بازدید 9939
۲

روایت روز‌های کرونایی کادر درمان در سریال اپیدمی

مجموعه تلویزیونی «اپیدمی» به تهیه کنندگی سعید کمانی با محوریت شیوع کرونا در ایران تولید شده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 05 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید کمانی تهیه کننده درباره سریال اپیدمی گفت: سریال اپیدمی در سه فصل ساخته می شود که هر فصل ۱۰ قسمت است. هر فصل کارگردان جداگانه‌ای دارد و هرکدام از آن‌ها جوانان مستعدی هستند که در جشنواره‌ها جایزه گرفتند. فصل اول را سید سجاد حسینی، فصل دوم محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده کارگردانی می‌کند.

کمانی بیان کرد: قصه سریال اپیدمی به زندگی کادر درمان برمی گردد. در این سریال قصه کریم سواری یکی از مدافعان سلامت روایت می‌شود، قرار بود این نقش را علی سلیمانی بازی کند، بیشتر صحبت‌ها را انجام دادیم، تست گریم انجام داد اما متاسفانه درگیر بیماری کرونا شد و این هنرمند دوست داشتنی را از دست دادیم.

وی افزود: برای جایگزین این نقش اصغر نقی زاده انتخاب شد. علاوه بر قصه کریم سواری ما در سریال اپیدمی قصه دکتر جهان با بازی مهدی فخیم زاده، قصه آفاق با بازی فریبا متخصص و قصه فرمانده پایگاه سلامت با بازی قصابیان را در سریال روایت کردیم.

تهیه کننده سریال دخترگمشده عنوان کرد: در فصل دوم بازیگران جدیدی اضافه می‌شوند و قصه زندگی آن‌ها روایت خواهد شد.

وی درباره حضور مهدی فخیم زاده در این سریال گفت: آقای فخیم زاده فیلمنامه را خواند و قصه را دوست داشت چراکه تاکنون نقش دکتر بازی نکرده بود و علاقمند بود این نقش را تجربه کند. نکته‌هایی داشتند که قرار شد اصلاح کنیم تا در سریال حضور پیدا کنند.

وی افزود: ما در سکانس‌هایی باید حضور مردم در روز‌هایی ابتدایی کرونا را روایت کنیم. به همین خاطر بیش از ۱۰ هزار هنرور در۳۰ قسمت سریال اپیدمی حضور دارند.

این تهیه کننده توضیح داد: هدف ما نشان دادن فعالیت کادر درمان در روز‌های ابتدایی شیوع کروناست، با شرایط سختی که وجود داشت در بیمارستان صحرایی حاشیه شهر حضور پیدا کردند تا اپیدمی کرونا ادامه پیدا نکند.

کمانی خاطر نشان کرد: تصویربرداری فصل اول سریال به پایان رسیده و در مرحله تدوین و صداگذاری هستم. این روز‌ها فصل دوم در حال تصویربرداری است.

عوامل این سریال عبارت اند از: نویسندگان:امیر محمدعبدی، مهدی فنایان، سید سجاد حسینی، تدوین: حسن صدخسروی، مدیر تصویربرداری:فرهاد محمودی، مدیرصدابرداری: احمد اردلان، طراح صحنه و لباس: محمدجعفر شاهی، مدیر تولید: عباس دقاقی، طراح گریم:ثمربرازنده، طراح لباس:نیازحمیدی، موسیقی:رضا خسروی، ویژوال: محسن صد خسروی، مدیر برنامه ریزی: مجتبی خادم زاده، مدیر تدارکات: شهرام شفیعی، جانشین تهیه: حامد مختاری، عکاس: امیر خدامی با همکاری بهداری نیروی دریایی سپاه.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
فکری به حال تبدیل وضعیت پرستاران طرحی که در تمام این ایام در خدمت جامعه بودند کنید.
حتی ایثارگران هم تبدیل وضعیت نشدند...
کاش تو این فیلم بگین همه نیروها و پرستاران طرحی جوانی که از همه چیز گذشتن و بیشترین ساعت کاری برای اونها بود چطور جنگیدن و میجنگن وتبدیل وضعیت اونها بدون ازمون حقشون هست ازمون همه کادر درمان چه با سهمیه چه بدون سهمیه کرونا بود و هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل