بازدید 9291

سفر رسمی رئیس پلیس آگاهی ناجا به پاکستان

سردار «محمد قنبری» رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای گفت وگو با مسوولان پاکستانی پیرامون همکاری های دوجانبه در حوزه پلیس، روز یکشنبه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۹ 05 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رئیس و اعضای هیات ایرانی صبح امروز به وقت محلی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی اسلام‌آباد مورد استقبال «سمیع الرحمان جامی» افسر رابط پلیس مهاجرت پاکستان در ایران، «محمد سرخابی» معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران و سرهنگ «امید سروری» افسر رابط مبارزه با موادمخدر ایران در پاکستان قرار گرفتند.

در طول این سفر، سردار قنبری قرار است با وزیر کشور پاکستان یا قائم مقام وزارت کشور، مدیرکل آژانس تحقیقات فدرال (FIA) و برخی از مسوولان حوزه امنیت عمومی و پلیس آگاهی دیدار کند.

بازدید از برخی از مراکز پلیس و مبارزه با جرائم سایبری، سفر به شهر «لاهور» و دیدار با مدیران منطقه‌ای آژانس تحقیقات فدرال پاکستان نیز از دیگر برنامه های سفر هیات پلیس آگاهی ناجا به این کشور همسایه به شمار می رود.

سفر رسمی رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به پاکستان بنابر دعوت مدیرکل آژانس تحقیقات فدرال این کشور انجام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار