بازدید 10624
۵

حمله سرمربی پرسپولیس به مهاجمان تیم!

به نظر می‌رسد پس از گذشت چند فصل پرسپولیس به دوران مقصر شناختن بازیکنان بازگشته است.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 11 December 2021


گویا پس از ۵ فصل باز هم قرار است در پرسپولیس شاهد مقصر شناختن بازیکنان و تبرئه مربیان از نتایج ضعیف کسب شده باشیم. اگر در چند فصل اخیر و با مربیان خارجی کمتر بازیکنان مورد حمله مربیان خود قرار می‌گرفتند، این روز‌ها شاهد حمله سرمربی پرسپولیس به مهاجمان هستیم. کافی است نشست خبری دیروز یحیی گل محمدی را یک بار دیگر مرور کنیم تا ببینیم رفته رفته به همان زمانی برمیگردیم که حمید درخشان در نشست خبری پرسپولیس اعلام کرد: "وقتی مهاجم توپ رو نمی‌کنه تو گل من مقصرم؟ "

و جالب این که این مصاحبه معروف درخشان بار‌ها وبار‌ها در زمان سرمربیگری برانکو و کالدرون درفضای مجازی بازپخش شد تا به سخره گرفته شود، اما حالا به نظر می‌رسد پرسپولیس باز هم به همان روزگار برگشته است. این که مقصر بازیکنان هستند نه اندیشه‌های مربیان.

یحیی گل محمدی در پایان مسابقه با هوادار، اعتراض بیش از حدی به عملکرد مهاجمان پرسپولیس داشت. او در بخشی از مصاحبه خود گفت: "ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده خوبی کنیم. فوروارد‌های ما روز خوبی نداشتند و از فرصت‌های خوب، استفاده نکردند. "در کل موقعیت‌سازی ما در این بازی خوب بود. اگر گل اول را می‌زدیم می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم، اما فرصت طلب نبودیم. باید اول بازی گل می‌زدیم، اما اینگونه نشد. باید خود را آماده کنیم برای بازی‌های بعدی.

جالب این که سرمربی سرخ‌ها به گونه‌ای نتایج این فصل لیگ برتر را به مهاجمان ربط داده و می‌گوید: "مگر چند فرصت می‌توانیم خلق کنیم. اگر گل نزنیم تیم وارد فشار و استرس می‌شود و تیم حریف از ضربات ایستگاهی می‌تواند به گل برسد. جاگیری مهاجمان باید بهتر شود و ضمن اینکه باید بیشتر تمرین کنیم و تمرکز بالایی روی ارسال‌ها داشته باشیم. هر هفته هم تمرین گلزنی برای مهاجمان داریم، اما بازهم این اتفاقات رخ می‌دهد و کسی از توپ‌های ارسالی استفاده نمی‌کند. ما باید بتوانیم ابتدای بازی گل بزنیم کار برای ما راحت می‌شود. در امر گلزنی باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. "

این جملات در حالی از سوی گل محمدی بیان شده و فشار زیادی را روی مهاجمان تیم ایجاد کرد که در بازی قبل و در نشست خبری بعد از بازی با استقلال نیز با بیان جمله" در چنین بازی‌هایی فرصت کم گیر بازیکنان می‌آید، اما اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم برنده می‌شدیم" باز هم به نوعی مهاجمان پرسپولیس را مورد هدف قرار داد. به هر روی این یک واقعیت است که هر چقدر زمان مربیان خارجی، شاهد حمله کمتر آن‌ها به بازیکنان بودیم، رفته رفته شاهد روز‌هایی هستیم که بازیکنان مقصر اصلی ناکامی شناخته می‌شدند و باید منتظر بود و دید چه سرنوشتی در انتظار سرخ‌ها خواهد بود.

طرفداری

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
دقیقا رنگ تیم مورد علاقه ات مشخص شد (چهارجانبه امجدیه).بهتره برای قلم خودمون هم ارزش قایل بشیم.
وقتی دنبال این هستی تیم حریف رو تو محوطه جریمه خودش نگه دای مهاجم چطوری میخواد صاحب توپ بشه که گل بزنه. این سبک بازی زمای کار میده که هم قدرت بدنی نفرات بالا باشه هم تکنیک و الان پرسپولیس تو هر دو موردمشکل داره
خوب راست میگه دیگه مهاجم چند تا تک به تک باید تو یه نیمه خراب کنه ؟بعد بازیکن حریف با دست گل بزنه
کلا همه دست به دست هم دادن که پرسپولیس وارد حاشیه بشه. ان شاالله با هوشیاری یحیی و مدیریت و بازیکنان هیچوقت این نقشه عملی نشه.
واقعا پرسپولیس مشکل مهاجم داره ؛ اون محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر گند زد به کیفیت این بازیکن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی