بازدید 4598

افزایش ۷۰ درصدی میزان ابتلا به کرونا در آمریکا

براساس جدیدترین آمار منتشر شده در میانگین هفت روز گذشته، موارد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آمریکا، حدود هفتاد درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷ 06 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا، آمار جدیدی از میزان ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در این کشور منتشر کرد.

براساس جدیدترین آمار منتشر شده، در میانگین هفت روز گذشته، موارد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آمریکا، حدود هفتاد درصد افزایش یافته و به میانگین یکصد و بیست و یک هزار و چهارصد و سی و هفت مورد جدید ابتلا به کرونا در هر روز رسیده است.

موارد فوتی ثبت شده در آمریکا در بازه زمانی هفت روز اخیر به شدت صعودی بوده و با افزایش یکصد و بیست و پنج درصدی همراه بوده بطوریکه به میانگین یک هزار و ششصد و پنجاه و دو فوتی در روز رسیده است.

این در حالی است که برنامه واکسیناسیون کرونا نیز در آمریکا ادامه دارد. براساس اعلام مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا، تاکنون پنجاه و نه ممیز نه دهم درصد از جامعه آمریکا درمقابل بیماری کووید ۱۹ کاملاً​ واکسینه شده و هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

از سوی دیگر؛ به گفته رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا، موارد ابتلا به سویه اومیکرون کووید ۱۹ دستکم در ۱۵ ایالت آمریکا از جمله واشنگتن و نیویورک مشاهده شده است.

دکتر راشل والنسکی در گفتگو با شبکه تلویزیونی‌ ای بی سی گفت: اطلاع یافته ایم که چند ده نفر در آمریکا به این سویه مبتلا شده اند. آن‌ها را از نزدیک زیر نظر داریم. هر روز موارد جدید احتمالی گزارش می‌شود و آمار افزایشی است.
این مقام بهداشتی آمریکا با این حال اعلام کرد، سویه دلتا همچنان در آمریکا سویه غالب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار