بازدید 13912
۴

آخرین آمار کرونا در ایران تا شانزدهم آذر/ ۷۹ بیمار دیگر چشم از جهان فروبستند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۰۸ میلیون و ۴۱۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۲۱۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 07 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۸ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۷۸۷ دوز اول و ۴۸ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۳۶۲ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۹۸۲ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۸ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۱۳۱ دوز واکسن در ایران که ۴۷۴ هزار و ۴۹۸ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۵۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۵۸۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۳۳۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۷۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۰ هزار و ۳۵۶ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۹۷۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۲۱۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۹ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۷۴۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
وزیر بهداشت چند روز پیش به دانشگاه‌ها اعلام کرده بودند که نماز جماعت برگزار کنند! دوست عزیز فکر میکنم شما هم مثل آن همکارتان که نمی‌دانست برای کدام وزراتخانه انتخاب شده از پستی که در آن قرار گرفته ای و شرح وظایف آگاه نیستی!! شما باید به فکر بهداشت مردم باشی و به دنبال تهیه واکسن (چیزی که با آن مخالف بودی) باشی بقیه امور خود متولی دارد!!
چرا در کشور ما باید هر چیزی با آزمون وخطا پیش برود!! این آقایان حتی برای امر واضح و روشنی مثل واکسیناسیون هم دست به آزمون وخطا زدند و خواستند چرخ را دوباره اختراع کنند نتیجه شد چند صد هزار کشته روی دست مردم!!
متاسفانه در جریان این بیماری زندگی مردم بازیچه قرار گرفت!؟ بازیچه خود رای چند نفر!!
اخبار توی استان ما تعداد مبتلایان روزانه رو ۳۰- ۵۰ نفر اعلام میکنه، و همه محدودیتها رو قبلا" برداشتن و بسیار عادی انگاری میشه، رنگ کرونایی هم میگن آبی هست.
اما چطوره که طبق آمار اعلامی! روزی ۱- ۴ نفر هم تلفات اعلام می کنن
امروز یه سر به یکی از بیمارستانها قسمت کرونایی زدم . قیامت بود. از بس شلوغ بود. خیلیا هم اوضاع خوبی نداشتن
فهمیدم که آمار فوتی و مبتلا توی همین شهر کوچیک چقدر با واقعیت فاصله داره، حالا شهرهای بزرگ که هیچی.
وقتی آمار رو کم اعلام می کنن حالا به هر دلیلی، باعث شده که همه فکر کنن کرونایی در کار نیست و همین شده که میزان رعایت هم خیلی کم بشه.اومیکرون هم قافلگیرانه از راه می رسه قطعا". این یک فریب است آن هم به خاطر بازگشایی مدارس و دانشگاهها و ..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل