بازدید 5344

دستور رییسی برای پرداخت معوقات پرستاران

رییس جمهور گفت: مشکلات موجود در مسیر پرداختی، معوقات و همچنین دیگر مسایل پیشین پرستاران باید به زودی و به سرعت برطرف شود.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 10 December 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در دیدار با پرستاران و کارکنان بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد بیان کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسول پیگیری معوقات، پرداختی های کادر درمان و مطالبات آنها است و اگر بودجه های موجود کافی نیست سازمان برنامه و بودجه در راستای رفع مشکل کمک کند.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکل پرستاران به مناسبت روز پرستار اظهار داشت: باید مشکلات این قشر با سرعت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نظام پرستاری بررسی، هرگونه تاخیر در این راستا گزارش و تمام خواسته های امروز پرستاران پیگیری و برطرف شود.

آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح روز جمعه به همراه برخی از وزرا و اعضای هیات دولت در یازدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه خرم‌آباد در استان لرستان شد.

وزرای جهاد کشاورزی، نیرو ، صنعت ، معدن، تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، برخی معاونان وزرا و روسای سازمان های مختلف کشوری آیت الله رییسی را در یازدهمین سفر استانی همراهی می کنند.

وزرای همراه به عنوان نماینده معین رییس جمهور به شهرستان های استان خواهند رفت که سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بروجرد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های ازنا و دورود، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم به شهرستان الیگودرز، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های سلسله و دلفان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به شهرستان پلدختر در برنامه کاری سفر هیات دولت به لرستان اعلام شده است.

همچنین وزیر راه و شهرسازی نیز روز گذشته وارد لرستان شده و امروز برنامه هایی در خرم آباد مرکز استان خواهد داشت.

به گفته فرهاد زیویار استاندار لرستان حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با اقشار مختلف مردم و نشست خبری از برنامه های سفر یک روزه رییس دولت سیزدهم در یازدهمین سفر استانی است و وزیران نیز به عنوان نماینده دولت به شهرستان های استان سفر می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل