بازدید 7790
۱

العامری: تصمیم دادگاه فدرال را می‌پذیریم

رئیس ائتلاف الفتح عراق گفت که ائتلاف به تصمیم دادگاه فدرال در رابطه با درخواست برای ابطال نتایج انتخابات پارلمانی پایبند خواهد بود، حتی اگر ائتلاف در معرض «ظلم و بی‌عدالتی» قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ 05 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق گفت که شواهد، اسناد و گزارش شرکت آلمانی در تأیید دستکاری در نتایج انتخابات پارلمانی را به دادگاه عالی فدرال ارائه کرده‌ایم و امیدواریم که تصمیم دادگاه به نفع ما باشد.

وی افزود: ما حافظ یک کشور هستیم و کشور می‌خواهیم و به قانون و تصمیمی که از سوی دادگاه فدرال صادر خواهد شد، پایبند خواهیم بود و حتی اگر در آن مورد بی عدالتی قرار بگیریم، تصمیمات دادگاه را خواهیم پذیرفت.

صبح امروز (یکشنبه) دادگاه فدرال که بالاترین مرجع قضایی کشور عراق است، سیزدهم ماه جاری را به عنوان تاریخ رسیدگی به درخواست ریاست ائتلاف الفتح برای ابطال نتایج انتخابات عراق تعیین کرد.

رئیس ائتلاف الفتح معتقد است که کمیسیون انتخابات عراق در روند رای گیری در انتخابات زودهنگام پارلمانی که در دهم اکتبر (اکتبر) برگزار شد، تخلفاتی انجام داده است.

وی روز شنبه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در بغداد، «لغو نتایج» را به عنوان راه حلی برای حل بحران ایجاد شده پیشنهاد کرد.

العامری در ادامه گفت که انتخابات پارلمانی «در فضایی که ما آرزوی آن را داشتیم برگزار نشد و کمیسیون انتخابات مرتکب تخلفات قانونی و فنی بزرگ شد».
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
اول بحران ایجاد کرد، بعد برای حلش راه حل پیشنهاد داد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان