بازدید 6295

معرفی 7 مورد از هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی

کد خبر: ۱۰۹۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 28 November 2021

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تقدیر از مشتریان قدیمی و جذب مخاطبین جدید، به آن‌ها هدیه تبلیغاتی می‌دهند. با اینکار علاوه‌بر گسترش نام برند و شناساندن آن به اشخاص جدید، موجب خرسندی و رضایت مشتریان از سازمان هم می‌شوند. در این مدل از کمپین‌های بازاریابی، هدایا به صورت عمده خریداری شده و پایین بودن قیمت مدنظر قرار می‌گیرد. زیرا بودجه محدود و مشخص بوده و تعداد مخاطبین هم بسیار است.

 شاید گمان کنید که استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت، برند را به درستی معرفی نکرده و تاثیر مثبتی روی مخاطب نمی‌گذارد. اما باید به شما بگوییم که زمان آن رسیده که این تفکر را کنار گذاشته و خرید هدیه تبلیغاتی تنها قیمت را ملاک قرار ندهید. در دنیای شلوغ و بازار رقابتی امروز، که مخاطب در بمباران تبلیغات قرار می‌گیرد شما باید برای دیده شدن کسب‌و‌کار خود از روش‌های نوین و جذابی استفاده کنید. پس حتی اگر بودجه محدودی دارید با انتخاب هدایای تبلیغاتی ارزان، برند خود را به مشتری معرفی کنید. در غیر اینصورت و با تبلیغ نکردن کمپانی، محصولات و خدماتی که عرضه می‌کنید مشتری و درآمد خود را از دست خواهید داد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید، زیرا قصد داریم به معرفی 7 مورد از هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی بپردازیم.

معرفی 7 مورد از هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی

بررسی لیست مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی ارزان تهران

هدایای تبلیغاتی ارزان و پایین بودن قیمت آن‌ها به معنای بی‌کیفیت بودن محصولات نیست. منظور از انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، مقرون‌به‌صرفه بودن و در کنار ویژگی کاربردی بودن آن است. به عبارتی برای انتقال پیام برند به مشتری و تاثیر‌گذاری بهتر و بیشتر روی ایشان، نیازی به خرید هدیه تبلیغاتی لوکس و گران نیست. هدیه فقط باید مشتری را تحت تاثیر قرار داده و اعتماد او را به برند شما جلب کند. این هدیه ارزان باید به گونه‌ای انتخاب شود که برای مشتری سودمند بوده و نیاز‌های او را در استفاده روزمره برطرف کند. در چنین شرایطی است که شرکت با خرید هدیه‌ای ارزان و کاربردی، برند خود را به بهترین شکل معرفی کرده و در ذهن مشتری ثبت و ماندگار می‌شود.

شما می‌توانید این هدایا را با قیمتی بسیار کم در تعداد بالا خریداری کرده و به افراد بیشتری هدیه بدهید. هدایای تبلیغاتی ارزان به نسبت هدایای لوکس، از تنوع بهتر و بیشتری برخوردار بوده و در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی یافت می‌شوند. در ادامه قصد داریم به معرفی لیست مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی ارزان تهران بپردازیم.

1.       ماگ و لیوان تبلیغاتی؛ انتخابی کلاسیک اما پرطرفدار!

شاید گمان کنید که برای انتقال پیام برند به مشتری و تبلیغ به بهترین شکل ممکن، باید به سراغ هدایای کاربردی گران‌قیمتی چون پاوربانک تبلیغاتی بروید. پاوربانک برای زمانیکه بودجه هنگفتی را برای تبلیغات کنار گذاشته و با مخاطبین محدودی سروکار دارید گزینه مناسبی است. اما اگر سرمایه کم و مخاطبین بسیاری دارید، باید به سراغ انتخاب‌هایی چون ماگ و لیوان تبلیغاتی بروید.

ماگ و لیوان از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و کاربردی است؛ زیرا هر شخصی برای نوشیدن به طور روزانه از این وسایل استفاده خواهد کرد. پس اگر می‌خواهید با هزینه‌ای بسیار کم، برند خود را به طور مداوم به مخاطب یادآوری کنید خرید ماگ و لیوان تبلیغاتی را در برنامه خود بگذارید.

2.       خودکار تبلیغاتی؛ پرمصرف‌ترین هدیه تبلیغاتی در دنیا

نمی‌توان خودکار را در دسته هدایای تبلیغاتی خلاقانه چون ست رومیزی چوبی و تقویم رومیزی پلگسی قرار داد. با این حال نمی‌توان منکر تاثیر این هدیه، در کمپین‌های بازاریابی گسترده شد. گفتیم که برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب، باید خود را به جای مخاطب گذاشته و وسیله‌ای را انتخاب کنید که نیازی از وی را رفع کند. تمامی اشخاص از دانش‌آموزان گرفته تا کارمندان و افراد خانه‌دار، به وسیله‌ای برای نوشتن برنامه و ثبت رویداد‌های روزانه نیاز دارند. با سفارش خودکار تبلیغاتی بدنه پلاستیکی، شما این فرصت را خواهید داشت که با هزینه‌ای بسیار کم، آگهی خود را به گوش افراد بسیاری برسانید.

معرفی 7 مورد از هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی

3.       جاکلیدی تبلیغاتی؛ ارزان‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم شخصی

یکی از هدایایی که مخاطب در هر مکان و هر زمان به طور روزانه از آن استفاده می‌کند، جاکلیدی تبلیغاتی است. این آیتم ارزان و کاربردی، برای پیدا کردن راحت و سریع کلید در لوازم شخصی استفاده می‌شود. جاکلیدی تبلیغاتی فضای بسیار مناسبی برای آگهی و تبلیغات برند شما داشته و از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

4.       دفتر یادداشت تبلیغاتی؛ مناسب‌ترین نمونه از هدایای تبلیغاتی ارزان!

یکی از ابزار‌های بسیار مهم در زندگی روزمره که همیشه، در لیست محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی ارزان دفتر یادداشت است. هر شخصی در جلسات، همایش‌ها، محیط‌های آموزشی و حتی در امور خانه نیاز به نت‌برداری دارد. به همین دلیل است که چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی در سایز‌ها و اندازه‌های مختلف، از بهترین گزینه‌ها برای هدایای تبلیغاتی ارزان است.

5.       ساک دستی تبلیغاتی؛ مناسب‌ترین گزینه برای بودجه شما

یکی از هدایای بسیار محبوب برای بازاریابی که اغلب اوقات از آن در، نمایشگاه‌ها و سمینار‌های مختلف استفاده می‌شود ساک دستی است. شما می‌توانید برگه‌های تبلیغاتی خود را در داخل این ساک‌های دستی قرار داده تا افراد در زمانی دیگر به آن‌ها نگاه کنند. فراموش نکنید که تاثیر یک ساک دستی تبلیغاتی ساخته شده از پارچه یا کاغذ، بسیار بیشتر از یک بروشور تبلیغاتی است. ساک دستی تبلیغاتی با قابلیت استفاده مجدد، مانند یک بیلبورد کوچک و متحرک عمل کرده و پیام برند شما را به افراد بیشتری می‌رساند.

معرفی 7 مورد از هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی

6.       تقویم رومیزی؛ رزرو تبلیغات برای 365 روز سال!

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های انتخاب تقویم رومیزی علاوه‌بر قیمت مناسب، استفاده از آن برای 365 روز سال است. یک سال استفاده مداوم و روزانه از تقویم باعث می‌شود، شعار، پیام و مشخصات برند برای همیشه در ذهن مخاطب ماندگار شود. نباید فراموش کرد که تمامی مشاورین یک شرکت تبلیغاتی، به دنبال آگهی با کمترین قیمت و بیشترین بازخورد هستند. قیمت تمام شده یک تقویم رومیزی بسیار کمتر از سایر هدایای تبلیغاتی بوده و به دلیل کاربردی که دارد تمامی افراد برای 365 روز سال به آن نیاز خواهند داشت. به عبارتی شرکت با یکبار هزینه برای سفارش و خرید تقویم، برای یک سال در جلوی چشمان مشتری تبلیغ خواهد کرد.

7.       آفتابگیر تبلیغاتی؛ هدیه‌ای مناسب برای مالکین خودرو

زمانی خیال شما از بابت تاثیر مثبت هدایای تبلیغاتی آسوده خواهد بود که از کاربردی بودن آن اطمینان حاصل کنید. به خاطر بسپارید هدیه‌ای که مخاطب نتواند از آن استفاده کند، هیچ تاثیری روی رشد و پیشرفت تجارت شما نخواهد داشت. پس به سراغ هدایای کاربردی بروید که به طور مداوم توسط مخاطب استفاده شده و نام برند شما را به او یادآوری می‌کند. می‌توانید به سراغ هدایای تبلیغاتی ارزان و خاصی مربوط به خودرو بروید. آفتابگیر تبلیغاتی یکی از این هدایای خاص و کاربردی است که برای جلوگیری از نفوذ اشعه خورشید، به داخل ماشین به کار می‌رود.

تبلیغات خلاقانه و کارساز با انتخاب هدایای تبلیغاتی ارزان

در این مقاله لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان را به شما معرفی کردیم. البته نباید این نکته را فراموش کنید که صرفا ارزان بودن یک کالا، نمی‌تواند دلیل مناسبی برای انتخاب آن به عنوان هدیه تبلیغاتی باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم، برای سفارش هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی به فروشگاه معتبر و شناخته‌شده توکاگیفت مراجعه کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت توکا گیفت علاوه‌بر خرید انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، گزینه‌های خلاقانه‌تری را نیز پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش هدایای تبلیغاتی، از طریق شماره 02188395093 با توکاگیفت در ارتباط باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی