بازدید 23205

تجلیل از مدال‌آوران کشتی ایران در بانک دی با دعوت دکتر همت الله حسین زاده

کد خبر: ۱۰۹۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸ 30 November 2021

بانک دی به دعوت دکتر همت الله حسین زاده عضو هیات عامل و معاون بانکی و بازاریابی این بانک، در مراسمی از قهرمانان جهانی و المپیکی کشتی ایران تجلیل کرد.

به گزارش تابناک؛ در مراسمی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد بانک، گروه مالی دی و علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در ساختمان مرکزی بانک دی برگزار شد، از محمدرضا گرایی، دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان و المپیک و امیرحسین زارع، دارنده مدال طلای سنگین وزن جهان قدردانی شد.

تجلیل از مدال‌آوران کشتی ایران در بانک دی با دعوت دکتر همت الله حسین زاده

دکتر حسین‌زاده که خود از ملی‌پوشان کشتی آزاد ایران در دهه ۷۰ و قهرمان عنوان‌دار کشتی پهلوانی ایران در پنج دوره این مسابقات بوده‌است، در این نشست باشکوه ضمن قدردانی از دلاورمردان کشتی ایران در دو آوردگاه اخیر، بر اهمیت درخشش ورزش اول کشور در میادین بزرگ بین المللی و دشواری کسب این افتخارات توسط ستاره‌های کشتی ایران تاکید کرد و گوشه‌ای از زحمات سنگین کشتی‌گیران حرفه‌ای در دوران آماده‌سازی برای رسیدن به فرم ایده‌آل جهانی را ذکر کرد.

همت الله حسین زاده در ادامه سخنان خود به اهدای مدال از سوی این دو قهرمان برجسته ایران به پیشگاه شهدای گمنام و آستان مقدس امام رضا ع اشاره کرد و این حرکت ارزنده ورزشکاران نمونه ایران را زیبنده تجلیل ویژه دانست.

تجلیل از مدال‌آوران کشتی ایران در بانک دی با دعوت دکتر همت الله حسین زاده

در این نشست برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از تلاش‌های قهرمانان ملی برای افتخار‌آفرینی و اهتزاز پرچم ایران در سطح بین‌المللی گفت: کشتی، ورزش قهرمانی و پهلوانی است و کشتی‌گیران با روحیه جوانمردی در خاطر مردم کشور همیشه ماندگار هستند.
وی افزود: با توجه به تاثیرگذاری افتخارآفرینی تیم‌های ملی در روحیه و نشاط جمعی مردم، یکی از رسالت‌های اجتماعی بانک دی توجه به قهرمانان ورزشی کشور است تا گوشه‌ای هر چند کوچک از سختی‌های این عزیزان جبران شود.
کریمی با اشاره به این‌که بانک دی متعلق به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، اقدام ارزشمند قهرمانان ملی کشتی در اعطای مدال‌های قهرمانی مسابقات جهانی را به شهید گمنام مدفون در محل اردوی تیم‌های ملی کشتی و موزه آستان قدس رضوی شایسته تقدیر دانست و گفت: زمانی که این پهلوانان نتیجه و دستاورد تلاش‌های بی‌وقفه‌شان را به پیشگاه امام رضا(ع) و شهدا تقدیم می‌کنند، ضمن ادای احترام به ارزش‌ها، مسئولیت بزرگی را برای همه مردم ایجاد می‌کنند و یادآور می‌شوند که ارزش‌ها و ادای دین به شهدا را نباید از یاد برد.

تجلیل از مدال‌آوران کشتی ایران در بانک دی با دعوت دکتر همت الله حسین زاده


غلامرضا خلیل ارجمندی، رئیس هیئت‌مدیره بانک دی نیز در این نشست با اشاره به این‌که افتخارآفرینی مقتدرانه غیورمردان تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جهانی نروژ موجب شور و شعف مردم و تجلی غرور ملی شد، گفت: قهرمانان تیم ملی کشتی علاوه بر این‌که با به اهتزاز درآوردن پرچم کشور، آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند، عشق میهنی و حس وطن دوستی را در جامعه تقویت کردند.
در این مراسم علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ورزش کشتی بیشترین سهم را در کسب مدال‌های جهانی را به خود اختصاص داده است، گفت: با این وجود سهم کشتی و کشتی گیران از بودجه کشور کمترین سهم است و برای حفظ روند قهرمانی باید توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود.
گفتنی است بانک دی در راستای ایفای نقش درحوزه مسئولیت اجتماعی در سالیان اخیر با حمایت مالی از رشته های مختلف ورزشی از جمله والیبال، تنیس روی میز و اسکی سهم مهمی در ارتقای ورزش ملی داشته است.

در برگزاری این مراسم عباس اکبرنژاد رئیس حراست فدراسیون کشتی ایران نیز نقش بسزایی ایفا کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس