهه شصت هم نیست ملت بریزن توجبهه. هر کی جنگ راه بندازه خودش و بچه هاش باید برن خط مقدم. واقعیت را بپذیریم و توهم نزنیم.
ای. گر گربه مسکین پر داشتی تخم گنجشگها را از هوا برمی داشتی.
اسرائیل سهل، پدرش آمریکا و برادرش سعودی‌ها باهم باشند بیاند خیلی عالی میشه برای نابودشان.
درسته مسئولانمان بفکر ما نیستند ولی ما بفکر مملکتمان هستیم. تا سپاه هست هیچ آسیبی به مملکتمان وارد نمیشه خاطرجمع باشید. انشاالله.
مگه میخوان خودکشی کنن؟ کمتر از چند دقیقه بعد از حمله صدها هزار موشک روانه اسرائیل میشه.
این خبر را جوردیگه ای هم میشد تیتر زد:
۸۲ درصد از اسراییلی ها باحمله به ایران با یا بدون چراغ سبز امریکا موافقند !!!
اجازه صادر شده و انگشت به ماشه هستیم حضرت اقا به این صحیونیصتهای کثافت 25 سال مهلت داده ولی برای وارد شدن به جهنم عجله دارند پس شروع بکنند به گربه صحیونیصصصصصصصصت هم رحم نخواهیم کرد چون امکان داره در پوست گربه خودشان را قائم بکنند
شروع حمله با اونهاست ولی بعد از اون دیگه نجات پیدا نمیکنن اینو مطمئن باشن، ایرانی جماعت فقط کافیه بهش حمله بشه دیگه تا طرف رو جر نده ولش نمیکنه
بزن زنگو...عشقین خدایی قربون روی ماهتون
حتما تشریف بیارین منتظریم، زودتر خودتون رو برسونید سرد ک بشه از دهن میوفته
اسرائیل باید محو شود
اگر این رژیم نامشروع توان حمله را داشت
ساعتی درنگ نمیاد
با فرض حمله احمقانه‌ای کند
بنا ب فرمایش حضرت آقا حیفا وتل آویو
با خاک یکسان خواهد شد
البته شاید این نظر سنجی ها ساختگی باشد
این بازی ها کنار بگذارید ، موجودیت اسراییل به ساکنان آن مربوط است به ما چه ؟؟؟
نظر ايرانيا رو چاپ كنيد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی