بازدید 5939

رئال، سوسیه‌داد را هم زد؛ فاصله با بارسا ۱۶امتیاز!

رئال مادرید با این نتیجه و با استفاده از ناکامی رقبایش در هفته شانزدهم با ۳۹ امتیاز و هشت امتیاز اختلاف نسبت به سویا صدرنشین لالیگا ماند و رئال سوسیه‌داد با ۲۹ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت
کد خبر: ۱۰۹۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 05 December 2021

فاصله رئال مادريد با بارسلونا به ۱۶ امتیاز رسید!

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید در حساس‌ترین دیدار هفته شانزدهم لالیگا بامداد یکشنبه میزبان رئال سوسیه‌داد بود. این دیدار با پیروزی دو بر صفر شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

در این دیدار که با درخشش لوکا یوویچ همراه بود، ابتدا وینیسیوس جونیور روی حرکت ترکیبی و زیبا با یوویچ توانست گل نخست بازی را در دقیقه ۴۷ به ثمر برساند. رئالی‌ها در ادامه و در دقیقه ۵۷ روی ضربه کرنر توسط یوویچ به گل دوم رسیدند تا صاحب یک پیروزی با ارزش مقابل یکی از رقبایشان در بالای جدول برسند.

رئال، سوسیه‌داد را هم زد؛ فاصله با بارسا ۱۶امتیاز!

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور (۴۷'): وینیسیوس در عرض زمین حرکت کرد و درون محوطه توپ را به لوکا یوویچ رساند. یوویچ با کنترل توپ و یک پاس عالی وینیسیوس را در مقابل دروازه قرار داد تا ستاره برزیلی با یک شوت دقیق دروازه را باز کند.

رئال سوسیداد 0-2 رئال مادرید؛ لوکا یوویچ (۵۷'): پس ارسال کرنر از سمت راست، توپ با ضربه سر کاسمیرو به طرف دروازه رمیرو حرکت کرد و یوویچ در میانه راه با ضربه سر شیرجه ای خود توپ رو به تور دروازه رساند.

 

رئال مادرید با این نتیجه و با استفاده از ناکامی رقبایش در هفته شانزدهم با ۳۹ امتیاز و هشت امتیاز اختلاف نسبت به سویا صدرنشین لالیگا ماند و رئال سوسیه‌داد با ۲۹ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت. رئال مادرید در این فصل لالیگا بارها فرصت فاصله‌گرفتن از رقبایش را پیدا کرده بود اما هر بار این فرصت را از دست می‌داد اما این بار توانست از این فرصت استفاده کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار