بازدید 7942

حلقه گمشده پرسپولیس در خط دفاعی

علی نعمتی در همین چند هفته نشان داده از توانایی‌های زیادی در خط دفاعی برخوردار است.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 07 December 2021

به گزارش تابناک به نقل از طرفداری، علی نعمتی، بازیکنی که پیش‌تر نیز مد نظر برانکو قرار گرفته بود و برانکو تلاش زیادی برای او جذب او کرد، اما علی نعمتی نتوانست پرسپولیسی شود. پس از چند فصل تاخیر، در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی و در ابتدای این فصل بالاخره علی نعمتی پرسپولیسی شد. نعمتی که این بار برای سرخپوش شدن عزم خود را جزم کرده و پیش از آغاز لیگ بیست و یکم، شخصا مبلغ رضایتنامه اش را به باشگاه پدیده پرداخت کرده بود تا پرسپولیسی شود، درنهایت یک بار دیگر شاگرد یحیی شد و پس از غیبت در چند هفته ابتدایی راه به ترکیب اصلی را پیدا کرد و خوش درخشید.

نعمتی از هفته چهارم و دیدار مقابل گل گهر در ورزشگاه آزادی فیکس شد و در این دیدار به عنوان یکی از سه مدافع پرسپولیس در سیستم جدید به میدان رفت. عملکرد شماره ۶ سرخ‌ها به اندازه‌ای قابل قبول بود که در ترکیب اصلی ماند و جانشین سیدجلال حسینی شد.

حالا طی چند هفته اخیر او همراه فرشاد فرجی زوج میانی خط دفاعی پرسپولیس در آرایش۲-۲-۴ را تشکیل داده و موفق عمل کرده اند. به هرحال پس از جدایی کنعانی زادگان، غیبت او در خط دفاعی کاملا به چشم می‌آمد و به نظر می‌رسد نعمتی به خوبی جای او را پر کرده و به قول معروف حلقه گمشده سرخ‌ها در فاز دفاعی بوده است. هرچند نعمتی هنوز تا رسیدن به کیفیت بازیسازی کنعانی زادگان در خط دفاعی فاصله دارد.

به تمام این‌ها نباید نقش تاثیر گذار و غیر قابل انکار کامیابی نیا را نیز اضافه کرد که با اضافه شدن به ترکیب پرسپولیس، حمایت خوبی از خط دفاعی داشته و باعث شده پرسپولیس موفق شود در بازی‌های اخیر کلین شیت کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل