بازدید 27104

قیمت لیر ترکیه چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰

لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۱۰ آذر با رسیدن به دو هزار و ۱۸۰ تومان کمترین نرخ خود در طول سال ۱۴۰۰ را به یادگار گذاشت، اما به قول جواد خیابانی این عدد را باید با مداد بنویسیم تا اگر در ادامه روز اتفاقات دیگری رخ داد، تغییر جدول کار سختی نباشد
کد خبر: ۱۰۹۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 01 December 2021
 
 به گزارش تابناک به نقل از فرارو، قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در نیمه اول معاملات بازار آزاد یکبار دیگر ریزش کرد و با رسیدن به دو هزار و ۱۸۰ تومان، رکورد جدیدی را به‌عنوان کف قیمت سال از خود به جا گذاشت.

 قیمت لیر از صبح تا ظهر نسبت به روز گذشته ۴۰ تومان کاهش پیدا کرده و در مقایسه با چهارشنبه هفته قبل ۲۱۰ ارزان شد. قیمت لیر ترکیه در حال حاضر نسبت به سقف قیمت سال ۱۴۰۰، هزار و ۴۵ تومان عقب نشسته و ۸۰ تومان از کف قیمت سال فاصله گرفته است.

دلار تا ظهر به ۲۹ هزار و ۲۷۰ تومان رسیده که ۱۰۰ تومان بالاتر از نرخ پایانی دلار بازار آزاد در روز گذشته است. درهم که معمولا با گام‌های پنج تومان، پنج تومان نوسان دارد، امروز با رشد ۳۰ تومانی روبرو است.

قیمت لیر ترکیه در هفت روز گذشته

چهارشنبه ۳ آذر پنجشنبه ۴ آذر شنبه ۶ آذر یکشنبه ۷ آذر دوشنبه ۸ آذر سه‌شنبه ۹ آذر چهارشنبه ۱۰ آذر
دو هزار و ۳۹۰ تومان دو هزار و ۴۳۰ تومان دو هزار و ۳۴۵ تومان دو هزار و ۳۷۵ تومان دو هزار و ۳۳۵ تومان دو هزار و ۲۹۰ تومان دو هزار و ۱۸۰ تومان

قیمت لیر چهارشنبه ۳ آذر دو هزار و ۳۹۰ تومان بالا بود و یک روز بعد (پنجشنبه ۴ آذر) به دو هزار و ۴۳۰ تومان رسید. لیر شنبه ۶ آذر به دو هزار و ۳۴۵ تومان رسید.

روز یکشنبه ۷ آذر، در بازار آزاد لیر ترکیه را دو هزار و ۳۷۵ تومان خرید و فروش کردند. قیمت لیر دوشنبه ۸ آذر تا دو هزار و ۲۹۰ تومان عقب رفت و دیروز سه‌شنبه روی جایگاه دو هزار و ۲۲۰ تومان ایستاد. امروز چهارشنبه ۱۰ آذر قیمت لیر تابلوی صرافی‌ها تا ساعت ۱۲ ظهر قیمت لیر را دو هزار و ۱۸۰ تومان نمایش می‌دهد.

لیر معاملات رسمی امسال در بازار آزاد ارز را با نرخ سه هزار و ۳۵ تومان آغاز کرد و امروز چهارشنبه ۱۰ آذر با رسیدن به دو هزار و ۱۸۰ تومان کمترین نرخ خود در طول سال ۱۴۰۰ را به یادگار گذاشت، اما به قول جواد خیابانی باید این عدد را با مداد بنویسیم که اگر تا آخر شب اتفاقات دیگری رخ داد، تغییر جدول کار سختی نباشد.

قیمت لیر ترکیه در سال ۱۴۰۰

قیمت ابتدای سال قیمت فعلی سقف قیمت کف قیمت رسمی
سه هزار و ۳۵ تومان دو هزار و ۱۸۰ تومان سه هزار و ۳۸۰ تومان دو هزار و ۲۵۵ تومان
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
عزیزم فکر نان کن که خربزه آبه !
پنج سال پیش همین موقع لیر ترکیه 1282 تومان بود !
این ریال ما هر کجا پا گذاشت باعث نحصی شد
در عوض امنیت دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
نه. اینو میذارن که که بگن فقط ما نیستیم. میگردن هرچی بدبختی توو دنیا هست رو برای ما بزرگ نمایی میکنن . کلا توی بدترین ها ما اول هستیم
خوبه سرمایه گذاری کنم .لیر ترکیه میگم .
سال1354 هرلیر 4 ریال ایران بود. تابستان 1979ظاهرا درحکومت اجویت هردلار بنظر به یک میلیون لیررسید. وحالا خوب است که هرلیر کمی بالای دوهزارتومان ماست.
پول ما ارزشش کمتر از ترکیه است برید فکر پول خودتان باشید هرروز بی ارزش تر میشود
۱۶:۲۶ ناشناس:
امنیت از سر امثال تو زیادیه. شماها واقعا اکسیژن حروم کن هستین. حیف امنیتی که داریم برای آدمهای بی ارزشی مثل تو.
مال ما که روزی هزار تومان نوسان داره.چرا خدمونو دست کم گرفتیم؟
مودب باشید و استدلال داشته باشید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر