بازدید 19015
رئیس‌جمهور در مراسم روز دانشجو

عده‌ای در تلاشند همزمان با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند / یک دولت مقروض را تحویل گرفتیم/ سفره مردم را به مذاکرات گره نمی‌زنیم/ منابع ارزی وضعیت خوبی دارند

رئیس جمهور با اشاره به تلاش عده‌ای برای ربط دادن مذاکرات عزتمندانه کشور به قیمت ارز، اظهار داشت: خبر دقیق داریم عده‌ای شبانه‌روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند تا خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کنند. دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیر معرفی افراد هستند...
کد خبر: ۱۰۹۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 07 December 2021

عده‌ای در تلاشند همزمان با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند/ یک دولت مقروض را تحویل گرفتیم/ سفره مردم را به مذاکرات گره نمی‌زنیم/ منابع ارزی وضعیت خوبی دارند

رئیس جمهور با بیان اینکه عده‌ای شبانه‌روز در تلاش هستند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند، گفت: منابع ارزی موجود در وضعیت خوبی است و بر خلاف روزهای اولی که دولت را تحویل گرفته‌ایم، نگران وضع نیستیم.

به گزارش «تابناک»؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، روز سه‌شنبه به مناسبت روز دانشجو در دیدار با دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف با گرامیداشت یاد شهدای دانشجو و تبریک ۱۶ آذر به همه دانشجویان اظهار داشت: مسئولین همواره باید به حساسیت‌های جریان دانشجویی کشور درباره علم، معرفت، مشکلات و مسائل کشور توجه کنند و روز دانشجو فرصت مغتنمی برای دانشجو و مسئولان است که دغدغه‌های دانشجویان و دانشگاهیان مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس جمهور افزود: حضور در دانشگاه شریف به دلیل توجه به بیانات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مورد نخبگان و دانش پژوهان است و علاقه مند بودم در جمع دانشجویی درباره این موضوع با یکدیگر هم‌اندیشی و همفکری کنیم و معتقدم دانشگاه شریف به عنوان کانون نخبه پروری باید سهم بیشتری در این موضوعات داشته باشد.

رئیسی  افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب صرفا یک توصیه نبود و باید جنبه عملی و اجرایی پیدا کند و با ایجاد جاذبه‌های لازم برای شغل و آینده نخبگان دغدغه‌های آنان برطرف شود.

رئیسی گفت: بعضی از کشورها به دنبال جذب دانش آموختگان برتر کشور ما هستند و باید با هم‌اندیشی جاذبه‌های حفظ نخبگان کشور را افزایش دهیم تا استعداد برتر آنها در مسیر خدمت به کشور تجلی و تبلور پیدا کند.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات کشور در بخش‌های مختلف از جمله انرژی، آب، محیط زیست، کشاورزی، صنعت و معدن اظهار داشت: باید برای رفع مشکلات کشور یک نوع هم‌اندیشی و ارتباط نزدیک بین دولت و دانشگاه برقرار شود و دانشگاه نیز در مسیر رفع مشکلات و خدمت به مردم، به دولت کمک کند.

تشریح اقدامات دولت در زمینه تامین کالاهای اساسی

رئیسی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه تامین کالاهای اساسی گفت: در سه ماه گذشته تلاش کردیم برخی از سیلوهای خالی را پر کنیم تا مردم هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند. در این مدت، دولت تلاش کرده ریل‌های نادرست را اصلاح کند و در مسیر درست قرار دهد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دانشجویان و اساتید نباید بیان دغدغه‌های خود را صرفاً به روزهایی مانند ۱۶ آذر اختصاص دهند بلکه باید در متن جامعه و زندگی مردم قرار گرفته و برای مشکلات موجود راهکار ارائه دهند. دولت به دنبال ایجاد تحول جدی در حوزه‌های مختلف بر پایه علم و فناوری است و معتقدیم در این صورت تحولات می‌توانند ماندگار و مستمر بوده و با تغییر دولت‌ها کنار گذاشته نشود.

رئیسی با تاکید بر اینکه راه حل همه مشکلات در داخل کشور وجود دارد، اظهار داشت: جوانان باانگیزه و نخبه کشور باید راهکارهای حل‌و‌فصل مشکلات را در داخل کشور جستجو کنند، ضمن اینکه حتما باید از تجربیات سایر کشورهای جهان نیز استفاده کنیم اما توجه داشته باشیم که مشکلات کشور با نسخه‌هایی که دیگران ارائه دادند، برطرف نمی‌شود بلکه باید راهکارهای بومی شده خود را اجرایی کنیم.

حل مشکلات شرکت هفت تپه در دولت سیزدهم

رئیسی با اشاره به حل و فصل مشکلات هفت تپه خاطرنشان کرد: مشکلات این مجموعه به معضلی برای کشور تبدیل شده بود و در دوره گذشته وقتی خواستار حل و فصل آن شدیم، گفتند که امکان‌پذیر نیست اما در دو سه ماه اخیر مشکل این مجموعه بدون هیچ‌گونه دشواری برطرف شد.

رئیس جمهور اعتماد مردم به دولت را مهم‌ترین مؤلفه در حل و فصل برخی مشکلات و معضلات کشور دانست و اظهار داشت: در حمله سایبری اخیر به جایگاه‌های سوخت به دنبال ایجاد فتنه بزرگی در کشور بودند؛ اما آنچه این فتنه را ناکام گذاشت این بود که مردم احساس کردند، دولت در کنار آنها و به دنبال برطرف کردن مشکلات‌شان است.

رئیسی تاکید کرد: ارتباط دولت با مردم و دانشگاه، جزو برنامه‌های اصلی دولت است و با برخی از سخنان این ارتباط کاهش نخواهد یافت، چون حل و فصل مسائل کشور را در گرو این روابط می‌دانیم و همه وزرا و مدیران استان‌ها نیز با این رویکرد همراهی خواهند داشت.

اعتماد مردم به دولت، ارزشمندترین سرمایه است

رئیسی تاکید کرد: اعتماد مردم به دولت و امید به آینده، مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه دولت است و دولت با تلاش شبانه‌روزی به دنبال خدمت به مردم و رفع مشکلات است.

رئیس جمهور با اشاره به سخنان یکی از دانشجویان در خصوص ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت اظهار داشت: همه اجزای اقتصادی دولت با یکدیگر هماهنگ هستند؛ ضمن اینکه در دولت تلاش می‌کنیم سخنان و نظریات همه صاحب‌نظران اقتصادی شنیده شود.

رئیسی افزود: سند تحول دولت که اقدامات خود را از ابتدا بر اساس آن آغاز کردیم، محصول تلاش شانزده پژوهشکده علمی در کشور است که ۳۷ موضوع قابل توجه دارد که در آن مشکلات و راهکارهای رفع آن به طور مشخص شده است.

رئیس جمهور گفت: در بودجه ۱۴۰۱ تلاش داریم کسری وجود نداشته باشد و تورم که مردم از آن رنج می‌برند، کنترل و رو به کاهش باشد.

رئیسی اضافه کرد: دولت ضمن تلاش برای کاهش تورم، سازوکارهایی برای نظارت و کنترل بازار ایجاد کرده است تا مردم احساس آرامش خاطر داشته باشند.

افزایش ۴۰ درصدی صادرات 

رئیس جمهور با اشاره به سخن یکی دیگر از دانشجویان در مورد شرایط و وضعیت اقتصادی دولت در زمان تحویل دولت سیزدهم، گفت: یکی از اقتصاددانان تاکید داشت به جای عنوان خزانه خالی از عنوان خزانه مقروض استفاده شود و امروز دولت در کنار پرداخت حقوق و دستمزد ماهیانه ۱۰ هزار میلیارد تومان سررسید فاکتورهای گذشته را می‌پردازد اما به رغم همه این مشکلات تلاش شده تا درآمدهای کشور و صادرات نفت و میعانات افزایش یابد همچنانکه میزان صادرات در این مدت ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیسی افزود: پس از سفر به تاجیکستان، حجم تبادلات اقتصادی با این کشور سه برابر شده است.

ملاک انتخاب مدیران کارآمدی است

رئیس جمهور با اشاره به دغدغه مطرح در خصوص انتخاب اعضای کابینه، گفت: هیچ‌گونه وابستگی به حزب، گروه، دسته و جریان سیاسی نداریم و در انتخاب همکاران خود تلاش کردیم، کارآمدی و برخورداری از روحیه جهادی ملاک باشد؛ ضمن اینکه اکثر آنها عضو هیات علمی دانشگاه‌های کشور هستند.

رئیسی با اشاره به تخریب دولت بر مبنای اتهامات بی‌اساس از جمله انتصابات فامیلی اظهار داشت: برای روشن شدن این مطلب می‌توان دولت‌های سه دهه گذشته را با این دولت مقایسه کرد؛ البته کسانی که چنین اتهاماتی مطرح می‌کنند به نادرستی آن نیز اذعان دارند؛ منتها این موضوع اسم رمزی برای تخریب دولت شده تا اقدامات دولت را تحت‌الشعاع آن قرار دهند.

عده‌ای در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند

رئیس جمهور با اشاره به تلاش عده‌ای برای ربط دادن مذاکرات عزتمندانه کشور به قیمت ارز، اظهار داشت: خبر دقیق داریم عده‌ای شبانه‌روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند تا خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کنند. دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیر معرفی افراد هستند.

رئیسی تاکید کرد: برخی از این افراد در داخل و برخی نیز در خارج کشور در محافل و فضای مجازی و واقعی به دنبال بالا بردن قیمت ارز هستند.

رئیسی تاکید کرد: منابع ارزی کشور نگران کننده نیست و علیرغم تحریم و تهدید ثابت کردیم که می‌توانیم صادرات نفت و میعانات را بیشتر از قبل انجام دهیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: اقتصاد، نان و سفره مردم را هرگز به مذاکرات گره نخواهیم زد و بر خلاف عده‌ای که تلاش می‌کنند آینده را تاریک نشان دهند، شدیداً به آینده روشن کشور امیدوارم.

راه‌اندازی سامانه جامع تجارت

رئیسی با اشاره به برخی اقدامات دولت در صد روز گذشته، گفت: قبل از این مدت، آشفتگی‌هایی را در سطح کشور شاهد بودیم و روزانه حدود ۷۰۰ تن به خاطر ابتلا به کرونا فوت می‌شدند و وضعیت بازار و تولید به هم ریخته بود؛ اما وضعیت کنونی کرونا مشخص است. امروز سامانه جامع تجارت که از آرزوهای دیرینه بود به راه افتاده و بخش‌های مختلف کشور با یکدیگر هماهنگ شده‌اند؛ ضمن اینکه اقدامات بسیاری در دستور کار قرار گرفته است. از آنجا که بنا نداریم با فعل «می‌شود و خواهد شد» سخن بگوییم، زمانی که این اقدامات به نتیجه رسید، گزارش آن به مردم ارائه خواهد شد.

رئیس جمهور گفت: دولت در بودجه به دنبال تحول بر مبنای عدالت است و سند اجرای عدالت هم آمایش سرزمینی تهیه شده و این می‌تواند نشانه‌ای برای حرکت به سمت تحقق عدالت باشد.

رئیسی تصریح کرد: دولت به هیچ عنوان با حرف های حاشیه‌ای جا نخواهد خورد و رسالت اصلی خود را در خدمت صادقانه به مردم انجام خواهد داد.

رئیس جمهور افزود: دولت خود را نیازمند انتقاد و نقدپذیری را زمینه رشد کشور می‌داند و هر کسی می‌تواند اعتراض داشته باشد؛ اما شخصاً بین اعتراض و اغتشاش تفاوت قائل هستم؛ همچنان که جرم سیاسی و جرم امنیتی متفاوت است.

اقتصاد کشور نیازمند جراحی‌های جدی است

رئیسی با بیان اینکه اقتصاد کشور نیازمند جراحی‌های جدی است، اظهار داشت: سرمایه جدی برای انجام این جراحی آبرو است و ما حاضریم برای اصلاح و سر و سامان گرفتن اقتصاد کشور از آبروی خود بگذریم. متاسفانه برخی اقداماتی که طبق قانون باید در سال های گذشته انجام می‌شد، در زمان خود انجام نشده و دولت مصمم است اینگونه مسائل را حل و فصل کرده و به زندگی مردم سر و سامان دهد و بی تردید با اقداماتی که در حال انجام است شاهد آرامش در جامعه خواهیم بود.

رئیسی با بیان اینکه در تصمیمات مهم اقتصادی، مردم و بازار باید در جریان باشند، تصریح کرد: دولت در جلب رضایت بین خواص و عموم مردم، قطعاً رضایت عموم را بر رضایت خواص ترجیح خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳۶
اگرواقعيت داره وشماها مطلع هسيد چرابااون عده برخورد نميشه؟
پاسخ ها
بچه رئیس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
خداییش یه نفر از تیم دولت نیست کامنتهای مردم رو بخونه؟! واقعا خجالت آوره
من نمی دونم مردم کیا هستند دیگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
چون واقعیت نداره.قیمت واقعی دلار همین هست.وقتی حجم نقدینگی بدون پشتوانه رشد اقتصادی بالا بره همه چیز گرون میشه.از جمله دلار.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
شیر مادرت حلالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
هیچ صرافی فروش ارز دولتی ندارد جز چندتا صرافی تو فردوسی بقیه صرافی ها میخرن ولی ارز دولتی برا فروش ندارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عزیزجان همه می دانند کسانی که بدنبال افزایش نرخ روزانه ارز بوده اند و هستند ، در حال حاضر خودشلن بخشی از دولت هستند .
OMID
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
یه خط پاییتر توضیح داده چشماتو باز کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
از کسی که که ۶ کلاس درس آکادمیک خونده،چه انتظاراتی دارند ملت؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
چون اون عده خودشونن
همه چی دست خودشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
جناب رییسی شما و کلیه دوستانتان در ۵ سال گذشته
مرتب گفتید

که علت گرانی و فقر و بیکاری و تورم و گرانی و وووو

بخاطر ۲۰ درصدش بخاطر تحریم بوده
و ۸۰ درصد بخاطر سوء مدیریت و مشکلات متعدد دولت روحانی بوده است

مگر شما نگفتید که چنانچه رییس جمهوری شوید

حتی با وجود تحریم های بیشتر و با تقویت تولید داخلی و نگاه به داخل !!!؟

اوصاع کشور و مردم را بسرعت و فوری و انقلابی رفع می کنید ؟

پس چه شد ؟

و این عذر و بهانه های بد تر از گناه برای چیست؟
ناشناس
| Georgia |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
تو همه جای دنیا اقتصاد با سیاست گره خورده. اگر سیاست گذاری درست باشه اقتصاد نوساناتش کمتر میشه و ثبات میاد.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
آقا میشه اسم اون یه عده رو بگید سری بعد ملت به اونا رای بدن که چند نفر قدرتشون از یه ... .بیشتروتاثیرگذارتره.شما که بلدی، یه زنگ بزن چین براتون دلارای نفتیتون رو بریزن به حساب در مورد واکسن و شتگهای و ... جواب داده این که رو شاخشه اصلا
تا دیروز می خواستین برجام رو آتیش بزنین
الان شد عزتمندانه ؟
کجای این مذاکره عزتمندانه است ؟
هر چی اونها می گن ، شما می گین چشم
هر چی شما می گین ، اونها می گن خیر
تازه برا نشستن پشت میز مذاکره هم میدان گازی شمال رو به روسیه رشوه دادین
به چین هم از جارو کردن خلیج فارس ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
دلار طی ۲ماه پایین میاد و پایین باقی میمونه
هر کی داره بفروشه و الا سکته قلبی در انتظارشه
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
برجام ادامه اش دردسرهای بدتری برای ایران خواهد داشت چون یکسری بندهای حساس ان در حال منقضی شدن است و ایران هیچ بهره ای از ان نبرده
حافظ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
میخوای حرف بزنی بزن ولی نااگاهانه حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
من و شما نمیدونیم
حتما مصلحتی در کاره
خدا دعای مردم چین و روسیه رو داره براورده میکنه فعلا فعلا نوبت ما نشده
آقای رئیسی کل کشور دیگه الان دست شما و همفکران شما هست

دست از این حرفها که یک عده میخواهند دلار را بالا ببرند بردارید! شما برای توافق جدیت به خرج بدید قیمت ارز هم پایین می آید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
شما فرق توافق عزتمندانه با تسلیم شدن رو می فهمید؟
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
چهل و دو سال است که برای هر کمبودی، دلیل و بهانه ای عنوان میکنند و آنرا به گردن دولت قبلی و یا امپریالیسم آمریکا می اندازند، بدون اینکه به فکر چاره باشند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
اگه میخواد توافقی مثل سال 2015 صورت بگیره همون که نباشه بهتره....
حرف های تکراری
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
تکرار مکررات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
این حرف جدید بود....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
و مسخره
کم فروشی و محدودیت در فروش و حتی عدم فروش برخی کارخانجات گواه وضعیت اسفبار اقتصادی است
حالا چرا اون عده ای که در تلاشند، اینقدر موفق هستند؟
مگه ما خودمون دولت و مجلس نداریم پس چرا باید دولت امریکا برای اقتصادمون تصمیم بگیره . چرا اقتصادمون اینقدر ضعیفه . چکار کردند
وضع ارزی این قدر خوب است پس چا نیازی است به مذاکرات وین؟؟؟؟؟
کدام رییس جمهوری گفته وضع ارزی بد است؟؟؟؟؟؟
ولی واقعیت چیزی غیر از این است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
رییسی دروغ نگفته چون وضع ارزی برای آقا زاده ها خیلی خوب است
مثل همیشه همه مشکلات تقصیر قبلی هاست درآمد ارزی بالاست نرخ دلار کار دشمن است باید اقتصاد را اصلاح کنیم فقط حرف حرف حرف شعار شعار شعار ...
آقای رئیس جمهور، دلار 31000 تومن. حالا هی بگو گره ننیزنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
دم خونه ایشون میدند 11000تومان.
آقاي رئيس جمهور چطوريه كه عده اي توانايي اين رو دارند كه قيمتها رو جابجا كنند اگر به اين امر معترف هستيد كه عده اي مي توانند نرخ ارز را بالا ببرند ديگر دشمن نيازي به حمله فيزيكي ندارد تصور كنين بشه تو چين يا آمريكا عده اي نرخ ارز رو بالا ببرن اين يعني جنگ تمام عيار كل اقتصادشون نابود ميشه چطور ميشه همچين حرفي زد كه عده اي اينكار رو ميكنن اين عده همچين قدرتي رو از كجا آوردن حاكمت چه عكس العملي دارد نسبت به اين عده ؟ چطوره كه اين عده سالهاست مي توانند كارشون رو پيش ببرن و اقتصاد كشور رو به اين روز بندازن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
اگر عده اي بيرون از دولت اين قدرت را دارند كه نرخ ارز را بالا ببرند چرا دولت با اين همه امكانات و قدرت نمي تواند آن را پائين بياورد يا لااقل ثابت نگه دارد.
هر سال دريغ از پارسال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
چرا نظرات منو منتشر نمي كني تاب تاب
جناب رئیس جمهور
اگر قیمت ارز الکی است و دشمنان با دستان پنهان دنبال بالا بردن آن هستند، چرا ارزانی در کار نیست؟ چرا خودرو اینقدر گران است؟ چرا با افزایش به قول شما ارز، اینقدر قیمتها بالا میرود. زمان رئیس جمهور قبلی هم این حرفها زده شده ، لطفا دیگر این بهانه ها را نیاورید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
خب نابغه همه چی با نرخ دلار و ارزش جهانیش قیمت گذاری میشه دیگه
از ایشون بیشتر از این انتظار نداشته باشید، البته از هیچ کس تو قدرت انتظار نداشته باشید... سیاست که غلط باشه ژاپن هم باشی ورشکست میشی
خیلی وقته تاریخ مصرف گفتاردرمانی تمام شده سید . خودت را خسته نکن
راه‌اندازی سامانه جامع تجارت
سامانه تجارت در دولت قبل راه اندازی شده است
شما مگه شما اوضاع رو نمیدونستید؟؟؟؟
پس چرا وعده دادید که در روز اول ریاست جمهوریت فساد رو ریشه کن میکنی و و خیلی زود دلار رو 10 تومان میکنی و معیشت رو سر و سامان میدی؟؟؟
و هزار وعده دیگه
این عده کی هستند که شما قدرت مقابله با آنها را ندارید؟؟؟؟؟ شکر خدا که همه مسئولان از دوستان و فامیل و هم فکران خودتان هستند. شاید اجنه این کارهای بد را می کنند
آقای رییس جمهور اولا رییس جمهور قبلی هم عینا می گفت ویرانه تخویل گرفتم.حرفای قبلی هارو کپی نکنین لطفا یه فرقی داشته باشین حداقل دوما اوضاع خوب یعنی دلار ۳۱ هزار تومن؟؟؟؟؟؟کمررر مردم دیگه در حال خورد شدن نیست چون خورد شده است.اقتصاد ایران از نظر من فروپاشیده.تماممممم.
آقای رییس جمهور ,کنترل امور در دستان شمایی که با کلی وعده و عید هنگام بالا رفتن از پله های سرسره به مردم دادید نیست ,حواستان باشد که بسرعت نظر طرفدارنتان نسبت به شما دارد عوض میشود.
آقای رییس جمهور ,کنترل امور در دستان شمایی که با کلی وعده و عید هنگام بالا رفتن از پله های سرسره به مردم دادید نیست ,حواستان باشد که بسرعت نظر طرفدارنتان نسبت به شما دارد عوض میشود.
عزیز براد ر انشاءالله که درمورد تورم دروغ نفرمایید چون دروغ گو دشمن خدا است لطفا قیمت لبنیات را اول سال تهیه کنید وبا قیمت سوپر درخانه مقایسه کنید
بیا با هم صادق باشیم سید شما صداقت دارید و این حرف رو هم جایی شنیدید و اینجا تکرار میکنید کدوم عده ای بعد از شش ماه یه پیش نویس مورد توافق با غرب رو برداشتید کاملا مخدوش کردید بردید تحویل دادید چین که دوست ایران از کار شما حیرون بعد انتظار دارید اتفاقی نیافته؟
شما شعارتون این بوده که سفره مردم رو به مذاکرات گره نمیزنید اگه اینطوره چرا با پایان این دور مذاکره دلار ۴ هزار تومن بالا رفت؟ با حرف زدن نمیشه یه مملکت رو اداره کرد
مشدی این حرفا چیه می زنید!؟ دلار تو این مملکت دست کیه؟ کسی بدون اجازه مگه می تونه دلار بصورت عمده بخره یا بفروشه؟ شما که می گی ذخایر ارزی خوبی داریم!!! روزی یک میلیارد به بازار تزریق کن ! دلار میشه بیست تومن!شاخص بورس نصف میشه! همه چی ارزون میشه! یه امتحانی شما بکن. بد نیست
حاکمیت ، قوه مجریه، قوه مقننه قوه قضاییه و ... همه و همه یکدست هستند چراااااااااااااااااااااااااااا یک عده در تلاش اند تا قیمت ارز را بالا ببرند؟ توانایی مقابله نیست؟ ؟؟
چه کسی بودجه ۱۴۰۱ را با دلار ۲۳۰۰۰ تومان بسته و به مجلس داده ؟! دشمن ؟! اون عده ؟! آمریکا؟! کی ؟!
من نمیشناسم میشه معرفی بفرمایید ؟!
والا هر دولتی اومده گفته یه عده نمیزارن کار کنیم ! ظاهرا توان مدیریتی اون عده از مجلس و وزرا و دستگاه های وابسته که یه داره چند میلیونی رو شامل میشه بیشتره ، پیشنهاد میشه اختیارات رو بدین دست اون عده که مشکلات رو حل کنن !
وقتی مهرعلیزاده گفت 6 کلاس درس خونده باور نکردم .
واقعا رئیس جمهور میاد میگه عده ای تلاش میکنند قیمت ارز را ببرند بالا ؟
پس شما چی.هستید ؟
چگونه در روز روشن دروغ میگویید و از مردم شرم نمیکنید؟
در یک کلام مملکتداری بلد نیستید ؟
بنده خدا چه بگوید؟!!!
والا دولت قبل هم همینا رو میگفت برای مردم سئواله که این عده چه کسانی هستند بابا بگیرین اینا رو تو کیسه بکنین لامصبا چقدر هم قدرت دارن میتونن اقتصاد یک کشور رو بهم بریزن و 85 میلیون نفر آدم رو به بازی بگیرن !!!!!!!!
سلام لطفا ایران رو با کشورهای دیگه مقایسه نکنید..هر کشوری شرایط خودش رو داره...شرایط رو ببینید و نظر بدید....هر کی رو میبینی انتقاد میکنه..انتقاد کردن که کاری نداره پیشنهاد دادن و راه حل دادن مهمه..خب شما بگین در حال حاظر دولت ایران با این امریکای زورگو و وحشی و نوکرانش که هدفشون فقط و فقط ضربه زدن به کشور هست حالا چه از طریق مذاکره چه از راه های دیگه چیکار کنه....شما فک میکنین اگه دولت حرفشون رو قبول کنه و کلا هسته ای رو تعطیل کنه دیگه تمومه...نه خیر بعد چند وقت دوباره شروع میشه و این بار بحث موشکی..بعد حقوق بشر..بعد نفوذ ایران در منطقه...
فکرنمیکنید کار جمشید بسم الله باشه ؟
حاجی خب تو ک میدونستی این شرایط هست چرااینهمه تلاش کردی که برسی به ریاست جمهوری
نگو تکلیف بود ک دیگه....
اونایی که قبلا میگفتن انتخاب خودتون بوده، الان چرا ساکت شدند؟
پس شما برای چی قبل انتخابات ادعا می کردی می تونی درست کنی روحانیم می گفت یه عده توهم می گی یه عده؟ این یه عده خودتون نیستین؟ بسهه دیگه اه خسته شدیم چقدر بی کفایتی چقدر دروغ و فساد
به نظرم دولت رو تحویل بدید به همون عده اندکی که میتونن علی رغم وجود این همه دستگاههای انتظامی و نظارتی قیمت ارز بالا و پایین ببرن
واقعا اونها از دولت توانمندتر هستند
تعامل با کشورهای همسایه و بالارفتن قیمت ارز، هردو این سیگنال رو به ما میده که:
به قیمت بدبختی اکثریت مردم، میخواین که با صادرات به کشورهای همسایه، درآمد کسب کنید

حرف بسه دیگه.
حرفها و بهانه های ربیسی هیچ فرقی با خزعبلات و بهانه گیری های روحانی ندارد
جناب رئیسی معیشت مردم را نه به مذاکرات پیوند بزن نه به تعاطی خطایا اگر مرد رهی ازداخل شروع کن کارهای موازی را ادغام باجهائی که درقانون وبودجه داده شده را تماما حذف یارانه های پیدا وپنهان بجز درموارد آموزش وبهداشت را کلا حذف ومیزان قیمتها را بعهده عرضه وتقاضا بگذار بجای تمام آنچه حذف میکنی برای بیکاران وبی سرپرستان وبد سرپرستان حقوق پرداخت کن وسقف و کف حقوق را همانطور که شهید بهشتی فرمودند 3 به یک کن یعنی من ازکارافتاده سرپرست خانوار یک میلیون حقوق میگیرم شمای رئیس جمهور بیش ازسه برابر من یعنی بیش از 3 میلیون نگیرید این که نشد هرروز از گذشته خراب بگید البته وصد البته این کار جیگری جون احمدی نژاد وتقوائی چون تقوای شهید رجائی را میطلبد بخوان وبه این سمتی که نوشتم حرکت کن
تجربه نشون داده حرف کم زدن یا حرف نزدن خیلی مفید تره توی این شرایط
همین هفته گذشته در روز اول مذاکرات وقتی سیگنالهای مثبتی از مذاکرات بیرون آمد ارز در سرا شیبی قرار گرفت پس مذاکرات مثبت ارز را پایین خواهد آورد و دلال ها ضرر میکند نتیجه اینکه سریعتر مذاکرات را شروع و برجام را تمام کنید
هرکی یک ریال ارزش رو افزایش میده اعدام کنید تا بفهمن این دولت لیبرال بازی و دلال بازی نیست
اگه یه عده می تونن دلار رو بالا ببرن کشور رو بدیم دستشون شاید بلد باشن پایین بیارن
باشه حاجی هرچی تو بگی همونه
سلام ، مگر مجلس و دولت عصاره ملت و برآمده از رای مردم نیست ؟؟؟؟ پس چرا حقایق را از مردم پنهان میکنید ؟ چرا در گفتن حقایق با ملت رودروایسی دارید ؟ بگویید بگویید ، چرا دولت و مجلس نمی‌تواند کشور ا اراده کند ؟؟؟
دولت قبلی نفت نمی فروخت اگر هم می فروخت به قیمت 20 دلار بود الان که شما دارید نفت می فروشید اونم به قیمت 70 دلار مشکل از خودتون و وزیرهای ناکارامد اتون هست دولت قبلی نبودن اما شماها هستید همیشه هم قدرت دست شما بوده اون عده ای که همیشه مخل اقتصاد بودن باند حال حاضر شما هستن
این حرفهارو دولت قبل هم میزد!!
اگر وضع ذخایر ارزی خوبه پس چطور یک دولت مقروض رو تحویل گرفتین؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
دیگه حنایشان هم رنگ نداره
حرفهای روحانی رو تکرار نکن
اداره کردن مملکت مدیریت خوب و تعامل با جهان لازم داره که تا حالا مردود بودید
اگه دولت قبلی انقدر داغون بوده، اون منابع ارزی از کجا اومدن؟
ایشون معیشت مردم رو به تحریم گره نمی‌زنه؛ کاری می‌کنه که حتی بدون تحریم هم ملت داغون بشن.
یگی از این گروه ها شرکت نیلپر است که علاوه بر اول سال از تاریخ 30 آبان تمام محصولات خانگی خود را 10 درصد افزایش قیمت داد
حالا من یکی را گفتم ببینم اراده ای هست که جلو این غول ها را بگیرد؟؟؟؟؟؟؟
پس تو چکاره هستی !!!!!!
گره نمیزنی ؟ پس چرا دلار شد ۳۱ ؟ و اجناس چهار برابر قیمتشون ؟ مگر رهبری نگفتند هرکس وارد عرصه رییس جمهوری میشود با توجه به وضعیتی که هست بیاید (نقل به مضمون) چرا توجیه میکنی که دولت مقروض تحویل گرفته ام ؟ مگر از اول معلوم نبود وضعیت چگونه است ؟
اختلال در نرخ ارز کار یک نفر و دو نفر نمی تواند باشد این حرفها فرا فکنی است که قبلا هم شنیده ایم مثل جمشید بسم الله دولت قبل هم دولت را مقروض تحویل گرفت در هرصورت با اطلاع تحویل گرفته اید و جای گله ندارد و می دانیدکه دولتها کاره ای نیستند
تا دولت قبلی بود و نرخ ارز میرفت بالا مینداختن سر بی عرضگیشون، الان که خودشون همه کاراند میندازن سر عامل های نفوذی.
جناب رئیس جمهور! تا چند ماه پیش شعار می دادید بی ثباتی در افزایش قیمت ارز در بازار ناشی از سوء مدیریت و ناکارمدی دولت قبل است! چطور الان تبدیل به توطئه شد!! لابد آنها دارند کار قبلی تیم شما ادامه را می دهند؟ از شما فرافکنی انتظار نیست. مطمئن باشید از کسانی که آراء آنها از آراء باطله بیشتر بود آبی گرم نمی شود! وقتی جریان مقابل شما می گفت خزانه خالی است آنها را متهم می کردید که دارند به دشمن گرا می دهند! حالا چه؟ شما از آسمان نیامدید این کشور محصول اقدامات خودتان است و مردم خوب می فهمند! اگر آن روز در سازمان بازرسی به وظایفتان درست انجام می دادید! امروز تا این حد با فساد مواجهه نبودیم. پس لطفا فرافکنی نکنید!؟
دوباره باید ۸ سال همین حرفها رو تحویل ما بدن
امید به این که خیر مردم در اقدامات شما باشد....
اینها که قیمت ارز رو بالا میبرن چه کسانی هستن،؟بعد شما الان دقیقا چه کاره اید؟سوم اگر نمی‌توانید با اینها مقابله کنید لااقل این جرات رو داشته باشید که به مردم بگید اگر هم نداریدکه به سلامت
آیا این عده که میفرمایید از کره مریخ آمده اند؟! در دولت روحانی هم از این حرفها زیاد زده میشد که شایع بود یا خودشان این کار رو میکنند یا دشمنان داخلی! الان اگه خود دولت جدید این کار رو میکنه که از دولت سید بعیده! اگر هم تقصیر دشمنان داخلی هست که والا همه ارگان ها الان یکدست و اصولگرا هستند!! پس عیب کار کجاست؟!
نتیجه حاکمیت یکدست اصولگرایان کی بود کی بود من نبودم
میشه اون عده ای که اینقدر در بالا و پایین بردن نرخ ارز تبحر دارن بشن رئیس جمهور و امورات کشور را به دست بگیرند
جناب آقای رییسی بزرگوار یا جنابعالی سواد اقتصادی ندارید یا دروغ می گویید علی فلاکت ...................
جناب آقای رئیسی، رئیس جمهور محترم، سئوالات اساسی و بی پاسخ مردم آنهایی است که نمونه هایی از آنها در کامنت های ذیل این گزارش خبری موج می‌زند! امیدواری مردم به آینده از احترام به درک آنها یعنی توجه به این دغدغه ها و دل‌مشغولی ها ایجاد می شود نه با گفتار درمانی و تلقین اینکه همه چیز در حال درست شدن است! این که تکرار مکررات است!
وقتی در طی چندین دوره ریاست جمهوری و با روسای جمهوری
با گرایش های مختلف هر دولت جدید دولتی مثروض را تحویل می گیره نشانگر این هست که هیچ کس مقصر نیست، سیستم مشکل داره!
چرا هيچ رسانه اي مطالب دانشجويان رو منعكس نكرده؟
اين حرفا رو كه رييسي از هزار كانال هر روز داره بيان مي كنه
دلار رسيده به سي ويك تومن صدا از هيچ رسانه اي در نيومده
اينا كيا هستن كه قيمت رو بالا وپايين مي كنن
دولت قبل هم اگر اين حرفو مي زد همين توجيحات رو قبول مي كرديد؟ يا مي گفتيد اينا بي كفايتن؟
هرچی بیشتر حرف بزنی بیشتر هم نادرستهایی که موقع انتخابات گفتی روو میشه.
خدا رو شکر که هر دولتی که میاد سرکار هیچ مشکلی نداره و فقط تمامی مشکلات مربوط به دولت قبل می شود. این یعنی فرار رو جلو و عدم پذیرش کاستی ها
اشتباه کردید بدون اطلاع بدهی دولت تحویل گرفتید
همه سلطان ها ی دلار و طلا و غیره را هم که قبلا اعدام کردید کسی دیگه نمانده،بهتر نیست تو خودی‌ها را یک نگاه بیاندازید شاید پیداش کردید
گره بخواهید بزنید یا نخواهید بزنید فرقی نمیکند ولی هر زمان که فهمیدید اقتصاد با سیاست ارتباط مستقیم دارد، آنگاه میتوان امیدوار بود که شاید بتوانید موفق شوید!
اگریکنفردرامریکاعطسه کند مسئولین دچار کرونا می شوند .
آقای دکتر شش کلاسه
میشه لطف کنید و از اوضاع و احوال این روزهای بورس هم صحبت بکنید? توی این صد روزی که شما اومدید سرکار بورس داغون شده. خودت که بهتر میدونی با بورس چکار کردی
چرا زورتون به دلالها نمیرسه؟ شما که جلوی ی ابرقدرت وایسادید؟؟
بسه بابا خجالت بکشین
سلام . دانشگاه نخبه پرور ایران دانشگاه امام صادق است نه صنعتی شریف
اقای رئیسی .....شما مگر از وضعیت اطلاع نداشتید که کاندید شدید؟اگر نمیدانستید که جای تاسف داره که چرا خبر نداشتید اگر هم میدانستید که دیگه بهانه اوردنتون چیه ؟کو ان برنامه های شاهکاری که قرار بود به امور مملکت سر وسامان بدهد ؟وزرا ومدیران وشهردار انتخابی هم که ماشالله...........یکی از یکی بی ربط تر .......این عده ای که میفرمایید به کجا وصل هستند که زور کسی به انها نمیرسد؟.......خدا عاقبت ایران وایرانی جماعت را ختم به خیر کند .....
جناب دکتر رئیسی شما که سوادت اینقدر در مورد اقتصاد و مملکت داری صعیفه چرا میخوای رئیس جمهور باشی فکر نکنید این بازدیدهای متلا مناطق محروم نشان توانمندی شماست
از همه مهمتر چرا تابناک صحبتهای نماینده دانشجویان را حتی مختصر منتشر نکرد
شماکه‌هفت هزار صفحه برنامه اقتصادی داشتید چی شد پس!!!کشک بود همشهری
ملاک انتخاب مدیران کارآمدی است
به همین دلیل و بدلیل کمبود نیرو‌های کار آمد و توانا در کشور توی ۸۰ میلیون آدم فقط فارغ التحصیلان فلان دانشگاه انتخاب شدند و فعلا توانسته اند با زحمت فراوان چند هزارتومان روی قیمت دلار بگزارند و با توجه به کار آمدی بالا تا پایان دوره دلار را به ۵۰ هزار تومان میرسانند.
رئیسی گفت: بعضی از کشورها به دنبال جذب دانش آموختگان برتر کشور ما هستند و باید با هم‌اندیشی جاذبه‌های حفظ نخبگان کشور را افزایش دهیم تا استعداد برتر آنها در مسیر خدمت به کشور تجلی و تبلور پیدا کند
خوب بجای انتخاب وزرا از دانشگاه سهمیه آیی از این نخبگان استفاده میکردید، قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا ...را.
شما همیشه صحبت از این عده میکنید ، برای خودتان دشمن تراشی میکنید اوکی فرض کنیم شما درست میگویید الان که قدرت تماما در اختیار شماست یه کاری کنید همینایی که شما از آنها صحبت میکنید را مجازات کنید تا مردم امیدوار بشن
چی شد ان دلار ۵ هزار تومنی جناب اقای رییسی وچی شد ان قدرت پول ملی که اقای محسن رضایی قولش داده بود اقای رضایی این بود معدل ۱۹ خورده ای شما این بود تخصص شما در اقتصاد الان‌همه تون در کابینه دولت حضور دارین چرا اقتصاد ما اینقد ضعیفه که با کوچکترین عطسه زیربالا میشه چرا همه کس میتونن نرخ ارز رو تغییر بدن الادولت !!!!!!??????
عده‌ای در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند
نرخ ارز به دلیل افزایش نقدینگی است و اقتصاد دستوری نیست،
استقراض غیر مستقیم دولت شما از طریق بانک ها که نهایتا به بانک مرکزی ختم میشود باعث تورم و افزایش نرخ ارز است،
ضمنا جهت اطلاع اگر بخاطر داشته باشید قرار بود دلار را ۵۰۰۰ تومان بکنید و این دولت قبلی بود که باعث افزایش دلار شد. ؟؟!!
تابناک لطفا جهت یاد آوری چاپ کنید شاید دلار پایین بیاید.
رئیسی گفت: بعضی از کشورها به دنبال جذب دانش آموختگان برتر کشور ما هستند و باید با هم‌اندیشی جاذبه‌های حفظ نخبگان کشور را افزایش دهیم تا استعداد برتر آنها در مسیر خدمت به کشور تجلی و تبلور پیدا کند
هر وقت شما آنها را بکار گرفتید آنها نمیروند، با باید بشود و نشود و شعار کار پیش نمیرود با کردن کار انجام میشود و بس، با عرض پوزش شما بهتر است یک معاون توانا و با سواد در کلیه امور و نه صرفا مدرک دار به عنوان نخست وزیر انتخاب و انتخاب کابینه را به ایشان بسپارید البته اگر دوباره بتوانند شما را رئیس جمهور کنند این بهترین راه اصلاح امور است ،
اگرواقعيت داره وشماها مطلع هسيد چرابااون عده برخورد نميشه
کی بود کی بود من نبودم تقصیر اون بود
آقای رئیسی کل کشور دیگه الان دست شما و همفکران شما هست

دست از این حرفها که یک عده میخواهند دلار را بالا ببرند بردارید! شما برای توافق جدیت به خرج بدید قیمت ارز هم پایین می آید.
همیشه دولت ها در کل این سال‌ها عدم توانایی خود را یا به دولت قبلی یا به دشمن فرضی آحاله کرده‌اند بیچاره به مردم،
رئیس جمهور افزود: حضور در دانشگاه شریف به دلیل توجه به بیانات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مورد نخبگان و دانش پژوهان است و علاقه مند بودم در جمع دانشجویی درباره این موضوع با یکدیگر هم‌اندیشی و همفکری کنیم و معتقدم دانشگاه شریف به عنوان کانون نخبه پروری باید سهم بیشتری در این موضوعات داشته باشد.
خوب شما که این مسئله را میدانید آیا بهتر نبود وزرا خود را از این دانشگاه انتخاب میکردید تا این فارغالتحصیلان سهمیه ای را.
ئیسی گفت: بعضی از کشورها به دنبال جذب دانش آموختگان برتر کشور ما هستند و باید با هم‌اندیشی جاذبه‌های حفظ نخبگان کشور را افزایش دهیم تا استعداد برتر آنها در مسیر خدمت به کشور تجلی و تبلور پیدا کند.
جناب علم الهدا شما به داماد عزیزت بگو که از این نخبگان استفاده کند که جذب دیار کشور های پیشرفته نشوند.این افرادی که ایشان انتخاب کرده که هر کدام ادعای اداره مملکت را داشتند و الان همه با هم نمی توانند قیمت تخم مرغ را کنترل کنند که مردم حداقل اشکنه بخورند.
رئیسی آیت‌الله نیست ،همانطور که رفسنجانی هم نبود.
ملت اماده باشید دوباره رای گیری برای ریاست جمهوری ایند ودوباره ملت خام اقایان بشوند ودر صف رای معطل شوند بعد هم ؟...!...
این عده که همیشه با همه دولتها بد هستند و می خواهند با ایجاد جو ناامنی اقتصادی و بالا بردن نرخ دلار در کار آنها خدشه وارد کنند چه کسانی هستند که اینقدر قدرت دارند و هیچ دولتی هم حریف آنها نیست . نکنه همان لباس شخصی ها هستند که هیچ کس حریفشان نمیشه و آتش به اختیار هستند؟
چنین حرفی از شخصی در مقام ریاست جمهور واقعا مضحک است! چه کسانی میتوانند بازار ارز با کنترل کنند؟ عرضه کننده عمده ارز جز دولت کیست؟ کدام دستگاه جمشید بسم‌الله وارد بازار میکند؟ کدام دستگاه دستگیر شدگان قوه قضاییه را آزاد میکرد؟ جز بانک مرکزی؟ اساساً کدام دستگاه از گرانی دلار منفعت میبرد؟ جز دولت؟!
دولت قبل که ادعای عکس و دیگری دارد! و ادعا دارد که اون بهترین دولت بوده و توانسته با موفقیت بیچاره تر نماید!
حالا شما هم همین ادعا را دارید! همانطور که احمدی نزاد این ادعا را داشت و ویرانی کشور از همان زمان سرعت بیشتر گرفت و ادامه یافت!
چرا شما که می دانستی دولت قبل مقروض است و منکر آن بود دولت را تحویل گرفتی؟ و حالا برای مردم روضه می خوانی؟؟؟!!!
ملت باید ناکار آمدی کدام دولت را باور کند؟ شما، روحانی، احمدی نژاد و...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هردولتی که روی کارهست میگویدتمام ذخایرارزی کشورمادست نخورده ودرحدعالی است دولت بعدمیگویدمقروض تحویل گرفتیم حتمایکی دروغ میگویدشایدهم هردو!!
به خدا دیگه خسته شدیم از شنیدن حرف های تکراری و امید به عمل صالح در جهت رفع گرانی. دیگه همه میدانند که تورم و قیمت کالای مصرفی مردمی به دلار گره خورده و باید تولید رو ارتقاء داد و با دنیا تعامل داشت . چرا ما نمیتونیم مثل همه کشورهای دیگه مبادلات داشته باشیم با بقیه دنیا . بس کنید این دشمنی بیهوده رو و با دنیا تعامل کنید . پاکستان چندین ساله بمب اتمی داره . چیکار کرده باهاش مگه ؟ نه کسی بهش حمله کرده نه اونا به کسی حمله کردند با اینکه سالهاست بعد از تجزیه از هند با اونامشکل داره . اشتی کنید با دنیا . مردم خسته و درمانده شده اند.
تابناک حیف نیست وقت ما و خودت رو با حرفهای بی ارزش ی تلف میکنی؟؟
ص چند روزه دولت رو تحویل گرفتید وضعیت همه چیز به جز واکسن به مراتب بدتر از قبله، دلار ۳۱۰۰۰ بورس افتصاح گرانی ها کمر شکن تر از دوره روحانی ، اونوقت ریسس بانک مرکزی بجای سیاست گذاری پولی میره صرافی و راه حل رو اونجا میگرده، جناب رییسی این همه حرکات پوپولی کافی نیست! تازگیها هم خیلی از خود متشکر شده اید و از نظر مردم اطلاعی ندارید که اینقدر از خودتون تعریف میکنید. این کارها تاریخ مصرفش منقصی شده
اگرواقعيت داره وشماها مطلع هسيد چرابااون عده برخورد نميشه
چون با آقازاده هستند و یا داماد
حالا چرا اون عده ای که در تلاشند، اینقدر موفق هستند
احتمالا فارغ التحصیلان دانشگاه شریف هستند
آفرین!!!
با سلام دوست عزيز كامنت 17:55 من از شما سوال مي كنم آيا كشورهاي كه با آمريكا رابطه حسنه دارند واز مزاياي اقتصاد آن بهرمند ميباشند همه زير سلطه ومطيع سراپا گوش ونوكر آمريكا هستند ..درضمن آيا اگر كسي ساليان طولاني مرگ شما را طلب كند وعليه شما رفتار كند آيا شما خواهان زندگي خوب براي آن هستيد ويا شما نيز در صدد انتقام هستيد عزيز من شعار يك عده نان به نرخ روز كه تمام منافعشان در تحريم مي باشد را تكرار نكن
عده ای که چها ر دهه است سالوسی پیشه کردند و ریشه مردمو زدند. رییسی دوسال کار سنگین در پیش داره که دست این اشرار اقتصادی و از سفره ی مردم کوتاه کنه. دو سال سخت. جنگ با منافقین همیشه سخته.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل