بازدید 16331

اعلام عزای‌عمومی در لرستان درپی‌درگذشت آیت‌الله‌صادقی

نماینده، ولی فقیه و استاندار لرستان در پی درگذشت آیت‌الله صادقی از روحانیون مبارز انقلابی، در استان لرستان سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ 03 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده، ولی فقیه در استان لرستان و فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پی درگذشت آیت‌الله عباسعلی صادقی، از روحانیون مبارز انقلابی با تاکید بر لزوم برگزاری شایسته مراسم تشییع و مجالس گرامیداشت آن عالم ربانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

در پیام مشترک نماینده، ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی و دانشمند گرانمایه حضرت آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی صادقی (ره) که عمر گرانبهای خویش را صرف تربیت شاگردان فاضل و متعهد در حوزه‌های علمیه نمودند و با حضور در عرصه‌های مختلف خصوصاً در کنار رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل؛ دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حقوق مردم سپری نمودند؛ موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

اینجانبان با توجه به نقش و جایگاه برجسته علمی؛ معنوی؛ اخلاقی؛ و مردمی این عالم فرهیخته ضمن تسلیت ارتحال ایشان به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ٬ حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت استان لرستان، شاگردان و مردم شریف استان و بیت مکرم آن عزیز سعید روز‌های جمعه، شنبه و یک‌شنبه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ آذر ماه به مدت سه روز عزای عمومی در استان لرستان اعلام می‌نماییم.

از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با صالحان را برای آن‌ها عالم مجاهد و وارسته مسئلت داریم.»

مدیر حوزه علمیه استان لرستان نیز در پی در گذشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله صادقی (ره) پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

«اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسد‌ها شیء

رحلت عالم ربانی، فقیه صمدانی و مجاهد نستوه آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی صادقی همه مردم متدین استان لرستان و شیفتگان نظام و انقلاب اسلامی را متالم و متأثر نمود و غبارغم را بر چهره حوزه علمیه استان لرستان نشاند.

خدمات ارزشمند هفت دهه این مجاهد انقلابی در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اخلاقی، سیاسی و تربیت طلاب، شاگردان، مسئولیت مدرسه علمیه کمالیه، احداث مدرسه علمیه صادقیه در اذهان مردم شریف استان لرستان به یاد ماندنی و فراموش نشدنی است

فقدان این عالم وارسته را محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، آحاد مردم استان لرستان و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده واز خداوند منان برایشان علو درجات را خواستارم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل