بازدید 6546
۲

دستکاری باسکول و کم فروشی در یک کارخانه

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: برای یک واحد تولیدی در قزوین به دلیل دستکاری در باسکول و کم فروشی پرونده تعزیراتی تشکیل شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 07 December 2021

هوشنگ محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تخلف این واحد تولیدی شیر و مرغ مادر در جریان گشت های سیار تعزیرات مشاهده و محرز شد.

این مسوول همچنین یادآور شد: همچنین در جریان گشت های تعزیراتی برای نظارت بر بازار در آستانه شب یلدا، برای پنج واحد صنفی متخلف عرضه کننده کالاهای اساسی و پرمصرف که تخلف آنها محرز شده بود، پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: تخلف این واحدها شامل گران فروشی، عدم قیمت گذاری و عدم صدور فاکتور معتبر بود.

محمدی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، ادامه داد متخلفینی که به مناسبت شب یلدا اقدام به اختلال در بازار می کنند با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودرو نیز که طی هفته جاری اقدام به قاچاق البسه کرده بود،با بیش از ۵۰۰ ثوب انواع البسه در آزادراه قزوین –زنجان کشف شد و عامل آن پس از احراز تخلف به ضبط کالای مکشوفه به پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
چرا به صراحت اسم واحد تولیدی را بیان نمی کنید ؟ معلوم نیست این واحد تولیدی چند زمان مدیدی است که از جیب مردم می دزدیه .

فقط در ایران است که اسامی اعلام نمی شود و اگر هم اعلام می شود به صورت : "م ن س ...."
قوه قضائیه محترم خواهشن با این افراد طوری برخورد کنید که محاکمه آنان باعث عبرت همه بشه و دیگه کسی به خودش اجازه کم فروشی و گران‌فروشی نده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست