بازدید 15138

حراج بلک‌ فرایدی در فروشگاه اینترنتی تیمچه آغاز شد!

اولین بلک‌فرایدی تیمچه با نام «این جمعه وقتشه» از جمعه ۵ آذر شروع شده و تا پایان روز یکشنبه ۷ آذر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 26 November 2021

حراج بلک‌ فرایدی در فروشگاه اینترنتی تیمچه آغاز شد!

قبل از تمام شدن تخفیف‌ها، کلیک کنید!

در این جشنواره، تیمچه تخفیف‌های ویژه‌ای را روی هزاران کالا در نظر گرفته است؛ به طوری که این تخفیف‌ها تا پایان سال دیگر تکرار نخواهند شد. پس پیشنهاد می‌کنیم این فرصت استثنائی را برای خرید از دست ندهید و در اولین بلک‌فرایدی تیمچه، همه کالاهای موردنیاز خود را با تخفیفی عالی خریداری کنید.

شما می‌توانید در «این جمعه وقتشه» از تخفیف‌های تیمچه روی انواع کالا مثل کالای دیجیتال، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و ... استفاده کنید و سفارش خود را به صورت رایگان تحویل بگیرید. همچنین با وجود ارائه تخفیف‌های بالا، تیمچه اصالت، سلامت و تاریخ انقضای کالاها را تضمین می‌کند تا شما با خیالی راحت بتوانید از بلک‌فرایدی تیمچه استفاده کنید.

بلک‌فرایدی یا همان جمعه سیاه هر ساله در بیشتر کشورهای دنیا برگزار می‌شود و مردم از چند هفته قبل خود را برای این خرید آماده می‌کنند. حتی بسیاری از افراد، خرید کالاهای مورد نیاز خود برای یک سال آینده را در همین روز انجام می‌دهند. بهتر است شما هم قبل از تمام شدن بلک‌فرایدی تیمچه، سری به کالاها و قیمت‌های سایت بزنید. 

تخفیف‌های بلک‌فرایدی تیمچه به دو شکل کدهای تخفیف و کالاهای چوب حراج ارائه شده است که کدهای تخفیف هر ۸ ساعت و کالاهای تخفیفی هر ۱۲ ساعت به‌روز می‌شوند. شما قطعا بعد از بررسی سایت تیمچه، می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب مشاهده و تهیه کنید.

با کلیک روی گزینه زیر وارد صفحه سایت تیمچه خواهید شد.

مشاهده تخفیف‌های بلک‌فرایدی تیمچه

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار