بازدید 9704

عنایتی: بازیکنم جوگیر شده، لک گل بخودی زد!

کد خبر: ۱۰۹۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 10 December 2021

رضا عنایتی درباره صحنه گل دوم هوادار که به طبق تصاویر واضح با دست مهاجم هوادار به ثمر رسیده است هم گفت:‌ به هیچ عنوان توپ با دست جواد محمدی وارد دروازه پرسپولیس نشد. توپ اصلا به دست محمدی برخورد نمی‌کند. مطمئنا به زودی ویدئوی آن صحنه را خودم منتشر می‌کنم. برخی از دوستان ما ویدئو را از زوایای دیگر دیده‌اند و بررسی‌ کرده‌اند. در آن صحنه حامد لک خودش توپ را وارد دروازه می‌کند و هیچ کس روی این صحنه دخیل نیست.

عنایتی: بازیکنم جوگیر شده، لک گل بخودی زد!

به گزارش تابناک ورزشی، عنایتی درباره اینکه بازیکن تیمش پس از بازی اعلام کرده که با دست، گل را به ثمر رسانده هم گفت:‌ متأسفانه جواد محمدی در آن صحنه و پس از بازی جوگیر شده و آن حرف‌ها را زده است. بازی برابر پرسپولیس است و به صورت زنده پخش می‌شود. بازیکن هم دوست دارد گل را به نام خودش ثبت کند. به همین خاطر جوزده شده و پس از بازی گفته که توپ را با دست وارد دروازه کرده است. من با اطمینان کامل می‌گویم صد درصد این گل با دست حامد لک وارد دروازه پرسپولیس شده است چون من خودم مهاجم بوده‌ام و برایم بارها چنین صحنه‌هایی اتفاق افتاده است. گل دوم ما کاملا سالم بود و من با اطمینان این موضوع را می‌گویم. حامد لک هم می‌داند که توپ با دست خودش وارد دروازه شده است و یک گل به خودی باید به نامش ثبت کنند. جالب است در آن صحنه یک نفر از بازیکنان پرسپولیس که کاملا صحنه را می‌دیدند به داوری اعتراض نکردند. حامد لک که خودش نزدیک‌ترین فرد بود به صحنه اعتراض نمی‌کند. خب اگر توپ با دست وارد دروازه شده بود که بازیکنان پرسپولیس اعتراض می‌کردند یا خود حامد لک به داور اعتراض می‌کرد. وقتی خودت می‌دانی چه کرده‌ای دیگر اعتراضی هم نمی‌کنی. مطمئن باشید گل ما سالم بود و مشکلی بابت هند نداشت.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره اعتراض‌ها به داوری در جریان بازی هم گفت:‌ در دیدار برابر پرسپولیس در یک صحنه یکی از نیمکت‌نشینان ما قصد داشت نکته‌ای را به بازیکنی بگوید و وارد زمین شد و به همین خاطر داور به او کارت زرد داد. متأسفانه به طور کلی تنش ها روی نیمکت‌ها زیاد شده است. همه احساس می‌کنند با فریاد زدن و جار و جنجال به پا کردن می‌توانند برای خود امتیاز بگیرند. این کار غلط است و امیدوارم دوستان ما در فدراسیون فوتبال تدابیری بیندیشند که هر چه زودتر VAR به کشور ما بیاید چون از نظر کیفیت داوری می‌تواند به ما کمک کند. خیلی بد است که کشورهای کوچک‌تر ماه‌هاست از این سیستم استفاده می‌کنند ولی ما هنوز نداریم. اگر این سیستم بود قطعا گل دوم پرسپولیس خطا اعلام می‌شد چون روی این گونه صحنه‌ها باید تمرکز داشته باشید تا بتوانید تشخیص بدهید. رضا اسدی بازیکن ما را چنان هل می‌دهد که بازیکن ما چند متر به جلو پرت می‌شود و همان توپ به گل تبدیل می‌شود. با این حال ما نمی‌خواهیم به این مسائل دامن بزنیم. در هشت بازی اخیر هم هیچ‌ وقت اشتباه داوری به نفع ما نبوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
آقاي عنايتي!وقتي خود بازيكن مي گويد با دست زدم چرا اصرار به انكار داريد؟!تشويق به دروغگويي كم از دروغگويي ندارد!
چشمای حامد لک رو داشته باشید.... مثلا دروازبان حرفه ایه. دروازبان حرفه ای چشماشو از ترس می بنده؟
اره بازیکن جو زده شده؟؟؟؟ واقعا خجالت اوره... به جای اینکه بگه کار بازیکنم جوانمردانه نبوده !!! اومده اینجا ماست مالی کنه.... این از ذات اینا هست. بازی که تموم شد و نتیجه بازی هم که تغییر نمی کنه... دیگه از چی می ترسی؟ مگه میشه یه بازیکن بیاد و دروغ بگه که با دست زدم؟؟؟؟؟ واقعا شرم اوره... همینه که فوتبال ما هر سال درجا می زنه
تعجبی نداره عنایتی این حرف رو بزنه بالاخره سالها بازیکن باشگاه دوچرخه سواران بوده. بازیکن خودش میگه با دست زدم این که 50 متر دورتر وایستاده میگه نه گلر خودش به خودش گل زد. روکه نیست.
پاسخ ها
حسین
| Netherlands |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
مثلا گفتی دوچرخه سواران که شرمگین باشیم.ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
چه ربطی داشت ؟ مرتبط حرف بزنیدآدم خنده اش نگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
حالا خوبه بازیکن تیم چمران نبوده
اینها میگذرد ولی دروغ و غیر حرفه ای صحبت کردن در خاطر همه میماند.
مدرک مشخص است و نیازی به توزیح ندارد و این دروغ گویی بر پیشانی شما حک خواهد شد.
نشان دادید حتی در بیان حقایق مرد نیستید و لیاقت مربی گیری در لیگ برتر را ندارید. برای شما متاسفم چون آبروی خور را بباد دادید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
آقای حرفه ای توزیح اینطور نوشته میشود " توضیح " دیگر عرضی نسیت
بالاخره استقلالی هستی اقتضای طبیعتت این است
راستی چرا لک و هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس اعتراض نکردن؟ اما فکر کنم قبل و بیش از اینکه دروغگوئی روی پیشانی کسی حک شود کلمه‌ی توزیح(توضیح) رویِ پیشانی شما حک شود.
عنایتی دروغگو
من که تا حالا ندیدم طرفداران باشگاه دوچرخه سواران از چیزی شرمگین بشن. همیشه حق رو مال خودشون می دونن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار