بازدید 4721

تلاش اسرائیل برای بهبود روابط با دولت بایدن

روز چهارشنبه کمیته برنامه ریزی و توسعه وابسته به شهرداری قدس، طرح شهرک سازی در فرودگاه متروکه قلندیا را تصویب کرد. دولت رژیم صهیونیستی در تلاش برای بهبود روابط با دولت بایدن، به آمریکا اطمینان خاطر داد که با طرح توسعه شهرک سازی در عطاروت واقع در شرق قدس که کمیته برنامه ریزی و توسعه قدس آن را تصویب کرده، موافقت نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 26 November 2021

به گزارش تابناک، به نقل از وبسایت واللا، مسوولان صهیونیستی در تلاش برای فرونشاندن تنش ها با آمریکا به کاخ سفید اطلاع دادند که طرح ساخت شهرک جدید در زمین فرودگاه متروکه عطاروت در ایست بازرسی قلندیا واقع در شرق قدس به تاخیر افتاد.

این وبسایت اعلام کرد، رژیم صهیونیستی طرح جنجال برانگیز ساخت حدود ۱۱۰۰۰ واحد مسکونی برای یهودیان تندرو را از جدول دستورکار نشست بعدی کمیته برنامه ریزی محلی حذف کرد.

مسوولان صهیونیستی به واشنگتن اعلام کردند که حمایت اولیه‌ای از این طرح شهرک سازی که کمیته برنامه ریزی محلی قدس (دولت رژیم صهیونیستی کنترلی بر آن ندارد) ارائه کرده صورت گرفت اما طرح به کمیته عالی برنامه ریزی تحت کنترل دولت تل‌آویو ارجاع داده نشد.

با این حال، گزارش جداگانه روزنامه یدیعوت آحارونوت نشان می‌دهد که مسوولان صهیونیستی به همتایان آمریکایی خود اطلاع دادند که این طرح قبل از ارجاع به کمیته عالی یک سال طول خواهد کشید.

روز چهارشنبه کمیته برنامه ریزی و توسعه وابسته به شهرداری قدس، طرح شهرک سازی در فرودگاه متروکه قلندیا را تصویب کرد.

این طرح قدس را از رام الله و مناطق اطراف آن جدا می کند و به این ترتیب احتمال تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس منتفی می شود.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل