بازدید 5157
۱

تشدید آلودگی هوای سه کلانشهر

کد خبر: ۱۰۹۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 30 November 2021

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید آلودگی هوای سه کلانشهر تا پیش از ظهر پنجشنبه (۱۱ آذرماه) هشدار داد و بر ضرورت خودداری از تردد غیرضروری تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: از صبح پنج‌شنبه تا پیش از ظهر پنج‌شنبه (۱۱ آذرماه) انباشت و افزایش غلظت آلاینده‌ها همراه با کاهش کیفیت هوا برای شهرهای تهران، اصفهان، مشهد پیش‌بینی می‌شود.

بر اثر حاکمیت این شرایط جوی افزایش محسوس شاخص کیفیت هوا توام با رشد پتانسیل غلظت آلاینده‌ها تا شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی در صورت عدم رعایت و کنترل منابع آلاینده و احتمال برقراری شرایط بسیار ناسالم به ویژه در مناطق پر تردد و صنعتی دور از انتظار نیست و سازمان هواشناسی نسبت به مدیریت جهت کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، تاکید بر عدم تردد برای تمام گروه‌های سنی و جلوگیری از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز توصیه می‌کند

به گزارش ایسنا، در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نیروگاه حرارتی شازند اراک از امروز سوزاندن مازوت رو شروع کرده و موجب آلودگی شدید هوای اراک خواهد شد،
اضافه کنید آلودگی پالایشگاه و پتروشیمی شازند که همگی به دلیل جهت غالب وزش باد، دود آنها فقط به سمت اراک میرود.
خواهش میکنیم از مسوولان پیگیری کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی